Radio Sandelsin vaiherikkkaasta toiminnasta pitäisi kirjoittaa elämäNkerta!
Sandelsista kirjoitettava elämäNkerta!
15
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin teroitat kynän ja alat kirjoittamaan.
- Anonyymi
Santelssin toimitus voisi kirjoittaa tämän elämäNkerran. Tulisi varmaan hyvä kerta. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Santelssin toimitus voisi kirjoittaa tämän elämäNkerran. Tulisi varmaan hyvä kerta. 🤣
HUUTISTA 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUUTISTA 🤣
Aika ihmeelliset jutut taas sinulla keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeb, jollaki kova santtu fobia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskenään vaan useamman henkilön toimesta. Ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskenään vaan useamman henkilön toimesta. Ymmärrätkö?
En usko. Sama tyyppi on laukovinaan vitsin, jolle itse nauraa. Tietää jo siitä, koska kukaan muu ei täällä ymmärrä "vitsiä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Sama tyyppi on laukovinaan vitsin, jolle itse nauraa. Tietää jo siitä, koska kukaan muu ei täällä ymmärrä "vitsiä".
Olen täysin vakuuttunut että kyseessä on eri henkilö. Loistavan huumorintajun omaava henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin vakuuttunut että kyseessä on eri henkilö. Loistavan huumorintajun omaava henkilö.
Siltäkö se peiliin katsoessa tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli hyvä läppä . Huumoria pitää olla 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli hyvä läppä . Huumoria pitää olla 🤣
Pookiukko siellä taas sekoilee?
- Anonyymi
Elämäkerran joku voisi kirjoittaa. Elämänkerrasta en ole kuullutkaan. 🤣
- Anonyymi
Voisit taas nauraa tähän väliin omalle jutullesi. Hienosti näköjään lähtenyt päivä siellä taas liikkeelle. Vähän reippaammalla lääkeannoksella. Eipä siinä.
- Anonyymi
HOHOHEHEHAHAHOHOHEHEHAHA 🤣
- Anonyymi
Avata radio vai tölkki, siinä pulma. Noh. Aloitetaan tölkillä, toisella ja kolmannella. Avataan sitten radio. Tölkkejä kyllä riittää illaksi. Eversti on hyvää🍺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1756702Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1073173Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041885Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am631670- 191609
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?371445Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320- 641243
Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151223Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143