Lievä älyllinen kehitysvamma

Minä en usko, että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena muka voi olla mielenterveys diagnoosi jutuja selvittämättä.

Todistakaa, jos Suomessa on yksikin älyllisen kehitysvamman saaneena joka on mielenterveys jutun saanut!

Ja jos Lievän älyllisen kehitysvamman voi muka tulla mielenterveys sairaus miksi, sitten Kehitysvamma puolella ei voi olla vahva mielenterveys osaaminen työntekijöiltä, että saa ajoissa mielenterveys hoidon.

Minua ei hyväksy Kehitysvammaisten psykiatri puolelle ne hylkäsi palvelu pyyntö jutun, kun terveyskeskus lääkäri kirjoitti, että olen puhunut myrkytän ne asiakkaat ohjaajien selän takana jotka eivät anna oikeutta käyttää kehitysvamma sanaa.

Minun toisen diagnoosi Adhd suhteen on todettu olevan liitännäinen diagnoosi juttuna nämä.

Autismi,Pakko oire häiriö, kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja epävakaa persoonallisuushäiriöitä yli puolella jne

8

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla ainakin selvästi on mielenterveysongelmia kun haluat myrkyttää ihmisiä.

• Miksi sitten kehitysvammaisten psykiatri puolelta hylkäsi lähete pyynnön.

Kun kehitysvamma psykiatri puolelta hylkäsi hylkäsi ne oli perustellut, kun minulla on myrkytys, että olen vaaraksi muka muille asiakkaille kehitysvamma puolella.

Miksi koko ajan kehitysvamma asiakkuus ajan kehitysvamma työntekijä sanoo olen mennyt yli älykkyys tason.
        Tilasin psykologi paperit niissä lukee koko testi heikkolahjaisuus tasolla ja kokonainen kielellinen älykkyys luki 75äö

• Anonyymi

Saavatko lievästi älylliset kehitysvammaiset seksiä normaaleilta miehiltä ja millaista se on?

• Ei meitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kiinnostaa seksi edes

• Osallistuin Kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelu juttuun miten voi älyllisen kehitysvamman saaneena olla Autismi seksuaalisuus jos ei koskaan saa Autismi diagnoosi juttua?

Näin sanoi minulla kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelun kehitysvamma alan opiskelijat, että minulla on muka autismi seksuaalisuus.

Saan nykyään kuulla niiltä älyllisen kehitysvamman saaneena jotka ovat tuntenut Autismi ihmisiä, että olen yhtä tyhmä ja jossain viisaampi kuin ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua tai Autismi diagnoosi ne sanoo kuulun muka autismi ryhmään

• Anonyymi

Ymmärtääkseni osa autisteista on kovastikin eroottisesti latautuneita, kuten myös kehitysvammaisistakin. Sitten taas on niitä, joita asia ei kiinnosta ollenkaan. Ei voi yleistää tässäkään.

• Anonyymi00010

Tavallisesti lapsella on noin neljän prosentin riski saada lievä tai vakava synnynnäinen vika. Serkusten lapsella riski on noin kaksinkertainen. Riskiarviota voidaan tarkentaa tutkimalla avioparin perimää ja sukuhistoriaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      190
      11354
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10772
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6210
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      5006
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3486
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2313
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1721
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe