Eli siis miten teillä alko menkat? Miten, millon, missä? Oon 11v ja mul ei oo viel alkanu
Miten teillä alko?
3
369
Vastaukset
- Anonyymi
Evviihti muistella! Kuukautiset jo ohi.
- Anonyymi
Oon 11-v ja alkokin 11-vuotiaana ennen tätä kesää, koulussa liikkatunnilla ulkona. Ei menny läpi, onneks!!!
- Anonyymi
Viime itsenäisyyspäivänä. Olin kipee ja olin käyny just suihkus ja mul oli vaan alkkarit ja kylpytakki. niin tunsin et nyt tuli jotain alkkareihin ja menin vessaan ja huomasin et se oli verta. niin menin äkkii mun huoneeseen ja otin siteen joita olin saanu terkkarilta ja olin myös ostanu yhen paketin varalle niin laitoin sen enkä kertonu kellekään. mut viiden kk jälkeen äiti tajus ja otti asian esille se oli noloo kun sillon pidin aihetta nolona. mut nyt ostan omat siteet ja tamponit ite nolostelematta ja kun ne alko olin 11v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389