Eli siis miten teillä alko menkat? Miten, millon, missä? Oon 11v ja mul ei oo viel alkanu
Miten teillä alko?
3
373
Vastaukset
- Anonyymi
Evviihti muistella! Kuukautiset jo ohi.
- Anonyymi
Oon 11-v ja alkokin 11-vuotiaana ennen tätä kesää, koulussa liikkatunnilla ulkona. Ei menny läpi, onneks!!!
- Anonyymi
Viime itsenäisyyspäivänä. Olin kipee ja olin käyny just suihkus ja mul oli vaan alkkarit ja kylpytakki. niin tunsin et nyt tuli jotain alkkareihin ja menin vessaan ja huomasin et se oli verta. niin menin äkkii mun huoneeseen ja otin siteen joita olin saanu terkkarilta ja olin myös ostanu yhen paketin varalle niin laitoin sen enkä kertonu kellekään. mut viiden kk jälkeen äiti tajus ja otti asian esille se oli noloo kun sillon pidin aihetta nolona. mut nyt ostan omat siteet ja tamponit ite nolostelematta ja kun ne alko olin 11v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004496511- 262481
- 2142400
- 1361697
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.136995Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu61869