Joo, oon 11v tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan. Me ei olla puhuta koskaan mutta noin viikko sitten hän otti mun snäpin ja Rupes laittamaan suht aktiivisesti viestejä(Esim. Aamulla laittaa Gm) Me ollaan eri luokilla. Oon ollu häneen ihastunut jo pidemmän aikaa mutta en uskalla sanoa sitä hänelle kun kaikki on niin alussa,myös kaverisuhde on alussa.
Mitä tehdä?
4
440
Vastaukset
- Anonyymi
sen mä kyllä sanon että jos ette hengaa sen enempää, eli ette ole oikeasti hyviä kavereita, ainoa syy miksi se edes laittaisi gm/gn on se että se on ihastunut. Olen ite 14v poika ja toi on just se mitä itekki tuli tehtyä (sain pakit :c) ¯\_(ツ)_/¯, mutta yritä silleen hienovaraisesti kertoa sille ihastuksesta, tossa vaiheessa ei kyllä tule pakkeja olen aika varma (muutenkin melkein kaikilla tytöillä on kumminkin noin 90% todennäkösyys että jos ne sanoo ihastuksesta ni kyllä siitä tulee hyvä suhde sen pojan kanssa) (jos haluut puhua tästä tai jotai mun snap on HansesXD, voin olla tukena ja "ns" auttaa,)
- Anonyymi
joo toi oli sekava mutta en jaksanut oikein selkeästi kirjoittaa, toivotan kumminkin onnea tuota varten :) -14v poika jostakin päin suomea
- Anonyymi
Taidan tuntee sut xdd
- Anonyymi
en usko, aika epätodennäköistä
-14v poika jostain päin suomea
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27418373Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110550Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3907079Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai816870Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414656Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853454"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342335MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä322255