Minä en usko, että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena muka voi olla mielenterveys diagnoosi jutuja selvittämättä.
Todistakaa, jos Suomessa on yksikin älyllisen kehitysvamman saaneena joka on mielenterveys jutun saanut!
Ja jos Lievän älyllisen kehitysvamman voi muka tulla mielenterveys sairaus miksi, sitten Kehitysvamma puolella ei voi olla vahva mielenterveys osaaminen työntekijöiltä, että saa ajoissa mielenterveys hoidon.
Minua ei hyväksy Kehitysvammaisten psykiatri puolelle ne hylkäsi palvelu pyyntö jutun, kun terveyskeskus lääkäri kirjoitti, että olen puhunut myrkytän ne asiakkaat ohjaajien selän takana jotka eivät anna oikeutta käyttää kehitysvamma sanaa.
Minun toisen diagnoosi Adhd suhteen on todettu olevan liitännäinen diagnoosi juttuna nämä.
Autismi,Pakko oire häiriö, kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja epävakaa persoonallisuushäiriöitä yli puolella jne
Lievä älyllinen kehitysvamma
19
670
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ainakin selvästi on mielenterveysongelmia kun haluat myrkyttää ihmisiä.
Miksi sitten kehitysvammaisten psykiatri puolelta hylkäsi lähete pyynnön.
Kun kehitysvamma psykiatri puolelta hylkäsi hylkäsi ne oli perustellut, kun minulla on myrkytys, että olen vaaraksi muka muille asiakkaille kehitysvamma puolella.
Miksi koko ajan kehitysvamma asiakkuus ajan kehitysvamma työntekijä sanoo olen mennyt yli älykkyys tason.
Tilasin psykologi paperit niissä lukee koko testi heikkolahjaisuus tasolla ja kokonainen kielellinen älykkyys luki 75äö
- Anonyymi
Saavatko lievästi älylliset kehitysvammaiset seksiä normaaleilta miehiltä ja millaista se on?
Osallistuin Kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelu juttuun miten voi älyllisen kehitysvamman saaneena olla Autismi seksuaalisuus jos ei koskaan saa Autismi diagnoosi juttua?
Näin sanoi minulla kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelun kehitysvamma alan opiskelijat, että minulla on muka autismi seksuaalisuus.
Saan nykyään kuulla niiltä älyllisen kehitysvamman saaneena jotka ovat tuntenut Autismi ihmisiä, että olen yhtä tyhmä ja jossain viisaampi kuin ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua tai Autismi diagnoosi ne sanoo kuulun muka autismi ryhmään- Anonyymi
Ymmärtääkseni osa autisteista on kovastikin eroottisesti latautuneita, kuten myös kehitysvammaisistakin. Sitten taas on niitä, joita asia ei kiinnosta ollenkaan. Ei voi yleistää tässäkään.
- Anonyymi00010
Tavallisesti lapsella on noin neljän prosentin riski saada lievä tai vakava synnynnäinen vika. Serkusten lapsella riski on noin kaksinkertainen. Riskiarviota voidaan tarkentaa tutkimalla avioparin perimää ja sukuhistoriaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tavallisesti lapsella on noin neljän prosentin riski saada lievä tai vakava synnynnäinen vika. Serkusten lapsella riski on noin kaksinkertainen. Riskiarviota voidaan tarkentaa tutkimalla avioparin perimää ja sukuhistoriaa.
Vammainen henkilö voi periaatteessa toimia vartijana Suomessa, mikäli hän täyttää laissa asetetut yleiset edellytykset ja kykenee suoriutumaan vartijan työtehtävistä.
- Anonyymi00014
Yhdenvertaisuus: Suomen laki kieltää syrjinnän vammaisuuden perusteella. Rekrytoinnissa ja vartijakorttia haettaessa yksilön kyvyt arvioidaan, eikä vamma itsessään ole automaattinen hylkäysperuste.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yhdenvertaisuus: Suomen laki kieltää syrjinnän vammaisuuden perusteella. Rekrytoinnissa ja vartijakorttia haettaessa yksilön kyvyt arvioidaan, eikä vamma itsessään ole automaattinen hylkäysperuste.
Yhteenveto: Jos vamma ei estä työturvallisuusmääräysten mukaista työskentelyä (esim. kyky hälyttää apua, havainnoida ympäristöä), esteitä ei ole. Lopullisen päätöksen vartijaksi hyväksymisestä tekee poliisi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yhteenveto: Jos vamma ei estä työturvallisuusmääräysten mukaista työskentelyä (esim. kyky hälyttää apua, havainnoida ympäristöä), esteitä ei ole. Lopullisen päätöksen vartijaksi hyväksymisestä tekee poliisi.
Tässä keskeiset asiat vartijaksi aikovalle vammaiselle henkilölle:
Pääsyvaatimukset (Poliisilaki): Vartijalla tulee olla suoritettuna vartijan peruskoulutus (120 h), joka koostuu väliaikaisen vartijan koulutuksesta (40 h) ja vartijan koulutuksesta (80 h). - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pääsyvaatimukset (Poliisilaki): Vartijalla tulee olla suoritettuna vartijan peruskoulutus (120 h), joka koostuu väliaikaisen vartijan koulutuksesta (40 h) ja vartijan koulutuksesta (80 h).Vartijakoulutuksen kesto vaihtelee: lyhyin on 40 tunnin väliaikaisen vartijan koulutus, joka antaa luvan toimia neljä kuukautta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vartijakoulutuksen kesto vaihtelee: lyhyin on 40 tunnin väliaikaisen vartijan koulutus, joka antaa luvan toimia neljä kuukautta.
Koulutusvaihtoehdot ja kesto:
Väliaikaisen vartijan koulutus: 40 tuntia (4 kuukauden kortti).
Vartijan peruskoulutus: Yhteensä 120 tuntia (40h + 80h) vakinaista korttia varten.
Turvallisuusalan ammattitutkinto (Vartija/Turvallisuusvalvoja): Laajempi tutkinto, kestää noin 1–2 vuotta, sisältää peruskoulutuksen osana. - Anonyymi00021
Avarn security palkkaa kehitysvammasia palvelukseensa. Hieno yritys imago.
- Anonyymi00023
Tuosta yritys mainosta Avarn Security.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuosta yritys mainosta Avarn Security.
Avarn Security
turvallisuusalan yritys - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Avarn Security
turvallisuusalan yritysÄlyllinen kehitysvammaisuus
tarkoittaa kognitiivisten kykyjen ja arjen taitojen (kuten kommunikaation ja omatoimisuuden) keskimääräistä alempaa tasoa, joka alkaa ennen 18 vuoden ikää.
Keskeiset piirteet ja diagnosointi:
Määritelmä: Älykkyysosamäärä (ÄO) on yleensä alle 70, ja mukana on rajoituksia sopeutumisessa.
Asteen määritys (ICD-10):
Lievä: ÄO 50–69.
Keskivaikea: ÄO 35–49.
Vaikea: ÄO 20–34.
Syvä: ÄO < 20.
Esiintyminen: Lievä kehitysvamma on yleisin (noin 60 % tapauksista).
- Anonyymi00028
Minun psykologi papereissa lukee kokonainen äö 75 silti on laittanut Lievän älyllisen ja Adhd
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413888Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23801- 44784
- 67779