Eli siis miten teillä alko menkat? Miten, millon, missä? Oon 11v ja mul ei oo viel alkanu
Miten teillä alko?
3
400
Vastaukset
- Anonyymi
Evviihti muistella! Kuukautiset jo ohi.
- Anonyymi
Oon 11-v ja alkokin 11-vuotiaana ennen tätä kesää, koulussa liikkatunnilla ulkona. Ei menny läpi, onneks!!!
- Anonyymi
Viime itsenäisyyspäivänä. Olin kipee ja olin käyny just suihkus ja mul oli vaan alkkarit ja kylpytakki. niin tunsin et nyt tuli jotain alkkareihin ja menin vessaan ja huomasin et se oli verta. niin menin äkkii mun huoneeseen ja otin siteen joita olin saanu terkkarilta ja olin myös ostanu yhen paketin varalle niin laitoin sen enkä kertonu kellekään. mut viiden kk jälkeen äiti tajus ja otti asian esille se oli noloo kun sillon pidin aihetta nolona. mut nyt ostan omat siteet ja tamponit ite nolostelematta ja kun ne alko olin 11v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712