Mikä tekee sukulaisista niin tiedonhaluisen, että noutaa netistä maksullisia raportteja ja tulotietoja?
Sukulainen
7
870
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, olen törmännyt samaan
- Anonyymi
Ei netistä tulotietoja saa. Pitää mennä ihan fyysisesti verotoimistoon ja siellä kahtoa. Jos joku niin tekee niin onpa kyllä meleko utelias. Oisko kateus?
- Anonyymi
Perintöä odotellessa
- Anonyymi
Kälyni on niin utelias että käy verotoimistosta kahtomassa tietoja
- Anonyymi
Ollaan kaunaisia ja pahansuopia. Ei ole naama kysyä miten menee, udellaan muilta kuulumisia ja parhaassa tapauksessa haetaan tietoja pärjäämisestä virallisia teitä.kun kuitenkin kiinnostaa.
- Anonyymi
Kajaanissa käydessä pistäydyin verotoimistossa tutkimassa kunnan virkamieseliitin ja ''rakkkaimpien'' naapurieni vero-/ --> tulotietoja.
Jäin ihmettelemään miksi kunnan virkam...eiku henkilöille maksetaan paljon enemmän kuin esim. kajaanilaisille kollegoilleen.- Anonyymi
Niillä on hyvät työsopimukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809