Lievä älyllinen kehitysvamma

Minä en usko, että Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena muka voi olla mielenterveys diagnoosi jutuja selvittämättä.

Todistakaa, jos Suomessa on yksikin älyllisen kehitysvamman saaneena joka on mielenterveys jutun saanut!

Ja jos Lievän älyllisen kehitysvamman voi muka tulla mielenterveys sairaus miksi, sitten Kehitysvamma puolella ei voi olla vahva mielenterveys osaaminen työntekijöiltä, että saa ajoissa mielenterveys hoidon.

Minua ei hyväksy Kehitysvammaisten psykiatri puolelle ne hylkäsi palvelu pyyntö jutun, kun terveyskeskus lääkäri kirjoitti, että olen puhunut myrkytän ne asiakkaat ohjaajien selän takana jotka eivät anna oikeutta käyttää kehitysvamma sanaa.

Minun toisen diagnoosi Adhd suhteen on todettu olevan liitännäinen diagnoosi juttuna nämä.

Autismi,Pakko oire häiriö, kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja epävakaa persoonallisuushäiriöitä yli puolella jne

8

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla ainakin selvästi on mielenterveysongelmia kun haluat myrkyttää ihmisiä.

• Miksi sitten kehitysvammaisten psykiatri puolelta hylkäsi lähete pyynnön.

Kun kehitysvamma psykiatri puolelta hylkäsi hylkäsi ne oli perustellut, kun minulla on myrkytys, että olen vaaraksi muka muille asiakkaille kehitysvamma puolella.

Miksi koko ajan kehitysvamma asiakkuus ajan kehitysvamma työntekijä sanoo olen mennyt yli älykkyys tason.
        Tilasin psykologi paperit niissä lukee koko testi heikkolahjaisuus tasolla ja kokonainen kielellinen älykkyys luki 75äö

• Anonyymi

Saavatko lievästi älylliset kehitysvammaiset seksiä normaaleilta miehiltä ja millaista se on?

• Ei meitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma kiinnostaa seksi edes

• Osallistuin Kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelu juttuun miten voi älyllisen kehitysvamman saaneena olla Autismi seksuaalisuus jos ei koskaan saa Autismi diagnoosi juttua?

Näin sanoi minulla kehitysvammaisten seksuaalisuus haastattelun kehitysvamma alan opiskelijat, että minulla on muka autismi seksuaalisuus.

Saan nykyään kuulla niiltä älyllisen kehitysvamman saaneena jotka ovat tuntenut Autismi ihmisiä, että olen yhtä tyhmä ja jossain viisaampi kuin ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua tai Autismi diagnoosi ne sanoo kuulun muka autismi ryhmään

• Anonyymi

Ymmärtääkseni osa autisteista on kovastikin eroottisesti latautuneita, kuten myös kehitysvammaisistakin. Sitten taas on niitä, joita asia ei kiinnosta ollenkaan. Ei voi yleistää tässäkään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      4023
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1453
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1297
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1104
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      927
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      917
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      887
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      880
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      861
    10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      859
    Aihe