Onko kokemusta, voiko ko hylsyn ladata uudelleen?
Haulikon muovihylsy
9
379
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ladata, mutta ainakaan rahallisesti homma ei kannata Suomessa.
- Anonyymi
Una 18 paukut ovat kaupoissa kortilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Una 18 paukut ovat kaupoissa kortilla.
Ei varmaankaan kaikkia muitakaan paukkuja ole koko ajan saatavilla, tulee piiiiitkä lista kun jokainen kertoo mitä paukkuja saa ja mitä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan kaikkia muitakaan paukkuja ole koko ajan saatavilla, tulee piiiiitkä lista kun jokainen kertoo mitä paukkuja saa ja mitä ei.
Kannataminen on suhteellista, riippuu kaliberista ja haulimaterialista. Hylsyiksi kannattaa valita aitoja USA valmistettuja, ovat suunniteltuja kestämään jälleen latausta. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannataminen on suhteellista, riippuu kaliberista ja haulimaterialista. Hylsyiksi kannattaa valita aitoja USA valmistettuja, ovat suunniteltuja kestämään jälleen latausta. 😁😁😁
Onko sinulla jokin syy kun käytät noita hymiöitä joka palstalla? Jotenkin on vähän lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jokin syy kun käytät noita hymiöitä joka palstalla? Jotenkin on vähän lapsellista.
Olen hyvin lapsellinen. Hymiöitä muistan mitä olen kirjoitit, olen myös huonomuistinen hyvin huonomuistinen.🌚🌚🌚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään sanottavaa jälleen lataamisesta. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä noita taida mikään tehdas ladata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096