Onko sateenkaaren väriset lastenvaatteet ok?
Mitkä koirarodut ja värit olikaan hyväksyttäviä?
Kavereiden puolesta kyselen.
Saako teidän lapset leikkiä vielä barbeilla?
17
279
Vastaukset
- Anonyymi
Jos en jatkuvasti ja kysymättä tuo esiin, että olen valkoinen lihaa syövä heteromies niin mitä kaverit luulevat minun olevan?
- Anonyymi
Kuinka herkässä miehisyys voikaan olla?
- Anonyymi
Meidän iskä talhaa tulkiksia.
Meillä annetaan kaikkien kukkien kukkia,niin äiti keltoi.
Sateenkaalen väliset Ken ja Balbie käy oikein hyvin,niitä on kiva pukea sekä liisua.
Sitten meillä on yksi isompikin nukke.
Se on Hickalöstä.- Anonyymi
Joo no tämäpä hiukan vaikemapi ceissi..mutta yritetään ratkaista tuota joo no siis joku nukke hickaröstä? no se ihan ok ja teidän isällä siis tarha no sekin on ok joo asia ratkaistu öh
- Anonyymi
Saa leikkiä vaikka molemmat on jo yli kolmekymppisiä
- Anonyymi
Meillä on se suulempi nukke pihalla.
Siinä on sille oma nukkekoti. - Anonyymi
Joo joo.
Että sekin aivan pihalla. - Anonyymi
Olen hyvin pettynyt siihen ettei ylilaudalla ole enemmän ja syvällisemmin käsitelty fe minismin ja wo ketuksen muotoja.
Jatkuvasti joudun todistamaan kuinka miehet hoitaa lapsiaan. Missä naiset on? Mitä tämä pelleily on? Näin on mies taas alistettu feminismin ja tasa-arvon nimissä.
Hävettää näiden miesten puolesta.- Anonyymi
Joskus näen jopa kaksi miestä lasten kanssa eikä äitejä tai mummoja missään!! Mihin tämä yhteiskunta on mennyt?
Tällainen hirvitys johtaa heti korvamadon ja sunfunin sivuille selaamaan mihin kaikkeen nämä ihmiset pukeutuvat ja minkälaisia leluja toisiinsa käyttävät. Siinä menee yö jos toinenkin näistä fantas siis tuomitessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus näen jopa kaksi miestä lasten kanssa eikä äitejä tai mummoja missään!! Mihin tämä yhteiskunta on mennyt?
Tällainen hirvitys johtaa heti korvamadon ja sunfunin sivuille selaamaan mihin kaikkeen nämä ihmiset pukeutuvat ja minkälaisia leluja toisiinsa käyttävät. Siinä menee yö jos toinenkin näistä fantas siis tuomitessa.Näin siinä käy kun hyljätään kristinuskosta kumpuavat perinteiset arvot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä käy kun hyljätään kristinuskosta kumpuavat perinteiset arvot.
Islam on puhdas, Koraani pelastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islam on puhdas, Koraani pelastaa
Kristilliset arvot ne ovat Suomessa pitkälti kansaa ohjanneet, nykyisin vähemmän, mutta vaikutus edelleen suuri. Tämä yleensä tiedostamatonta, mutta näin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä käy kun hyljätään kristinuskosta kumpuavat perinteiset arvot.
Näin siinä käy kun keskitytään vain rasistisiin solvaukseen ja unohdetaan kuinka nainen alistaa miestä.
Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin että mies vetelehtii kotona lasten kanssa tekemättä mitään.
- Anonyymi
Tai jos mies on lasten kanssa onko se silloin työtön vai saikulla? Voi olla perinnöllisiä sairauksia, jotka ei heti niin näy ulospäin.
- Anonyymi
Hommafoorumilta luin, ettei saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1223714Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701021Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5939- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61835En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830- 42744
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95740