Käytin merkki huollossa autoa sovittiin 200€ ja et soittavat kun valmis.ei kuulu soittoa menin hakeen pikkasen ennen sulkemista auto valmis. hinta sovittu 200€ mut hakiessa yli 300€ josta ei edes soitettu et hinta nousi. hakiessa sanottiin vain et tuo hinta vähän nousi kun ei tiennyt mikä huolto oli kyseessä.kaukoohjaimen patterit vaihdettu jonka jälkeen ei enää minulla toiminut toimi kuulema heti vaihdon jälkeen nyt ei. osta uusi sano varaosamyyjä.lisätty osia joita ei todellakaan laitettu tehty vuosihuolto muka ei näkyvää huoltoa ,mutta kaikki laskutettu.sit kun valittaa niin sanotaan et ainahan asiakkaat valittavat ja narisevat.jos viette autojanne huoltoon niin vaaditteko rahoillenne vastinetta? en vie enää ikinä siihen huoltoon kun ei pysty luottaan onko kaikki tehty oikein hyvin.että näin narisen opelista ja savonlinnassa.tehkää itse johtopäätökset mikä on firman nimi.
pettymys huollossa
9
1618
Vastaukset
- Valitusta kehiin
Jos sait kirjallisen hinta-arvion huoltosta, valita ihmeessä kuluttajaneuvontaan. Huoltamoalalla saavat poiketa max. 30 % annetusta kustannusarviosta.
Ja kyllähän auton huoltoon jättäessä pitää tietää mikä huolto on kyseessä. Ja mitä tähän huolto-ohjelmaan sisältyy.
Itse vaadin aina kirjallisen kustannusarvion ja ilmoituksen jos tulee esiin jotain yllättävää (kirjautan sen yhteystietoni kanssa papereihin). Eli jos he tekevät jotain mitä en ole hyväksynyt, minulla on perusteet olla maksamatta ylimääräistä työtä/osia (toki pitää pystyä neuvottelemaan asiasta, eikä tyrmätä kaikkea heti käsittelyssä).
Ja palautetta pitää aina antaa. Kiitosta tai narinaa, riippuen tarpeesta. Ongelmia minulla ei ole ollut huoltojen kanssa.- 30 prosenttia
oikea luku. Olen ollut siinä uskossa, että 10 sisällä täytyy pysyä. Sen jälkeen saa tehdä lisää, jos saa asiakkaalta luvan. Saisko varmuutta asiaan?
- jepjep
30 prosenttia kirjoitti:
oikea luku. Olen ollut siinä uskossa, että 10 sisällä täytyy pysyä. Sen jälkeen saa tehdä lisää, jos saa asiakkaalta luvan. Saisko varmuutta asiaan?
tuohon ainakin itse olisin sanonut että ottakaa pois osat mitä ei ole pyydetty vaihtamaan/menee yli sovitun.ainakin täällä paikallisessa merkkiliikkeestä ovat heti soittaneet ja kysyneet saako osan vaihtaa jos joutuu vaihtamaan mitään muuta kuin mistä huollosta/korjauksesta alunperin on ollut puhe.
- pettynyt
jepjep kirjoitti:
tuohon ainakin itse olisin sanonut että ottakaa pois osat mitä ei ole pyydetty vaihtamaan/menee yli sovitun.ainakin täällä paikallisessa merkkiliikkeestä ovat heti soittaneet ja kysyneet saako osan vaihtaa jos joutuu vaihtamaan mitään muuta kuin mistä huollosta/korjauksesta alunperin on ollut puhe.
juu näin se oikeasti menis mut eipä menny.pieni esimerkki,laitoin lasinpesuneste säiliön piripintaan täyteen niin olivat laittaneen 5 litraa lisää ja tottakai laskuttaneet.siitä rupesin ihmettelemään.sanoin asiasta.sanoivat että tuo pesuneste on aika monelle asiakkaalle kummitus.olisivat antaneet pesunestettä purkin mukaan.hinta ei ollut iso vaan nyt ollaan periaatteen puolella.pikkasen lisiä sieltä ja täältä niin tilit näyttää paremmilta.pientarvike lisä on jäänyt laskusta olisi pitänyt se vielä lisätä.kysyin mihis niitä suihkeita laitettu kun käytiin katsomassa autosta niin suihkaus paikat täysin tehtaan jäliltä.saman firman eripaikkakunnalla toimiva sano 15% hintaa niin ottavat yhteyttä.mut varmaan on mun moka kun en tiennyt millainen huolto autooni pitää tehdä ja mitä siihen kuuluu että olisin voinut sanoa et tehkää nämä jotka kuuluvat sen huollon hintaan jonka on vissiin maahantuoja määritellyt.mut noin mahtuu enemmän autoja päivään ja talo tuottaa enemmän.mut ei tuota mun autolla enää.vien viereiseen liikkeeseen vaikka onkin nissan huolto.harmittaa tuo kaukosäätö kun ei toimi kun patterin vaihtoivat.
- tarkastin kuluttajaneuvojalta
30 prosenttia kirjoitti:
oikea luku. Olen ollut siinä uskossa, että 10 sisällä täytyy pysyä. Sen jälkeen saa tehdä lisää, jos saa asiakkaalta luvan. Saisko varmuutta asiaan?
Muistelin että raja olisi tuo 30 %.
Kun kaivelin vähän ni löysin tälläisen...
http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6475&lmf=6507&id=9084&mode=readdoc
Siellä kerrotaan että raja olisi 15 %. Ja siellä on muutakin tietoa hinta-arviosta. - teemu
pettynyt kirjoitti:
juu näin se oikeasti menis mut eipä menny.pieni esimerkki,laitoin lasinpesuneste säiliön piripintaan täyteen niin olivat laittaneen 5 litraa lisää ja tottakai laskuttaneet.siitä rupesin ihmettelemään.sanoin asiasta.sanoivat että tuo pesuneste on aika monelle asiakkaalle kummitus.olisivat antaneet pesunestettä purkin mukaan.hinta ei ollut iso vaan nyt ollaan periaatteen puolella.pikkasen lisiä sieltä ja täältä niin tilit näyttää paremmilta.pientarvike lisä on jäänyt laskusta olisi pitänyt se vielä lisätä.kysyin mihis niitä suihkeita laitettu kun käytiin katsomassa autosta niin suihkaus paikat täysin tehtaan jäliltä.saman firman eripaikkakunnalla toimiva sano 15% hintaa niin ottavat yhteyttä.mut varmaan on mun moka kun en tiennyt millainen huolto autooni pitää tehdä ja mitä siihen kuuluu että olisin voinut sanoa et tehkää nämä jotka kuuluvat sen huollon hintaan jonka on vissiin maahantuoja määritellyt.mut noin mahtuu enemmän autoja päivään ja talo tuottaa enemmän.mut ei tuota mun autolla enää.vien viereiseen liikkeeseen vaikka onkin nissan huolto.harmittaa tuo kaukosäätö kun ei toimi kun patterin vaihtoivat.
Katso ohjekirjasta miten kaukosädin ohjelmoidaan uudestaan. Se on helppo homma!
- pettynyt
teemu kirjoitti:
Katso ohjekirjasta miten kaukosädin ohjelmoidaan uudestaan. Se on helppo homma!
juu koittivat liikkeessä ja koitin ite mut kun ei toimi niin ei.osta uusi.kävin toisessa liikkeessä ja katsoi laitteella ettei kake lähetä mitään joten ei ole ohjelmoinnissa vika vaan mekaaninen.kysyin et kuka korvaa niin ite ostettava .yritin sanoa et miten on mahdollista et eti toimi kun haen autoa niin myyjä tuumas vaan sanoppa se miten ne yleensä hajoaa.ei tartte viedä autoa enkä kehota ketään muutakaan .vaatimaton mielipiteeni.
- huolto
..on omien kokemuksienikin mukaan ollut Opelin huoltopaikoista surkein. Jokusen kerran olen siellä auton käyttänyt, eikä muistu mieleen montaakaan kertaa etteikö jälkeenpäin olisi joutunut soittelemaan milloin mistäkin asiasta. Nykyisin käytän autoni muualla, milloin suinkin mahdollista.
- yhteyttä kuluttajasuojaan
Elikkä laita kuluttajansuoja asiamies ottamaan yhteyttä kyseiseen firmaan,eiköhän ala kaukosäädin löytymään.Ei voi olla mahdollista että viet auton huoltoon ja saat sen rikkinäisenä takaisin,tässä tapauksessa siis kaukosäädin.Sun pitää laittaa viranomainen asialle niin saat ehkä oikeutta itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2014487
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!472102- 691786
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331393Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581367Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93989SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26953Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10919Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186716