Sahaja konventikkeli

Pilgrim_2005

Asia: Sahaja konventikkeli pääkaupunkiseudulla.

Nimim. ”aivan_sama” kirjoitti 20.5.2005:

>>Tässä sitä ollaan ja ei muuta voida:) Odotellaan vaan, että milloin meditaatiossaan pidemmälle edenneiden tilaisuudet alkaisivat?

17

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilgrim_2005

      Ettei tämä nyt menisi ihan kritisoimiseksi, niin pari sanaa meditaatiosta. Itse olen kokenut että sahaja yoga toimii henkilökohtaisen kokemuksen tasolla; tuolla tekniikalla pääsee mielen tyyneyteen.

      Tässä on englantilainen linkki, jonka ohjeita seuraavalla voi kokeilla tätä energiaa itsessä; ehkä tuo sama on löydettävissä suomalaisillakin sivuilla...

      En koe että sinänsä meditaatiossa on mitään pahaa tai vaarallista.

      You can receive your Self Realization (connection with your Self) while sitting in front of your computer. The only condition is your sincere desire to have it:
      http://www.sahajayoga.org/experienceitnow/default.asp

      Sahaja yoga:
      http://www.sahajayoga.org/

    • donovan

      ...vastaan yksin Jeesus,eikä yhtä vanhaa matamia.

      Jeesus on kuollut ja ylösnoussut vain kerran,ei kahdesti tai kolmesti tai neljästi.

      Rukous on puhetta Jumalalle,ei pään tyhjentämistä.Pään tyhjentäminen on avaus paholaiselle.(tule! täällä on tilaa!)

      T:Sahaja Yogaan tutustunut!

      • Pilgrim_2005

        Ihan turhaa sanoilla pyörittelyä tämä tälläinen; et tunnista omia valtapyyteitäsi. Sahaja yogi sanoisi että Shri Mataji ei tullut Jeesusta kumoamaan, vaan täyttämään.

        Kukaan ei ole väittänyt että Jeesus ylösnousi neljästi, paitsi herra Donovan. Keksit kaikkea hölmöä, ja asetat sen sitten sahaja yogan syyksi.

        Kyllä kristinusko ihan yleisesti ja traditionaalisesti puhuu tyhjentymisestä. Gottfried Thomasius (1802 - 75), saksalainen luterilainen teologi on kirjoittanut aiheesta laajalti. Ortodoksisesta ja katolisesta teologeista monikin on käsitellyt tätä... perustaen "tyhjentymisen" Filippiläiskirjeen 2. luvun seitsemänteen jakeeseen.

        Nimenomaan tähän tyhjyyteen laskeutui Pyhän Hengen kyyhky. Te hihhulit pidätte raamattua väärinpäin käsissä, ettekä pysty loogiseen ajatteluun, koska pärskepilvi tuntuu eristävän teidät normaalimmasta todellisuudesta.

        Luther jo aikoinaan puhui hurmahengistä.... Minä puhuisin pärskeveikoista... oireisiin kuuluu että suu puhuu ja kädet kirjoittaa ja aivot laahautuu jossain sata kilometriä jäljessä... Jätä se oma minä vähemmälle, ja yritä ajatella...niin ehkä ennakkoluulot ja viha hellittää.

        Nimim. "Tutustunut ja tulistunut"

        Kenosis: Christ emptied Himself (Philippians 2:7).
        http://kenosis.info/
        http://mb-soft.com/believe/txn/kenosis.htm


      • donovan
        Pilgrim_2005 kirjoitti:

        Ihan turhaa sanoilla pyörittelyä tämä tälläinen; et tunnista omia valtapyyteitäsi. Sahaja yogi sanoisi että Shri Mataji ei tullut Jeesusta kumoamaan, vaan täyttämään.

        Kukaan ei ole väittänyt että Jeesus ylösnousi neljästi, paitsi herra Donovan. Keksit kaikkea hölmöä, ja asetat sen sitten sahaja yogan syyksi.

        Kyllä kristinusko ihan yleisesti ja traditionaalisesti puhuu tyhjentymisestä. Gottfried Thomasius (1802 - 75), saksalainen luterilainen teologi on kirjoittanut aiheesta laajalti. Ortodoksisesta ja katolisesta teologeista monikin on käsitellyt tätä... perustaen "tyhjentymisen" Filippiläiskirjeen 2. luvun seitsemänteen jakeeseen.

        Nimenomaan tähän tyhjyyteen laskeutui Pyhän Hengen kyyhky. Te hihhulit pidätte raamattua väärinpäin käsissä, ettekä pysty loogiseen ajatteluun, koska pärskepilvi tuntuu eristävän teidät normaalimmasta todellisuudesta.

        Luther jo aikoinaan puhui hurmahengistä.... Minä puhuisin pärskeveikoista... oireisiin kuuluu että suu puhuu ja kädet kirjoittaa ja aivot laahautuu jossain sata kilometriä jäljessä... Jätä se oma minä vähemmälle, ja yritä ajatella...niin ehkä ennakkoluulot ja viha hellittää.

        Nimim. "Tutustunut ja tulistunut"

        Kenosis: Christ emptied Himself (Philippians 2:7).
        http://kenosis.info/
        http://mb-soft.com/believe/txn/kenosis.htm

        ..vielä!

        Jättäkää pään tyhjentäminen.Se on kuin asunto tyhjennettäisiin ja siivottaisiin ja sitten sanottaisiin:"tulkaa tänne demonit".
        Niin sellaisen ihmisen myöhempi elämä tulee kauheammaksi,kuin aikaisempi.
        Tämäkin ajatus on raamatussa.

        "Mataminne" ei todellakaan tullut täydentämään vaan hajottamaan sen mitä Jeesus teki.
        Ylösnousemus perustuu yhteen ristinkuoleman sovitukseen,jonka Jeesus teki.

        Mataminne on antikristus.Niistähän Jeesus todella varoitti.
        Katsokaa itseänne peiliin!
        Millaisia ihmishirviöitä olette!
        Teissä on jumalisuuden ulkokuori,mutta kiellätte sen voiman.Kaikenlaisia spiritisti ja ennustelija eukkoja ja ukkoja silmänkääntötemppuinenne.

        Muistakaa Jeesuksen sanoja tuomiopäivänä:"moni tulee sinä päivän minun nimessäni sanoen.Emmekö tehneet sinun nimessäsi suuria tunnustekoja ja ihmeitä.Silloin Hän sanoo heille:menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät.En ole koskaan tunteneet teitä."


      • Uskon_puolustaja
        donovan kirjoitti:

        ..vielä!

        Jättäkää pään tyhjentäminen.Se on kuin asunto tyhjennettäisiin ja siivottaisiin ja sitten sanottaisiin:"tulkaa tänne demonit".
        Niin sellaisen ihmisen myöhempi elämä tulee kauheammaksi,kuin aikaisempi.
        Tämäkin ajatus on raamatussa.

        "Mataminne" ei todellakaan tullut täydentämään vaan hajottamaan sen mitä Jeesus teki.
        Ylösnousemus perustuu yhteen ristinkuoleman sovitukseen,jonka Jeesus teki.

        Mataminne on antikristus.Niistähän Jeesus todella varoitti.
        Katsokaa itseänne peiliin!
        Millaisia ihmishirviöitä olette!
        Teissä on jumalisuuden ulkokuori,mutta kiellätte sen voiman.Kaikenlaisia spiritisti ja ennustelija eukkoja ja ukkoja silmänkääntötemppuinenne.

        Muistakaa Jeesuksen sanoja tuomiopäivänä:"moni tulee sinä päivän minun nimessäni sanoen.Emmekö tehneet sinun nimessäsi suuria tunnustekoja ja ihmeitä.Silloin Hän sanoo heille:menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät.En ole koskaan tunteneet teitä."

        Toistelet vaan pahimpia uskovaiskliseitä sarjassa. Kasva ihmiseksi.


    • donovan

      ...aikuiseksi ja osa prosessissani on ollut nimen omaan tutustuminen sahaja joogaan.

      Tulos:
      Paholainen käyttää erinlaisia konsteja houketellakseen ihmisiä pois Jeesuksen yhteydestä.
      Paholainen tekeytyy valkeuden enkeliksi ja näitä konsteja hänellä on satoja ja tuhansia.
      Kristuksen opetuslapsi seuraa yksin Kristuksen henkeä.Hän on vähäpätöisten ihmisten ystävä.Köyhien ja halveksittujen.

      Kristikunta ei ole esimerkki siitä.Se on väkivaltainen ja toimii saatanan talutushihnan mukaan,mutta uudestisyntyneet Jeesuksen seuraajat ovat oivaltaneet mitä on Kristuksen työ ja malli.

      Heidän keskuudessaan on rauha ja halveksittujen ihmisten sääli.

      Kansojen apostoli Paavali joka on teidän "srimatatsinne" mielestä huu-haa -ukko koki Jeesuksen ilmestymisen Samarian tiellä sanoo:"Se mikä on ihmisten mielestä hulluutta on Jumalan mielestä viisautta." Lisäksi:"Jumala tulee nauramaan (n.s.) tämän maailman viisudelle".

      Jos teidän uskonno perustuu siihen että oppineisuus ja viisaus tämän maailman silmissä vie lähemmäs valaistumista on se täysin Jeesuksen opin vastaisuutta.

      Jeesus sanoi:"vaikea on rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan" osoittaa että tämän maailman oppineisuus ja hienot ammatit ja lukeneisuus josta usein seuraa "arvonanto" ihmisten silmissä on Jumalan silmissä naurun aihe.

      Köyhä on Rikkaampi,ilman oppineisuutta.
      Se ei ole 100 pros.sääntö,mutta alkukristillisyyden tapa.

      • Uskon_puolustaja

        Kansojen apostoli Paavali -
        Kansojen isä Josif Stalin.


      • harhasta herännyt

        Aivan. Hedelmistään puu tunnetaan.


      • Pilgrim_2005
        harhasta herännyt kirjoitti:

        Aivan. Hedelmistään puu tunnetaan.

        >>Aivan. Hedelmistään puu tunnetaan. >>

        Tuota on paha kieltää, enkä pysty selittämään. Sahaja yogan piti muuttaa ihminen paremmaksi, mutta kävi päinvastoin.

        Silti olen sahaja yogi. En koskaan uskonut ihmisiin, enkä usko vieläkään. Ehkä sahaja yoga oli yksin mua varten?


      • harhasta herännyt
        Pilgrim_2005 kirjoitti:

        >>Aivan. Hedelmistään puu tunnetaan. >>

        Tuota on paha kieltää, enkä pysty selittämään. Sahaja yogan piti muuttaa ihminen paremmaksi, mutta kävi päinvastoin.

        Silti olen sahaja yogi. En koskaan uskonut ihmisiin, enkä usko vieläkään. Ehkä sahaja yoga oli yksin mua varten?

        >>Ehkä sahaja yoga oli yksin mua varten?

        Ehkä... siinä on varmaan miettimistä. Puu olisi tuottanut YHDEN hyvän hedelmän.


      • donovan
        Uskon_puolustaja kirjoitti:

        Kansojen apostoli Paavali -
        Kansojen isä Josif Stalin.

        ..demonien asiamiehen.

        Muista Jeesuksen sanat:"Joka minuun uskoo ei ikinä kuole".
        "Se tie on kaita joka vie elämään ja harvat ovat ne jotka sen löytävät".
        "Moni yrittää päästä Jumalan valtakuntaan,mutta eivät voi".
        "Monta väärää Kristusta nousee sanoen Jeesus täällä tai siellä.Älkää uskoko!"

        Kansoille kerrotaan hyvä uutinen."Menkää sentähden kaikkiin kansoihin ja opettakaa heitä.
        Kastaakaa heidät Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."Matt.28:19.20.
        Ketä te kastatte Isän,Pojan ja Pyhän Hengen nimeen?
        Mataminneko nimeen kastatte?
        Demonien nimeen te teette työtänne!


      • Uskon_puolustaja
        donovan kirjoitti:

        ..demonien asiamiehen.

        Muista Jeesuksen sanat:"Joka minuun uskoo ei ikinä kuole".
        "Se tie on kaita joka vie elämään ja harvat ovat ne jotka sen löytävät".
        "Moni yrittää päästä Jumalan valtakuntaan,mutta eivät voi".
        "Monta väärää Kristusta nousee sanoen Jeesus täällä tai siellä.Älkää uskoko!"

        Kansoille kerrotaan hyvä uutinen."Menkää sentähden kaikkiin kansoihin ja opettakaa heitä.
        Kastaakaa heidät Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."Matt.28:19.20.
        Ketä te kastatte Isän,Pojan ja Pyhän Hengen nimeen?
        Mataminneko nimeen kastatte?
        Demonien nimeen te teette työtänne!

        Ei ole kysymys siitä että Jeesus ja Mataji olisivat riitautuneet keskenään, vaan te, "donovanit" olette riitautuneet Jeesuksen kanssa.

        Meneppä ja selvitä välisi, niin jatketaan.


      • Uskon_puolustaja
        harhasta herännyt kirjoitti:

        >>Ehkä sahaja yoga oli yksin mua varten?

        Ehkä... siinä on varmaan miettimistä. Puu olisi tuottanut YHDEN hyvän hedelmän.

        Yksi hedelmä.. mutta eikö tämä ole aika raamatullinen asetelma?!! Aabraham lähti AINOANA pois Babylonista.... Jumala valitsi Mooseksen, YHDEN. Jeesus oli YKSI. Kaikki VT:n profeetat ruikuttivat kuorossa tätä. Martti Luther sanoi: "minäkö YKSIN olisin viisas?".

        Totisesti.

        HENGEN HEDELMÄ ON YKSI.

        Se olen minä; myöhempien hetkien messias...


      • donovan
        Uskon_puolustaja kirjoitti:

        Ei ole kysymys siitä että Jeesus ja Mataji olisivat riitautuneet keskenään, vaan te, "donovanit" olette riitautuneet Jeesuksen kanssa.

        Meneppä ja selvitä välisi, niin jatketaan.

        ..varpaillesi?
        Missä on rauhasi?
        Onko niin että arvostelu heilauttaa sinutkin raiteiltasi?Eikös teidän yooganne pidä teidät tasapainossa milloin vain?
        Vai onko niin että sanomani oli totta ja taustavoimanne paljastui?


      • donovan
        Uskon_puolustaja kirjoitti:

        Yksi hedelmä.. mutta eikö tämä ole aika raamatullinen asetelma?!! Aabraham lähti AINOANA pois Babylonista.... Jumala valitsi Mooseksen, YHDEN. Jeesus oli YKSI. Kaikki VT:n profeetat ruikuttivat kuorossa tätä. Martti Luther sanoi: "minäkö YKSIN olisin viisas?".

        Totisesti.

        HENGEN HEDELMÄ ON YKSI.

        Se olen minä; myöhempien hetkien messias...

        ..on yksin itsestään vastuussa tuomiopäivänä Jeesukselle.
        Siinä mielessä olen yksi.
        Ei siinä auta srimatatsin höpinät ja lupaukset,eikä "valtaistuimella" istumiset.
        Ei auta pokkurointi matamille koska matami itsekin on Yehoshuan edessä.Sinun vierelläsi odottamassa tuomiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe