Sama kun pyromaani on palolaitoksella töissä 🤣🤣🤣
estimme terroriteon jonka itse keksimme
12
315
Vastaukset
- Anonyymi
KRP on tosikko , eikkä ymmärrä äärioikeisto natsipersuja ja niitten huumoriii .. monet hankkii aseita ja räjähteitä ihan vaan vitsillä ..
- Anonyymi
Ilmeisesti KRP on lähtenyt vasemmistolaisen median kelkkaan jahtaamaan persuja ja näkee nyt äärioikeistoa kaikkialla.
- Anonyymi
Piippolassa oli aikoinaan pyromaani palomestari. Väki vähän ihmetteli, miten hän eksyi useamman kerran ensimmäisenä paikalle, kun jossain paloi. Tuli useamman perättäisen palon sarja, jolloin hän paljasti itsensä huoltoaseman parlamentin keskustelussa, kun eräs kyläläinen oli huokaillut: "MIkähän siellä taas ensiyönä palaa?". Palomestari tähän: "Ei siellä tänäyönä pala"
- Anonyymi
Terroritekoja alkaa hyvin pian melkonen määrä muita kun keksittyjä, siitä voi tämä suurin rikollisjärjestö krp olla varma
- Anonyymi
Poliittiset lakot ovat häirintää.
- Anonyymi
Vinouman rakentaminen ja se vahvistaminen- periaatteessa hyvä juttu jos tavoite on yhteiskunnan kehitystä tukeva toiminta. Jos vinouman rakentamisen tavoite on itsekkyyden tukeminen - ei hyvä.
- Anonyymi
Suurin terroristiryhmä suomessa on poliisiorganisaatio itse. Sen tietää satoja ellei tuhansia elektronisen härinnän ja hakkerointien uhreja tässäkin läplmädässä valtiossa.
Samaan aikaan poliisiorganisaatio on täysin ylivoimaisesti suurin tällä hetkellä olemassa oleva turvallisuusuhka koko suomelle. Tämän rikollisjärjestön häirintärikoksia kostetaan aivan 100% varmuudella tuntuvasti, josta koko yhteiskunta ja lukuisat kansalaiset tulee kärsimään.
Itse aion varmuudella suorittaa kiitokseksi elämän tuhoamisesta, ja vuosikymmenten häirinnöistä ja täydellisistä ihmisoikeuksien vastaisista rikoksista, mahdollisimman suurta tuhoa aiheuttavan terrori-iskun. Juuri sinä päivänä kun ei kukaan yhtään missään sitä odota tapahtuvan. Siitä saa koko läpimätä maa kiittää tätä rikollisjärjestöä.
Toivon kaikilla tavoin että kaikki muut toimii perässä samalla tavalla!!! - Anonyymi
Tehokkaasti on poliisiorganisaatio rikoksillaan onnistunu täydellisesti tuhota tän maan.
- Anonyymi
DDR ja stasi , neuvostoliitto ja kgp ja venäjä ja fsb.. olisko noilla jotakin yhteistä toiminta tavoissa. se nyt on varmaa, että vainoharhaista on kovastikin.
- Anonyymi
Suurempia terroristijärjestöjä kun KRP ja SUPO ei voi olla olemassa...
- Anonyymi
Vladimir Putin sopis hyvin johtamaan suomea. Valmiiksi läpimätä sairas poliisiorganisaatio tanssii kuin sätkänuket ja osallistuu mielellään käskyistä murhiin.
Laittais nyt jo Venäjä vauhtia maan valloitukseen...- Anonyymi
Sopisiko otsikko myös Turun perintämiehen hommiin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152