Se ei saisi olla enää laillinen elinkeino. Lakia olisi muutettava.
Turkistarhaus on kielletty suurimmassa osassa EU:ta
vai onko Suomi peräti ainoa maa EU:ssa missä se sallitaan ?
Häkkieläimiä joudutaan nyt lopettamaan lintu-influenssan takia.
Kaikki häkkitarhaus pitäisi lopettaa samantien.
Ihminen ei tarvitse lämpimikseen turkiksia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5ce13fbf-7a07-443c-953b-4e214441ba2a
Nyt olisi sopiva hetki lopettaa eläintenkidutus
19
258
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen miten enää koko turkistarhaus kannattaa. Minne niitä turkkeja myydään, kun ei katukuvassa näy juuri ollenkaan.
Sinällään en pidä eläimen kannalta yhtään tuskallisempana ketun kuin kanankaan elämää. Eli jos eläimen kärsimystä vain pidetään mittarina niin muuiden kuin vapaan kanan ja munien tuotanto pitäisi lopettaa myös siinä missä turkiseläintenkin, minkin, ketun, supin ja keitä kaikkia niihin ahtaisiin koppeihin tukitaan.
Kaksi turkkia on ollut, en millään enää päälleni pukisi, eihän niitä voi edes pestä, vuosikausia pidetään samaa. - Anonyymi
Se nyt vaan on ihmisen taipumus olla ”viisaampi” ja puuttua joka asiaan. Välillä suojellaan ja välillä ei! Välillä lopetetaan ja välillä ei! Mitä enemmän ihminen sorkkii, niin sitä enemmän sotkua tulee. Se nyt vaan on meidän tapa.
Turkistarhausta vaaditaan lopetettavaksi, mutta untuvatakkeja pidetään. Suo siellä, vetelä täällä!- Anonyymi
Nuo untuvatakkien,-täkkien ja -tyynyjen untuvat revitään vieläpä eläviltä linnuilta. Kamalaa touhua.
Luulisi nykyisen tekstiilien ylijäämän pystyvän korvaamaan untuvat jos sitä ylijäämää jalostettaisiin paremmin pehmeäksi trasseliksi.
- Anonyymi
Turkikset myydään etupäässä Kiinaan. Suomessa ei ole kehdannut 50 vuoteen käyttää
turkiksia.- Anonyymi
MIHIN NE laittaa ne teurasjättteet? Miten siihen sakkiin voi luottaa mihin ne raadot päätyy. Ihmisten ruuakis? Tuotteisiin?
- Anonyymi
Kummallista marisemista tuosta minkkien lopettamisesta kun niihin tullut lintuinfluenssa. Tottakait ne täytyy lopettaa ja raadot hävittää polttamalla. Täytyyhän karjatilallisenkin lopettaa eläimensä jos niihin tulee vaikka sikarutto, hullunlehmäntauti , kanatiloilla salmonella ym, ym
- Anonyymi
Mutta ihmistä, haitallisena lajina, pitää suojella viimeiseen asti!
- Anonyymi
Lisää tulee eläintauteja, kun kusipäät ei tajua sitä, että mitä enempi on, sitä enempi taudit leviää. Sama koskee ihmisiä.
Kaikille vaan haulia ottaluuhun.
- Anonyymi
TURKISTARHAUS ja muiden ei tänne kuulumattomien eläinten poistaminen on toteutettava.
NE pedojen palvomat PANDAT POIS HETI. NE on pedofiilien tunnus kuten wwwfund jossa se eläin on kuvana ja tunnuksena. Olette tietämättömiä kaikesta. Mikä sokaisee ette tajua symboleita joista löytää tietoa mutta se osaamattomuus ja laiskuus.- Anonyymi
Ja pandan vikako pedofiilit ottaneet ne tunnukseekseen? Eikö ne pedofiilit ja insestipervot pitäisi pitäisi poistaa maan päältä?
- Anonyymi
Turkistarhaeläimet on tautipesä ja riski.
Koronapandemia lähti ehkä eläimistä liikkeelle.
Kiinassakin tarhataan eläimiä.
Lintuinfluenssa voi tarttua kotikissoihinkin. - Anonyymi
juu, annetaan vaan siirtyä kokonaan kolmansiin maihin koko turkistarhaus, poissa kukkahattujen silmistä, poissa mielestä, vaikka eläinparoilla onkin sitten rutkasti huonommat olot.
- Anonyymi
Jäniksiinkin on jo tauti levinnyt.
- Anonyymi
Saastaine elinkeino ja tuottaa paskaa ja niitä ruokitaan ties millä.
LIKAA VEDET. BAKTEERIT.
LOPETTEVA TIETYSTI. En osta sen pohjanmaan alueen vihanneksia. Mitä ne ilkmaaliset siellä tekee ? ! Ulos maasta jo. - Anonyymi
Eläintenkidutus on säädettävä lailla kielletyksi.
Maa-alatkin tarhojen alla on varmaankin myrkylliset
maailman tappiin ja tarhat on tautipesäkkeitä.
Eläimien kiduttaminen on pahinta.- Anonyymi
Myös kissan heitteillejätöstä pitää omistajan saada rangaistus. Törkeää on päästää kissat vapaana kuljeskelemaan, jäävät autojen alle ja kuolevat, osa kitumalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös kissan heitteillejätöstä pitää omistajan saada rangaistus. Törkeää on päästää kissat vapaana kuljeskelemaan, jäävät autojen alle ja kuolevat, osa kitumalla.
Yksin asuvat kissan omistajat saavat altistaa kotinsa kissan tupakalle.Kissa on täysin lainsuojaton kun joutuu olemaan koti jossa tupakoidaan sisällä ja parveke kissa vieressä.Koti jossa haisee kissan pissa rapuun asti.Kielii omistajasta.Tärkeämpää ostaa tupakka,kuin laadukasta kissan hiekaa.Kaljaa juoda ymm.Kissa on täysin kotinsa heiteillä.
- Anonyymi
Onneksi Orivedellä loppui tämä toiminta. Sai hävetä todella toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289