Minua on kiusattu ensimmäisestä päiväkodista lähtien mm. nimen vääntämisellä, haukkumisella. Päiväkodissa ei puututtu asiaan ja se oli musertavaa. Kun aloitin ensimmäisen luokan niin aluksi kaikki oli hyvin, mutta yhdessä vaiheessa kaksi pienluokan poikaa alkoi kiusaamaan minua yhtäkkiä. Kun olin aina melkein koululla ajoissa niin ne kiusaajatkin olivat siellä. Joskus viivyttelin koulumatkalla koska pelkäsin kovasti mennä ajoissa. Kun olin eräs aamu menossa sinne kouluun, niin kun saavuin koulun pihaan niin kiusaajat alkoivat kuristamaan minua. Kiusaaminen loppui jossain vaiheessa. Vaihdoin koulua kun olin kolmosluokalla, luulin että siellä olisi kaikki paremmin. Sain bestiksen joka jätti minut parin kuukauden jälkeen. Siitä alkoi syrjiminen, joka aamu kun menin koulun pihalle ja siellä oli minun luokan tyttöjen rinki. Kun yritin päästä mukaan rinkiin niin tytöt tiivistivät heti rinkiä niin etten mahtunut mukaan.
Kun sinua kiusataan
3
294
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kysyin luokan tytöltä jotain asiaa tai juttua jota oli tapahtunut niin kaikki vastasivat että ei kuulu sulle. Minulla ei siis ollut yhtään kavereita.
- Anonyymi
Tiedän tunteen,minuakin kiusas pojat sekä tytöt.Mitään syytä kiusaamiselle ei ollut kuha nyt huviksee.Olispa joku puolustanut mua,yksin heiveröisenä oli huono antaa takaisin kiusaajille.Jos nyt eläisin saman ajan uudelleen toimisin toisin.Kiusaaminen on tosi lapsellista taitaa kiusaajan kotona olla asiat huonosti,normaali ihmiset ei kiusaa.Älkää alistuko kiusattavaksi,puolustakaa itseenne se on teidän oikeus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664112
- 663822
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1123678SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p663028- 752880
- 622329
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.611650Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411205Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271188Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171182