Onko kokemusta, voiko ko hylsyn ladata uudelleen?
Haulikon muovihylsy
9
363
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ladata, mutta ainakaan rahallisesti homma ei kannata Suomessa.
- Anonyymi
Una 18 paukut ovat kaupoissa kortilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Una 18 paukut ovat kaupoissa kortilla.
Ei varmaankaan kaikkia muitakaan paukkuja ole koko ajan saatavilla, tulee piiiiitkä lista kun jokainen kertoo mitä paukkuja saa ja mitä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan kaikkia muitakaan paukkuja ole koko ajan saatavilla, tulee piiiiitkä lista kun jokainen kertoo mitä paukkuja saa ja mitä ei.
Kannataminen on suhteellista, riippuu kaliberista ja haulimaterialista. Hylsyiksi kannattaa valita aitoja USA valmistettuja, ovat suunniteltuja kestämään jälleen latausta. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannataminen on suhteellista, riippuu kaliberista ja haulimaterialista. Hylsyiksi kannattaa valita aitoja USA valmistettuja, ovat suunniteltuja kestämään jälleen latausta. 😁😁😁
Onko sinulla jokin syy kun käytät noita hymiöitä joka palstalla? Jotenkin on vähän lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jokin syy kun käytät noita hymiöitä joka palstalla? Jotenkin on vähän lapsellista.
Olen hyvin lapsellinen. Hymiöitä muistan mitä olen kirjoitit, olen myös huonomuistinen hyvin huonomuistinen.🌚🌚🌚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään sanottavaa jälleen lataamisesta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä noita taida mikään tehdas ladata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461695
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381334- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14847Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845