La Gomeran sähkökatkos todistaa kuinka huonossa jamassa saarten sähkön tuotanto on. Saaren valot pimenivät sunnuntaina vaikuttaen 15000 henkilön elämään. Vasta 4468 asiakasta on saanut sähköt takaisin.
El Diario kirjoittaa: 'Sähkökatkos on muistuttanut Kanariansaaria siitä, että puolet sen lämpövoimalaitosten sähköntuotantoyksiköistä on ylittänyt käyttöikänsä ennen vuotta 2020, joten ne ovat vanhentuneita, ja viikonloppuna tapahtuneet tapahtumat ovat jo toistuneet muilla saarilla, ja ne voivat toistua uudelleen'.
https://www.eldiario.es/canariasahora/energia/apagon-gomera-recuerda-canarias-centrales-termicas-obsoletas-ocurrir-islas_1_10421232.html
La Gomeran sähkökatkos todistaa kuinka huonossa jamassa Kanarian saarten sähkön tuotanto on
Anonyymi-ap
2
329
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan keskustelun missä kaikki nämä saarten sähköntuotantoon liittyvät ongelmat, jotka ovat todellisia, leimattiin valeiksi. Ja niitä on tapahtunut vuosien ajan.
- Anonyymi
Tänään oli el diario lehdessä uutinen että La Gomeran sähköhuolto on edelleen heikko. Saaren väestöä pyydetään olemaan käyttämättä uunia, televisiota ja ilmastointia.
Linkki uutiseen: https://www.eldiario.es/canariasahora/sociedad/luz-gomera-fragil-piden-poblacion-no-horno-television-aire_1_10425528.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588