Mitäs siihen nainen sanot? Kyse ei ole sukupuolitaudeista en vain kelpaa kellekkään ilmeisesti 😀
En ole harrastanut seksiä 2 vuoteen
19
498
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua! Harmillista.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17954227E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Enpä ole minäkään, viiteen vuoteen. Ei ole löytynyt miestä, joka siinä määrin kiinnostaisi. Omin käsin onneen siis,
- Anonyymi
Välillä tuntuu että jostain syystä naiset vihaa minua tai vähintään inhoavat :(
- Anonyymi
minä en edes halua ketään ilman rakkautta!
- Anonyymi
Hei onpa hirvee tä! Oli kerran joku, jolla oli 7v. ja silloin minulla 3v. Eli nyt sinun 2v. tulee lisäksi luku 1, niin on aikaa tästä.
- Anonyymi
samoin
- Anonyymi
Voi sua ressukkaa mä olen ainakin omavalintaisesti ollu ilman pillua jo hieman yli vuoden etkö osaa huorisa käydä vai eikö rahat riitä jos et naista muuhun tarvi
- Anonyymi
Kaheleita kai noi on!
- Anonyymi
Älä nyt kehuskele. Suurin osa näistä ole koskaan harrastanut seksiä.
- Anonyymi
Mikset avaudu sille ikäväsi kohteelle suoraan?
- Anonyymi
Yrittänyt oot ja et ole saanut? Ja minä olin se viimeinen oljenkorsi seksiin?
Pitihän se arvata. Onnea sulle. - Anonyymi
Laittoko lapses äiti haarat kii 🤭
- Anonyymi
Jos se oli syy ottaa yhteyttä, niin olisit antanut olla.
- Anonyymi
Tiedoksi naiselle: minua harmittaa se että olen itsekseni tehnyt asioita. En tiedä annatko anteeksi. Inhottaa. Mutta muita naisia ei ole ollut jos se lohduttaa. Mieheltä sivulliselta.
- Anonyymi
Mene sinä körttinörtti nyt naisiin nii helpottaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä körttinörtti nyt naisiin nii helpottaa !
Totesin vain. Ei tarvitse nimitellä.
- Anonyymi
Mulla on vaan sellasia miehiä tyrkyllä joille itse kelpaisin, mutta itse en tunne mitään vetoa heitä kohtaan. Sellaisia röhnäpettereitä kyllä olisi tyrkyllä, mutta ei kunnon miehiä.
En ole löytänyt naista. 7v mennyt ihan hukkaan. On tainnu juuttua vetoketju kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853