Minun mielestäni kahden joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei pitäisi koskaan antaa mennä naimisiin.
Jos kehitysvamman saaneena ei kestä kehitysvamma sanaa ei ole silloin myös kykenevä menee naimisiin.
Mielestä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena toimii suhde paremmin naisilla ja miehellä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma, että ne viettää lomat ja viikonloppuisin ainoastaan yhdessä ja muut päivät asuu omassa kodissa.
Jos toinen jolla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma ei kestä kun minä puhun koko ajan kehitysvamma jutusta enkä osaa puhua mistään muusta.
Ja ne suuttuu minulle kehitysvamma sanasta eikä voi ymmärtää minulla on Kehitysvamma aihe Kehitysvamma Ekko
Kehitysvamma
0
256
Luetuimmat keskustelut
- 1321452
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5061269Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "168759- 47662
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va199659Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l142652- 49637
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22600- 41563
- 74563