Naisten MM-kisojen selostukset pilaa asiantuntijanainen joka on enemmän äänessä kuin selostaja.
Tietää muka paremmin mitä pitäisi tehdä kuin kentällä olevat pelaajat ja valmentajat.
Eikö hän tajua että kentällä ei näe pelin kokonaiskuvaa niin hyvin kuin selostuskopista johon kuva tulee ylhäältä päin.
Besserwisser asiantuntija pois selostuskopista
Anonyymi-ap
5
234
Vastaukset
- Anonyymi
Helppoahan se on amatöörinkin sanoa tv-kuvasta mitä olisi kannattanut tehdä. Pelaajat kentällä ei voi sitä tietää.
- Anonyymi
Toistaiseksi pelaajilla ei ole silmiä selässään.
- Anonyymi
Ylen Riku Salminen meni lomalle kisakaupunkeihin ja kaikki olivat tyytyväisiä, että ei ollut pilaamassa Pasilan kisastudiota, mutta nyt äijä tuli pilaamaan finaaliviikon. Mies on maan huonoin toimittaja.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa äänettömällä ottelut, voi itse päätellä mitä tapahtuu, ei tarvitse kuunnella selostajien höpinöitä ja mielipiteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420