Vähän siskoa

Anonyymi-ap

Sain perinnöksi, ukin ja mummoni rintamiestalon, asuin alkuun yksin siinä kunnes siskoni muutti yläkertaan asumaan, kumpikin ollaan sinkkuja, 21v,23v,kerran otettiin vähän alkoholia minun mieleni alkoi tehdä pillua, sanoin siskolleni että lähden etsimään naista että saan pillua, siskoni tokaisi että se antaa minulle kun sitäkin himoitti, kysyin kummilla vai ilman, vastaus oli ilman kumia, siinä aikamme pantua laukesin siskon sisään kaiken sperman, sen jälkeen on muutamia kertoja pantu ja olen myös imenyt siskon isoja rintoja, siskoni epäilee että on nyt raskaana kun aamuisin on paha olo, t, Ari-Pekka & suvi

10

5047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Olipas mukava novelli!

• Anonyymi

Ei kandee mennä merta edemmäs panemaan kun lähisukulaisiakin voi vetää viikseen. Olet oikealla asialla. Jatka paneskelua...

• Anonyymi

Olis upeeta panna sun siskoa kimpassa.

• Anonyymi

Siskon kannattaisi nyt tehdä raskaustesti ensitilassa ja keskeyttää se mahdollinen raskaus jos olet hänet paksuksi pannut.

• Anonyymi

Yhdessä polvessa geenivirran katkeaminen pääpopulaatioon ei ole kovin merkittävä, mutta näin syntyneiden lapsien parittelu monessa polvessa sisarensa kanssa on toinen juttu, koska pois jäävät geenialleelit eivät pääse korvautumaan.

Serkusseksissä geenivirta ei katkea, vaan korvaus pääpopulaatiosta jatkuu.

Muuten sisarusseksi on hyvin herttaista, mutta yleensä huolehditaankin ehkäisystä, joten ongelmia ei tule. 🌹👀

• Anonyymi

Jatkoa tuohon aloitukseeni, kesällä käytiin siskoni kanssa, katsomassa millaista on tuo lestadiolaiset juhlat, myö ei kuuluta niihin, paljon oli porukkaa, siellä tavattiin yksi sisko ja veli, kertoivat että ovat harrastanut seksiä ja yhteinen lapsi on 1 vuoden ikäinen,,,,, siskoni on 3kk raskaana, t Ari-Pekka ja Suvi

• Anonyymi

Ette ole ainoita. Meillä on yksi, jo aikuinen lapsi. Täysin terve ja on ollut aina ystäviä, harrastuksia, työ ja opiskelumotivaatiota. Alkuun pelotti ja huoletti, mutta nyt saa olla vaan ylpeä ja sydän täynnä rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette ole ainoita. Meillä on yksi, jo aikuinen lapsi. Täysin terve ja on ollut aina ystäviä, harrastuksia, työ ja opiskelumotivaatiota. Alkuun pelotti ja huoletti, mutta nyt saa olla vaan ylpeä ja sydän täynnä rakkautta.

Juu, on varmasti ihanaa

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2374
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1484
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      872
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25