Tytär viettelee

Anonyymi-ap

Onko muille käynyt näin. Olen huomannut kun tyttäreni tulee aamupalalle hän pukeutuu ainoastaan isoon t paitaan ilman housuja, sitten hän keikistelee ja pyllistele minulle ttarkoituksellaan. Itselleni tulee tosi kiusaantunut olo kun olen huomannut että vilkuilen häntä sillai.

14

6195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistä mulukku sisään sitä se tavii ja haluaa.

• Anonyymi

Olispa tuollainen tytär

• Anonyymi

Onko sullla jäänyt jotenkin toisto päälle. Aina vaan oot menossa penkalle. Eikö kukaan tullu vieläkään kajauttaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei mitään päivä unia mitäs sillä on väliä jos molemmille asia on ok.ja tietysti täysi ikäinen pitää olla me ainakin nussitaan silloin tällöin kun ollaan kahdestaan.tytär nyt jo 20v minä 43v.

• Anonyymi

Kiinnostaisko toinen mies kimppaan?
        Luottamuksella tottakai

• Anonyymi

Aloittaja voi todeta tyttärelle "nätti ja kiimainen peppu vilkkuu"

• Anonyymi

Wau kiimasta

• Anonyymi

Totta kai tyttäresi janoaa tunnustusta viehättävyydestään. Se on aivan yleinen naisten tarve. Toimit aivan oikein, jos kerrot, kuinka viehättävä hän on varsinkin ilman pöksyjä. Valitettavasti et kuitenkaan voi mennä pitemmälle, sillä laki estää.

Muuten, kyllä tyttäresi pitää puolestaan sinua miehekkäänä miehenä. Ei hän muuten olisi sinulle niin suloinen. 🌹👀

• Anonyymi

Vaimoni tarjosi mökillä vieraittenkin läsnä ollessa aamupalaa samassa asussa, jossa oli viettänyt yötäkin, eli prinsessa-asussa, baby dollin keltaisessa, lyhyessä, läpinäkyvässä yläosassa ilman pöksyjä. Ei hän pyrkinyt ketään viettelemään, mutta sanomattoman kaunista se oli. 🌹👀

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25