Kissani hyppäsi alas 3 kerroksesta parvekkeelta alas tänään. En ollut näkemässä tilannetta, joten en tiedä tippuiko asvaltille vai puskaan. Meillä on lasitetut parvekkeet, mutta kissani oli saanut vahingossa pienelle raolle jääneen ikkunan auki. Kissa oli järkyttynyt tilanteesta ja piiloutui naapuireiden parvekkeen alle joksikin aikaa. Sain kuitenkin noukittua kissani ja tuotua turvallisesti sisälle. Olen nyt seuraillut parin tunnin ajan kissani kuntoa, ja vaikuttaa normaalilta itseltään. Tunnustelin kissani jalkoja eikä aristellut. Antaa silittää ja nostaa syliin ihan normaalisti eikä arista ollenkaan. On leikkinyt tapahtuneen jälkeen ja kokoajan kiehnännyt sylissä hakemassa silityksiä, leikkinyt koiran kanssa ja ollut jo parvekkeella katselemassa maisemia. Nyt nukkuu jo toista tuntia vieressä. Joten pitäisikö minun soittaa eläinlääkäriin varmuuden vuoksi? Vai seuraanko tilannetta pari päivää ja jos vointi menisi huonoksi niin soittaisin? Aijon kyllä jatkossa hankkia verkon suojaksi parvekkeelle ettei kissa pääse mistään reijistä pakoon enään! En osannut arvata että kissani saisi avattua niin pienen raon ja hyppäisi alas vielä 3 kerroksesta.
Kissani putosi 3 kerroksesta
Anonyymi-ap
2
232
Vastaukset
- Anonyymi
Kissan pudotessa hammas-, kitalaki-, leuka- ym. vauriot ovat todennäköisiä, sillä yleensä juuri pää ottaa osumaa ennen jalkoja. Myös sisäelinvauriot, verenvuodot ym. ovat mahdollisia. Jos kyseessä olisi oma kissa, tsekkauttaisin sen eläinlääkärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645050Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2232178
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191334- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47963- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879