Lähde: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/60f90202-1a29-4235-a3c9-a7e1a39df97a
Eihän pyhää tarhausta voi kieltää, mielummin ihmisille pandemia joka tappaa puolet ihmisistä kuin pyhän miljardin euron menetys Keskipohjanmaan pyhille tarhaajille
Turkistarhat ovat seuraavan pandemian jalostusalue. Ne tulisi sulkea maailmanlaajuisesti.
17
276
Vastaukset
- Anonyymi
NYT POIKA HILJAA
- Anonyymi
Tuo on fake news
- Anonyymi
Hiljaa nyt poika
- Anonyymi
Turkustalous tuo rahaa maakuntaan
- Anonyymi
Olepas nyt vaiti siellä viherpiiperö ja lue tarkasti mitä sinulle kerron viisaasti.Turkistarhaus on eräs tärkeimmistä elinkeinoista täällä Keski-Pohjanmaalla samalla tavalla kuin maatalous niin s e on ollu satojen vuosien ajan ihana samalla tavalla kuin myös metsätalous,Nykyään sillä erolla että viherpiiperöt mukaan lukien elokapinnalliset hössöttäjät sekä demarit ovat saaneet pieniin päihinsä alkaa vastustaa näitä elinkeinoja jostain syystä,heille syötetään euroopasta vääränlaistä tietoa jota he uskovat kykenemättä kyseenalaistaa sitä mikä oikeasti on totuus
- Anonyymi
Tajuatko jos lintuinfluenssa muuntuu ihmiseen tarttuvaksi sen takia että tarhaus on niin tärkeää niin puolet ihmistä jotka saan sen kuolee?
- Anonyymi
"H5N1 on levinnyt lintujen mukana ympäri maailmaa vuodesta 1997 asti, ja aiheuttanut kymmenien miljoonien lintujen kuolemia ja joukkoteurastuksia. Yli 200 ihmistä on varmistetusti saanut H5N1-tartunnan, ja kuolleisuus on ollut yli 50 prosenttia.[7] H5N1 on huolestuttanut terveysviranomaisia, sillä mahdollisesti juuri tästä alalajista kehittyy lähitulevaisuudessa erittäin tappava pandemia"
Lähde:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lintuinfluenssa
Mahdollisten ihmishenkien menetys jää kakkoseksi siksi että muutama rikastuu? - Anonyymi
Mikset moiti muitten vastaavia aloituksia passkakasa
- Anonyymi
Voiko joku nyt kertoa että mitä tukia veronmaksajat maksaa turkistarhaukselle kun tätä niin suuresti mainostetaan vastustajien toimesta? Olen ollut siinä uskossa että turkistarhaus on ainut maatalouden laji joka ei saa eu- eikä kansallisia tukia. Saattaa olla että vastustajat on niitä tuensaajia.
- Anonyymi
Luitko edes miksi on vaarallinen tilanne?
- Anonyymi
Lintuinfluenssa on tappanut sisäkissoja puolassa . Kissat saivat tartunnan ilmeisesti raakaa broileria syötyään. Suomessakin tartunta-alueilla suositellaan kissojen ulkoilutuksen välttämistä. Lähde: Ruokavirasto
Kielletäänkö seuraavaksi lemmikkien pito?
Pakkolopetuksia lemmikeille?
Kannattaako broileria syödä?
Miksei koirien ulkoilutukseen ole rajoituksia?
Kannattaa hieman varoa mitä toivoo. Ei lintuinfluenssa ole pelkästään turkiseläimiin tarttuva. Samalla lailla tarttuu muihinkin nisäkkäisiin.- Anonyymi
En halua kuolla, miksi haluat minun kuolevan lintuinfluenssaaan
- Anonyymi
Seuraava pandemia on jo odottamassa!Nyt pitäisi ottaa kaikki keinot käyttöön!Ennen kuin on myöhäistä..
- Anonyymi
Henri Puumala oli vaatinut täyskieltoa.
Fiksu äijä. - Anonyymi
Joo vihreät vois mennä Kiinaan osoittamaan mieltä että lopettavat.Siellä turkikset revitään eläviltä eläimiltä päältä
- Anonyymi
Lakkauttakaa.
- Anonyymi
Ei!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse1242557- 1412414
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,921936Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s3491588Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si621389Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi771241En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.611116Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua961057Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l471057Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.66988