Moi! Haluaisin kysellä muilta että minkälaista palkkaa pitäisi saada jos työskentelee Ravintola-Alalla Baarissa missä on myös Grilli. Teen siis Baarimikon hommia, Teen siivoustyöt, Ja teen myös ruokaa työajallani. Minulla ei ole koulutusta kumpaakaan alaan mutta tarvittavat oikeudet ja hygieniapassi löytyy. Myös Anniskelupassi. Teen yleensä klo 15-02 ja myös vklp sinne klo 04 asti. Laskutan firmaa yksityishenkilönä 10h tunti. Ei mitään Yö tai muitakaan lisiä. Haluaisin vain tietää että onko palkka kohtuullinen vai aivan liian vähän. T. Uupunut.
Baarimikko/Kokki Palkka
3
1125
Vastaukset
- Anonyymi
ei palkkasi ole oikein linjassa. Koeta hankkia alan tutkinto/tutkinnot itsellesi.
Omanarvontuntosi nousee ja työn saaanti helpottuu kun sinulla on osoittaa että sinulla on sekä tutkinto/tutkinnot ja lisäksi alan työkokemusta. Voit toteuttaa alan tutkinnot ja pätevyydet aikuisopiskelijana työn ohessa. Nykytilanteesi ei ole ollenkaan hyvä. Lähtökohtasi alan tutkintojen suorittamiseen on erinomainen. Sinulla on jo kattava työkokemus ja olet oma-aloitteinen. Sinulla on myös yrittäjän asenne. - Anonyymi
on liian vähän.
työsuhteisten palkat ja ilta- ja yötyölisät https://tes.pam.fi/marava-tes-tyontekijoiden-palkat/#doc-1eige36ps02221
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242351Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411930Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63835
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2768