Vesa Afrikassa

Anonyymi-ap

Vesa Keskisen taistelu autonsa palauttamisesta on edennyt oikeuteen asti.

Vesa Keskinen on jo pitkään yrittänyt saada takaisin autoa, jonka hän oli ostanut Hamamat-nimiselle naiselle seurustellessaan tämän kanssa. Pari erosi talvella, jonka jälkeen heidän välinsä kiristyivät, kun Vesa vaati naiselle hankittua maasturia takaisin. Auto on nyt Ghanassa, josta Keskinen on yrittänyt saada sitä Suomeen.

Taistelu autosta on nyt edennyt Ghanassa oikeuteen asti, jonne Keskinen haastoi Hamamatin autovarkaudesta. Keskinen on myös valmistautunut menemään pidemmälle, jos Ghanan oikeuslaitos ei päädy Tuurin kyläkauppiasta tyydyttävään lopputulokseen.

– Jos Ghana on minua vastaan, haastan koko tuomariston ihmisoikeustuomioistuimeen, sanoo Keskinen.

MTV3.fin Viihdeuutisten saamien papereiden mukaan Keskinen on ostanut Toyota-merkkisen maastoauton marraskuussa 2010. Autosta hän oli maksanut 35 000 dollaria.

Tapaus on ylittänyt uutiskynnyksen myös afrikkalaisessa mediassa. Asiasta kertoi Ghanamma.com

11

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin kukaan syyttää Vesaa rasistiksi.

• Anonyymi

Eiköhän siihenkin löydy jokin peruste, kun aletaan tonkimaan vanhaa kirjeenvaihtoa.

• Anonyymi

Onneksi laittoi nigarin tietä pitkin kulkemaan.

• Anonyymi

Keskinen yksittäis tapaus.

• Anonyymi

Nigerissä kaikki hyvin.

• Anonyymi

Heh,

Kundi sekoilee naisasioissa ja kun pää selvenee, alkaa katumaan :D Sinällään heppu varmasti omasta mielestään täysin oikeassa, mimmi oletettavimmin käsittänyt saaneensa lahjan omakseen.

Oletettavimmin auto on realisoitu, ei sitä ikinä roudata suomeen. Mimmi liki varmasti maksukyvytön, ei Keskinen mitään rahaakan tule saamaan. Lopputulos, heppulilla palaa lisää rahaa oikeudenkäynteihin jne. Oli oikeuden päätökset mitä tahansa, keskinen maksaa,

Hyvähän tuo, kundi ei persaukinen peräkammarinpoika, jonka perinnöt palavat taivaan tuuliin. Eniten kai tyyppiä tulee vituttamaan, osoittanut koko suomen kansalle olevansa tollukka naisasioissa ja ite vielä maksaa siitä lystistä. Sitä se rakkaus teettää :D

=DW=

• Anonyymi

Miksi ostellaan vieraille ihmisille sellaisia lahjoja, jokainen ostaa itse autonsa minun mielestäni. Koskaan ei tiedä etukäteen miten tulee olemaan . Joten ei auotoja ostella vieraille

• Anonyymi

Typerää vaatia lahjaa takaisin.

• Anonyymi

Pitää lisäämäni.

Mainonnan vanha nyrkkisääntö: "Puhutaan, mitä puhutaan, pääasia on, että puhutaan.". Meinaan vaan, kundi saa naamarinsa avulla taas valtavat määrät palstatilaa mediassa. Vastaava määrä ostettua mainostilaa maksaisi stanasti enemmän, kuin toi autonromu ja oikeuskulut tulee maksaan. Päälle tietenkin hillitön nettikampanja, missä tämäkin ketju ansiokkaasti mukana, ihan ilmaiseksi.

Ite muuten en ole kundin ostoshelvetissä käynyt, eikä ihan helpolla tulisi mieleen sinne mennäkkään. Kamaa maailma täynnä, en oikein ymmärrä miks ihmiset menee kattoon tavaroita tavaratalossa.

=DW=

• Anonyymi

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis (ja usein myös kukkaro).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe