Onko sateenkaaren väriset lastenvaatteet ok?
Mitkä koirarodut ja värit olikaan hyväksyttäviä?
Kavereiden puolesta kyselen.
Saako teidän lapset leikkiä vielä barbeilla?
17
209
Vastaukset
- Anonyymi
Jos en jatkuvasti ja kysymättä tuo esiin, että olen valkoinen lihaa syövä heteromies niin mitä kaverit luulevat minun olevan?
- Anonyymi
Kuinka herkässä miehisyys voikaan olla?
- Anonyymi
Meidän iskä talhaa tulkiksia.
Meillä annetaan kaikkien kukkien kukkia,niin äiti keltoi.
Sateenkaalen väliset Ken ja Balbie käy oikein hyvin,niitä on kiva pukea sekä liisua.
Sitten meillä on yksi isompikin nukke.
Se on Hickalöstä.- Anonyymi
Joo no tämäpä hiukan vaikemapi ceissi..mutta yritetään ratkaista tuota joo no siis joku nukke hickaröstä? no se ihan ok ja teidän isällä siis tarha no sekin on ok joo asia ratkaistu öh
- Anonyymi
Saa leikkiä vaikka molemmat on jo yli kolmekymppisiä
- Anonyymi
Meillä on se suulempi nukke pihalla.
Siinä on sille oma nukkekoti. - Anonyymi
Joo joo.
Että sekin aivan pihalla. - Anonyymi
Olen hyvin pettynyt siihen ettei ylilaudalla ole enemmän ja syvällisemmin käsitelty fe minismin ja wo ketuksen muotoja.
Jatkuvasti joudun todistamaan kuinka miehet hoitaa lapsiaan. Missä naiset on? Mitä tämä pelleily on? Näin on mies taas alistettu feminismin ja tasa-arvon nimissä.
Hävettää näiden miesten puolesta.- Anonyymi
Joskus näen jopa kaksi miestä lasten kanssa eikä äitejä tai mummoja missään!! Mihin tämä yhteiskunta on mennyt?
Tällainen hirvitys johtaa heti korvamadon ja sunfunin sivuille selaamaan mihin kaikkeen nämä ihmiset pukeutuvat ja minkälaisia leluja toisiinsa käyttävät. Siinä menee yö jos toinenkin näistä fantas siis tuomitessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus näen jopa kaksi miestä lasten kanssa eikä äitejä tai mummoja missään!! Mihin tämä yhteiskunta on mennyt?
Tällainen hirvitys johtaa heti korvamadon ja sunfunin sivuille selaamaan mihin kaikkeen nämä ihmiset pukeutuvat ja minkälaisia leluja toisiinsa käyttävät. Siinä menee yö jos toinenkin näistä fantas siis tuomitessa.Näin siinä käy kun hyljätään kristinuskosta kumpuavat perinteiset arvot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä käy kun hyljätään kristinuskosta kumpuavat perinteiset arvot.
Islam on puhdas, Koraani pelastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam on puhdas, Koraani pelastaa
Kristilliset arvot ne ovat Suomessa pitkälti kansaa ohjanneet, nykyisin vähemmän, mutta vaikutus edelleen suuri. Tämä yleensä tiedostamatonta, mutta näin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä käy kun hyljätään kristinuskosta kumpuavat perinteiset arvot.
Näin siinä käy kun keskitytään vain rasistisiin solvaukseen ja unohdetaan kuinka nainen alistaa miestä.
Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin että mies vetelehtii kotona lasten kanssa tekemättä mitään.
- Anonyymi
Tai jos mies on lasten kanssa onko se silloin työtön vai saikulla? Voi olla perinnöllisiä sairauksia, jotka ei heti niin näy ulospäin.
- Anonyymi
Hommafoorumilta luin, ettei saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro14810334Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne882543Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901255Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121135Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että
hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot71099Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied38819Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!
Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko282812Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis
Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".109810Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?
Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m41804Eikös viha ja rakkaus
Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit89778