Minua on kiusattu ensimmäisestä päiväkodista lähtien mm. nimen vääntämisellä, haukkumisella. Päiväkodissa ei puututtu asiaan ja se oli musertavaa. Kun aloitin ensimmäisen luokan niin aluksi kaikki oli hyvin, mutta yhdessä vaiheessa kaksi pienluokan poikaa alkoi kiusaamaan minua yhtäkkiä. Kun olin aina melkein koululla ajoissa niin ne kiusaajatkin olivat siellä. Joskus viivyttelin koulumatkalla koska pelkäsin kovasti mennä ajoissa. Kun olin eräs aamu menossa sinne kouluun, niin kun saavuin koulun pihaan niin kiusaajat alkoivat kuristamaan minua. Kiusaaminen loppui jossain vaiheessa. Vaihdoin koulua kun olin kolmosluokalla, luulin että siellä olisi kaikki paremmin. Sain bestiksen joka jätti minut parin kuukauden jälkeen. Siitä alkoi syrjiminen, joka aamu kun menin koulun pihalle ja siellä oli minun luokan tyttöjen rinki. Kun yritin päästä mukaan rinkiin niin tytöt tiivistivät heti rinkiä niin etten mahtunut mukaan.
Kun sinua kiusataan
3
278
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kysyin luokan tytöltä jotain asiaa tai juttua jota oli tapahtunut niin kaikki vastasivat että ei kuulu sulle. Minulla ei siis ollut yhtään kavereita.
- Anonyymi
Tiedän tunteen,minuakin kiusas pojat sekä tytöt.Mitään syytä kiusaamiselle ei ollut kuha nyt huviksee.Olispa joku puolustanut mua,yksin heiveröisenä oli huono antaa takaisin kiusaajille.Jos nyt eläisin saman ajan uudelleen toimisin toisin.Kiusaaminen on tosi lapsellista taitaa kiusaajan kotona olla asiat huonosti,normaali ihmiset ei kiusaa.Älkää alistuko kiusattavaksi,puolustakaa itseenne se on teidän oikeus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857681- 777660
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666089Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554996En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204179Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53910- 383642
- 313557
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..273495Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1043252