Moikka!
Tietäiskö joku mukavaa ja rentoa aikuisten naisten jalkapallojengiä, johon vähän päälle 20v tyyppi vois hyvin liittyä mukaan potkimaan? Paljon oon yrittänyt katsella, mutta tuntuu että monessa paikassa valmiiksi monet pelanneet jo 5+ vuotta. Itse pelaillut paljon nuorempana harrastetyyppisesti, mutta seurajalkapallon pariin en koskaan päätynyt. Nyt kipinä syttynyt uudestaan ja olisi tosi kiva päästä hyvässä porukassa treenailemaan ja pelailemaan ilman painetta siitä, että kaikki muut jengissä ihan huippuja :D Oisko kenelläkään suositusta? :) Kiitos jo etukäteen!
Jalkapallon tavoitteellinen treenaaminen rennossa porukassa
Anonyymi-ap
2
362
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä; sijaintina Espoo - Helsinki akseli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702948"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953