Koiran kuljetus ratkaisuja

Hei! Millaisia ratkaisuja teillä on koiran kuljetukseen? Semmoista tee se itse- tyyppistä. Kyseessä pakettiautoksi rekattu maasturi, eli lähes koko takatila käytössä. Jos löytyisi ratkaisuja, missä koiralla ei ole häkkiä, vaan olisi ns vapaana takana, niin ottaisin ideoita mielelläni vastaan. Olen miettinyt esim sellaista ratkaisua, että rajaisi vaneerilla tai jollain verkolla koiralle oman tilan auton takaosasta, niin että sivuovet jäisi kuitenkin ns vapaaksi, ettei ole mitään verkkoa tms siinä edessä. Jos sinulta löytyy jonkunlainen idea, niin otan sen mielelläni vastaan!

8

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja niin siis metsästyskäyttöön lähinnä haen tällaista ratkaisua.

• Anonyymi

Vetokoukku on helpoin ja nopein, rakki jolkottelee perässä tai pistää makuulle.

• Anonyymi

Koira turvavaljaisiin.

• Anonyymi

Laitoin kattotelineeseen kiinni, mutta kusi ja paskoi sinne, takaisin vetokoukkuun.

• Anonyymi

Iso kaupasta ostettu häkki, tai hitsaa, teetä harjateräksestä sopivan kokoinen häkki. Mieti myös lämmitys- jäähdytysratkaisuja. Meillä oli pakettiauton tavaratilassa puolen neliön häkki ja siihen kiinnitetty lämmitin talvella ja jäähdytin kesäksi sekä digitaalinen lämpämittari josta kuski voi seurata takatilan lämpötilaa ja siten joko lisätä tuuletusta tai lämmitystä

• Anonyymi

Juu, sähkömatto alla opettaa sisäsiistiksi :)

• Anonyymi

Ensinnäkin ei mitään tee se itse juttuja. Vakuutus EI vastaa jos kolaroit koiran kaa ja se kuolee. Valjaat tai häkki.

• Anonyymi

Vakuutusyhtiöillä on omat sääntönsä vaikka laista ei löydy pykälää että pitää olla valjaissa tai häkissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe