Lievä älyllinen kehitysvamma

Minä en usko, että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena muka voi olla mielenterveys diagnoosi jutuja selvittämättä.

Todistakaa, jos Suomessa on yksikin älyllisen kehitysvamman saaneena joka on mielenterveys jutun saanut!

Ja jos Lievän älyllisen kehitysvamman voi muka tulla mielenterveys sairaus miksi, sitten Kehitysvamma puolella ei voi olla vahva mielenterveys osaaminen työntekijöiltä, että saa ajoissa mielenterveys hoidon.

Minua ei hyväksy Kehitysvammaisten psykiatri puolelle ne hylkäsi palvelu pyyntö jutun, kun terveyskeskus lääkäri kirjoitti, että olen puhunut myrkytän ne asiakkaat ohjaajien selän takana jotka eivät anna oikeutta käyttää kehitysvamma sanaa.

Minun toisen diagnoosi Adhd suhteen on todettu olevan liitännäinen diagnoosi juttuna nämä.

Autismi,Pakko oire häiriö, kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja epävakaa persoonallisuushäiriöitä yli puolella jne

8

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla ainakin selvästi on mielenterveysongelmia kun haluat myrkyttää ihmisiä.

      • Miksi sitten kehitysvammaisten psykiatri puolelta hylkäsi lähete pyynnön.

        Kun kehitysvamma psykiatri puolelta hylkäsi hylkäsi ne oli perustellut, kun minulla on myrkytys, että olen vaaraksi muka muille asiakkaille kehitysvamma puolella.

        Miksi koko ajan kehitysvamma asiakkuus ajan kehitysvamma työntekijä sanoo olen mennyt yli älykkyys tason.
        Tilasin psykologi paperit niissä lukee koko testi heikkolahjaisuus tasolla ja kokonainen kielellinen älykkyys luki 75äö


    • Anonyymi

      Saavatko lievästi älylliset kehitysvammaiset seksiä normaaleilta miehiltä ja millaista se on?

      • Ei meitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kiinnostaa seksi edes


    • Osallistuin Kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelu juttuun miten voi älyllisen kehitysvamman saaneena olla Autismi seksuaalisuus jos ei koskaan saa Autismi diagnoosi juttua?

      Näin sanoi minulla kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelun kehitysvamma alan opiskelijat, että minulla on muka autismi seksuaalisuus.

      Saan nykyään kuulla niiltä älyllisen kehitysvamman saaneena jotka ovat tuntenut Autismi ihmisiä, että olen yhtä tyhmä ja jossain viisaampi kuin ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua tai Autismi diagnoosi ne sanoo kuulun muka autismi ryhmään

    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni osa autisteista on kovastikin eroottisesti latautuneita, kuten myös kehitysvammaisistakin. Sitten taas on niitä, joita asia ei kiinnosta ollenkaan. Ei voi yleistää tässäkään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe