Mikä tekee sukulaisista niin tiedonhaluisen, että noutaa netistä maksullisia raportteja ja tulotietoja?
Sukulainen
7
951
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, olen törmännyt samaan
- Anonyymi
Ei netistä tulotietoja saa. Pitää mennä ihan fyysisesti verotoimistoon ja siellä kahtoa. Jos joku niin tekee niin onpa kyllä meleko utelias. Oisko kateus?
- Anonyymi
Perintöä odotellessa
- Anonyymi
Kälyni on niin utelias että käy verotoimistosta kahtomassa tietoja
- Anonyymi
Ollaan kaunaisia ja pahansuopia. Ei ole naama kysyä miten menee, udellaan muilta kuulumisia ja parhaassa tapauksessa haetaan tietoja pärjäämisestä virallisia teitä.kun kuitenkin kiinnostaa.
- Anonyymi
Kajaanissa käydessä pistäydyin verotoimistossa tutkimassa kunnan virkamieseliitin ja ''rakkkaimpien'' naapurieni vero-/ --> tulotietoja.
Jäin ihmettelemään miksi kunnan virkam...eiku henkilöille maksetaan paljon enemmän kuin esim. kajaanilaisille kollegoilleen.- Anonyymi
Niillä on hyvät työsopimukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181