Mitä tehdä?

Anonyymi-ap

Okei,Mä oon 11v tyttö
. Oon kiinnostunut yhdestä pojasta. Ollaan eri luokilla mutta ollaan snäppäilty noin viikon, en tiedä onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan, mutta me ei puhuta oikein koskaan mutta hän lähestyi minua alkavalla viestittelemään suht aktiivisesti(Esim. aamulla laittaa Gm).Ja oon ollu häneen ihastunut jo pidemmän aikaa mutta en usko sanoa sitä hänelle koska tää kaikki on niin alussa, myös kaverisuhde.

3

370

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

taisin tähän toiseen kai sun keskusteluun jo vastata, mutta copy pasteen sen viel tähän:
      sen mä kyllä sanon että jos ette hengaa sen enempää, eli ette ole oikeasti hyviä kavereita, ainoa syy miksi se edes laittaisi gm/gn on se että se on ihastunut. Olen ite 14v poika ja toi on just se mitä itekki tuli tehtyä (sain pakit :c) ¯\_(ツ)_/¯, mutta yritä silleen hienovaraisesti kertoa sille ihastuksesta, tossa vaiheessa ei kyllä tule pakkeja olen aika varma (muutenkin melkein kaikilla tytöillä on kumminkin noin 90% todennäkösyys että jos ne sanoo ihastuksesta ni kyllä siitä tulee hyvä suhde sen pojan kanssa) (jos haluut puhua tästä tai jotai mun snap on HansesXD, voin olla tukena ja "ns" auttaa,) joo toi oli sekava mutta en jaksanut oikein selkeästi kirjoittaa, toivotan kumminkin onnea tuota varten :)

-14v poika jostakin päin suomea

• Anonyymi

Laitat sille snäpin että ootte molemmat vielä ihan kakaroita ettekä ymmärrä mistään seurusteluista oikeasti mitään, joten parempi ihan vain pysyä kavereina ja mennä vaikka yhdessä keinumaan tai palloa potkimaan ja katsoa uudelleen seurustelua 5v päästä.

• Anonyymi

siis just toi että hän laittaa gm/gn vaikuttaa just siltä että on kiinnostunut susta kuten joku just sano. mun mielestä ois parasta et eka alotatte hengaamaan ihan vaan kavereina, pyyä sitä esim lenkille tai kauppaan sun kaa ja nähkää pari kertaa silleen ja kato mihin se menee. sit voi alkaa vihjaamaan tunteista jne :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      169
      1189
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      178
      746
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      583
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      47
      560
    5. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      341
      502
    6. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      30
      491
    7. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      472
    8. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      31
      459
    9. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      17
      457
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      456
    Aihe