Okei,Mä oon 11v tyttö
. Oon kiinnostunut yhdestä pojasta. Ollaan eri luokilla mutta ollaan snäppäilty noin viikon, en tiedä onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan, mutta me ei puhuta oikein koskaan mutta hän lähestyi minua alkavalla viestittelemään suht aktiivisesti(Esim. aamulla laittaa Gm).Ja oon ollu häneen ihastunut jo pidemmän aikaa mutta en usko sanoa sitä hänelle koska tää kaikki on niin alussa, myös kaverisuhde.
Mitä tehdä?
4
255
Vastaukset
- Anonyymi
taisin tähän toiseen kai sun keskusteluun jo vastata, mutta copy pasteen sen viel tähän:
sen mä kyllä sanon että jos ette hengaa sen enempää, eli ette ole oikeasti hyviä kavereita, ainoa syy miksi se edes laittaisi gm/gn on se että se on ihastunut. Olen ite 14v poika ja toi on just se mitä itekki tuli tehtyä (sain pakit :c) ¯\_(ツ)_/¯, mutta yritä silleen hienovaraisesti kertoa sille ihastuksesta, tossa vaiheessa ei kyllä tule pakkeja olen aika varma (muutenkin melkein kaikilla tytöillä on kumminkin noin 90% todennäkösyys että jos ne sanoo ihastuksesta ni kyllä siitä tulee hyvä suhde sen pojan kanssa) (jos haluut puhua tästä tai jotai mun snap on HansesXD, voin olla tukena ja "ns" auttaa,) joo toi oli sekava mutta en jaksanut oikein selkeästi kirjoittaa, toivotan kumminkin onnea tuota varten :)
-14v poika jostakin päin suomea- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17952259N
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Laitat sille snäpin että ootte molemmat vielä ihan kakaroita ettekä ymmärrä mistään seurusteluista oikeasti mitään, joten parempi ihan vain pysyä kavereina ja mennä vaikka yhdessä keinumaan tai palloa potkimaan ja katsoa uudelleen seurustelua 5v päästä.
- Anonyymi
siis just toi että hän laittaa gm/gn vaikuttaa just siltä että on kiinnostunut susta kuten joku just sano. mun mielestä ois parasta et eka alotatte hengaamaan ihan vaan kavereina, pyyä sitä esim lenkille tai kauppaan sun kaa ja nähkää pari kertaa silleen ja kato mihin se menee. sit voi alkaa vihjaamaan tunteista jne :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875