estimme terroriteon jonka itse keksimme

Anonyymi-ap

Sama kun pyromaani on palolaitoksella töissä 🤣🤣🤣

12

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KRP on tosikko , eikkä ymmärrä äärioikeisto natsipersuja ja niitten huumoriii .. monet hankkii aseita ja räjähteitä ihan vaan vitsillä ..

      • Anonyymi

        Ilmeisesti KRP on lähtenyt vasemmistolaisen median kelkkaan jahtaamaan persuja ja näkee nyt äärioikeistoa kaikkialla.


    • Anonyymi

      Piippolassa oli aikoinaan pyromaani palomestari. Väki vähän ihmetteli, miten hän eksyi useamman kerran ensimmäisenä paikalle, kun jossain paloi. Tuli useamman perättäisen palon sarja, jolloin hän paljasti itsensä huoltoaseman parlamentin keskustelussa, kun eräs kyläläinen oli huokaillut: "MIkähän siellä taas ensiyönä palaa?". Palomestari tähän: "Ei siellä tänäyönä pala"

    • Anonyymi

      Terroritekoja alkaa hyvin pian melkonen määrä muita kun keksittyjä, siitä voi tämä suurin rikollisjärjestö krp olla varma

      • Anonyymi

        Poliittiset lakot ovat häirintää.


    • Anonyymi

      Vinouman rakentaminen ja se vahvistaminen- periaatteessa hyvä juttu jos tavoite on yhteiskunnan kehitystä tukeva toiminta. Jos vinouman rakentamisen tavoite on itsekkyyden tukeminen - ei hyvä.

    • Anonyymi

      Suurin terroristiryhmä suomessa on poliisiorganisaatio itse. Sen tietää satoja ellei tuhansia elektronisen härinnän ja hakkerointien uhreja tässäkin läplmädässä valtiossa.

      Samaan aikaan poliisiorganisaatio on täysin ylivoimaisesti suurin tällä hetkellä olemassa oleva turvallisuusuhka koko suomelle. Tämän rikollisjärjestön häirintärikoksia kostetaan aivan 100% varmuudella tuntuvasti, josta koko yhteiskunta ja lukuisat kansalaiset tulee kärsimään.

      Itse aion varmuudella suorittaa kiitokseksi elämän tuhoamisesta, ja vuosikymmenten häirinnöistä ja täydellisistä ihmisoikeuksien vastaisista rikoksista, mahdollisimman suurta tuhoa aiheuttavan terrori-iskun. Juuri sinä päivänä kun ei kukaan yhtään missään sitä odota tapahtuvan. Siitä saa koko läpimätä maa kiittää tätä rikollisjärjestöä.

      Toivon kaikilla tavoin että kaikki muut toimii perässä samalla tavalla!!!

    • Anonyymi

      Tehokkaasti on poliisiorganisaatio rikoksillaan onnistunu täydellisesti tuhota tän maan.

    • Anonyymi

      DDR ja stasi , neuvostoliitto ja kgp ja venäjä ja fsb.. olisko noilla jotakin yhteistä toiminta tavoissa. se nyt on varmaa, että vainoharhaista on kovastikin.

      • Anonyymi

        Suurempia terroristijärjestöjä kun KRP ja SUPO ei voi olla olemassa...


    • Anonyymi

      Vladimir Putin sopis hyvin johtamaan suomea. Valmiiksi läpimätä sairas poliisiorganisaatio tanssii kuin sätkänuket ja osallistuu mielellään käskyistä murhiin.

      Laittais nyt jo Venäjä vauhtia maan valloitukseen...

      • Anonyymi

        Sopisiko otsikko myös Turun perintämiehen hommiin?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe