Aika ristiriitaista

Anonyymi-ap

Moni vaikuttaa puheiden/deitti-ilmojen yms perusteella etsivän sen tyyppistä naista kuin itse olen, mutta todellisuudessa deittikutsuja ei mitenkään satele, eikä muutenkaan näy kiinnostuksen merkkejä. En usko, että ne listat pitää paikkaansa. Empiiristen havaintojen perusteella suurin osa hakee päinvastaista tyyppiä kuin sanoo hakevansa.

24

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälainen sitten olet?
      Voi olla ette jotkut naiset vaan ei tiedä oikeesti mitä ne haluu/tarvitsee. Kunhan kopioivat toisten deitti-ilmoja, tän oon huomannut muuten:D
      Kemiat ja synkkaus selviää livessä parhaiten, kaikenmaailman listat voi hämätä.
      Esimerkiksi, nainen sanoo olevansa empaattinen ja hyvin kohteleva, mutta eihän toi ole kuin sanahelinää kunnes toisin todistetaan. Tutustuessa kunnolla.😏

      • Anonyymi

        Elän tasapainoista elämää, käyn töissä, opiskelen, harrastan, tapaan ystäviä. Ei ole mitään elämänhallinnan ongelmia, osaan keskustella, huomioin muut, tunne-elämäni on vakaa. Kiinnitän huomiota ulkonäkööni ja vaatetukseeni. Olen sitoutuva ja luotettava, en ole hullun mustasukkainen, enkä katsele muita kun yhdestä kiinnostun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän tasapainoista elämää, käyn töissä, opiskelen, harrastan, tapaan ystäviä. Ei ole mitään elämänhallinnan ongelmia, osaan keskustella, huomioin muut, tunne-elämäni on vakaa. Kiinnitän huomiota ulkonäkööni ja vaatetukseeni. Olen sitoutuva ja luotettava, en ole hullun mustasukkainen, enkä katsele muita kun yhdestä kiinnostun.

        Hmm. Ehkä ne naiset ei ole vain sulle tasavertaisia kumppaniehdokkaita, saattavat kyllä listata ja odottaa vaikka mitä toiselta, eri asia mitä itse tuovat, ja osaavatko edes keskustella riitelemättä tai sitten ovat vain passiivisia osapuolia. Itse oon tauolla noist ympyröistä, tsemppiä sulle, vaikutat hyvältä tyypiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän tasapainoista elämää, käyn töissä, opiskelen, harrastan, tapaan ystäviä. Ei ole mitään elämänhallinnan ongelmia, osaan keskustella, huomioin muut, tunne-elämäni on vakaa. Kiinnitän huomiota ulkonäkööni ja vaatetukseeni. Olen sitoutuva ja luotettava, en ole hullun mustasukkainen, enkä katsele muita kun yhdestä kiinnostun.

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Ehkä ne naiset ei ole vain sulle tasavertaisia kumppaniehdokkaita, saattavat kyllä listata ja odottaa vaikka mitä toiselta, eri asia mitä itse tuovat, ja osaavatko edes keskustella riitelemättä tai sitten ovat vain passiivisia osapuolia. Itse oon tauolla noist ympyröistä, tsemppiä sulle, vaikutat hyvältä tyypiltä.

        Kiitos, en itsekään käytä juuri nyt mitään deittisovellusta, mutta onhan sitä muuten haku päällä näin sinkkuna. Riitaisia tilanteita tulee tosiaan ihmeen helposti, vaikka itse olisi asiallinen. Useimmin kuitenkin ongelmana on, ettei synny mitään tilanteita. Ehkä toisilleen sopivat eivät kohtaa missään. Hyvä kysymys mitä sille voisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        En viitsi laittaa ikääni. Ei se vaikuta asiaan, koska etsin suurin piirtein samanikäistä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, en itsekään käytä juuri nyt mitään deittisovellusta, mutta onhan sitä muuten haku päällä näin sinkkuna. Riitaisia tilanteita tulee tosiaan ihmeen helposti, vaikka itse olisi asiallinen. Useimmin kuitenkin ongelmana on, ettei synny mitään tilanteita. Ehkä toisilleen sopivat eivät kohtaa missään. Hyvä kysymys mitä sille voisi tehdä.

        Miten olisi vaikka miitit yms tapahtumat? Niinhän se on, että kukaan ei tule kotoa hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän tasapainoista elämää, käyn töissä, opiskelen, harrastan, tapaan ystäviä. Ei ole mitään elämänhallinnan ongelmia, osaan keskustella, huomioin muut, tunne-elämäni on vakaa. Kiinnitän huomiota ulkonäkööni ja vaatetukseeni. Olen sitoutuva ja luotettava, en ole hullun mustasukkainen, enkä katsele muita kun yhdestä kiinnostun.

        Kuullostat kirjoituksesi perusteella ihannekumppanilta millaista itsekkin haen,ehkä se oikea kumppani vielä odottaa jossain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, en itsekään käytä juuri nyt mitään deittisovellusta, mutta onhan sitä muuten haku päällä näin sinkkuna. Riitaisia tilanteita tulee tosiaan ihmeen helposti, vaikka itse olisi asiallinen. Useimmin kuitenkin ongelmana on, ettei synny mitään tilanteita. Ehkä toisilleen sopivat eivät kohtaa missään. Hyvä kysymys mitä sille voisi tehdä.

        Voiko vika olla siinä ettei kumpikaan osaa viedä juttua eteenpäin? Mulla on itsellä kokemusta tuosta että saan tehdä hartiavoimin töitä että treffinainen osallistuis riittävästi edes keskusteluun. No empä tee enää, on tosiaan parempaakin tekemistä kuin viihdyttää keskustelutaidottomia naisia.😏 ei vaan sovita toisillemme sillon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko vika olla siinä ettei kumpikaan osaa viedä juttua eteenpäin? Mulla on itsellä kokemusta tuosta että saan tehdä hartiavoimin töitä että treffinainen osallistuis riittävästi edes keskusteluun. No empä tee enää, on tosiaan parempaakin tekemistä kuin viihdyttää keskustelutaidottomia naisia.😏 ei vaan sovita toisillemme sillon.

        Lisään. Tinderissä yms on varmasti myös kyynistynyttä ja deittailuun väsynyttä porukkaa eikä osa ota sitä peliä mitenkään tosissaan, pelailevat tylsyyttään jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi vaikka miitit yms tapahtumat? Niinhän se on, että kukaan ei tule kotoa hakemaan.

        Olen käynyt tapahtumissa ja miiteissä. Liikun muutenkin paikoissa ja tapaan uusiakin ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostat kirjoituksesi perusteella ihannekumppanilta millaista itsekkin haen,ehkä se oikea kumppani vielä odottaa jossain..

        Kiva kuulla, toivottavasti löytyy. Vikojakin on, mutta mainitut perusasetukset on kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko vika olla siinä ettei kumpikaan osaa viedä juttua eteenpäin? Mulla on itsellä kokemusta tuosta että saan tehdä hartiavoimin töitä että treffinainen osallistuis riittävästi edes keskusteluun. No empä tee enää, on tosiaan parempaakin tekemistä kuin viihdyttää keskustelutaidottomia naisia.😏 ei vaan sovita toisillemme sillon.

        Vaikea sanoa muiden puolesta, mutta itse kyllä osaan toimia, jos tilanne on siihen suotuisa. Monesti juttelukin tosiaan kuivuu kokoon, jos toinen ei oikein tuo siihen mitään osaltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän tasapainoista elämää, käyn töissä, opiskelen, harrastan, tapaan ystäviä. Ei ole mitään elämänhallinnan ongelmia, osaan keskustella, huomioin muut, tunne-elämäni on vakaa. Kiinnitän huomiota ulkonäkööni ja vaatetukseeni. Olen sitoutuva ja luotettava, en ole hullun mustasukkainen, enkä katsele muita kun yhdestä kiinnostun.

        Toisin sanoen kykenet normaaliin elämään. Seuranhaku ilmoituksissaei kerrota kaikkea. Siellä voi olla mielenterveys ongelmia, persoonallisuushäiriötä, päihde ym sosiaalisia ongelmia. Ei nuo edes halua sitä mitä pidät arki elämänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen kykenet normaaliin elämään. Seuranhaku ilmoituksissaei kerrota kaikkea. Siellä voi olla mielenterveys ongelmia, persoonallisuushäiriötä, päihde ym sosiaalisia ongelmia. Ei nuo edes halua sitä mitä pidät arki elämänä.

        Se on kyl kuiva totuus, ett deittiäpeistä saa oikein hakemalla hakea lesbonaista joka kuulostais fiksulta, ei-vihaiselta/hyökkäävältä ja kommunikointiin kykenevältä sekä ett haluis oikeasti tutustua, ja ett naamakin viehättäis. Pari kertaa törmännyt profiiliin jossa oli vain nätti naama, eikä se oikein riitä jos itse hakee suhdetta. Fiksut naiset, jos teitä siellä jossain on. Kirjoittakaa nyt jtn kunnollista itsestänne. Emojirivit ei oikein riitä kun aikuisia ollaan😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen kykenet normaaliin elämään. Seuranhaku ilmoituksissaei kerrota kaikkea. Siellä voi olla mielenterveys ongelmia, persoonallisuushäiriötä, päihde ym sosiaalisia ongelmia. Ei nuo edes halua sitä mitä pidät arki elämänä.

        Noin varmasti, on monenlaista arkea. Silti ihmettelen, että miksi moni luettelee pitkän listan haluttuja ominaisuuksia, jos ei halua elää sellaista elämää mihin ne kytkeytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin varmasti, on monenlaista arkea. Silti ihmettelen, että miksi moni luettelee pitkän listan haluttuja ominaisuuksia, jos ei halua elää sellaista elämää mihin ne kytkeytyvät.

        Varmaankin siitä syystä, että odottavat sen toisen tarjoavan kaikenlaista, henkistä tai materiaalista tukea, haetaan itseä "parempaa" eikä olla katsottu peiliin. Monessakaan mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin siitä syystä, että odottavat sen toisen tarjoavan kaikenlaista, henkistä tai materiaalista tukea, haetaan itseä "parempaa" eikä olla katsottu peiliin. Monessakaan mielessä.

        Lisään, myös itsetuntemuksen puute.


    • Anonyymi

      Joskus vaan keskustelu ei etene mihinkään, eikä toisesta saa mitään irti eli miks sitten ylipäätään nämä ihmiset edes etsivät ketään? Monet naiset tuntuvat olevan aika vaativia seuran suhteen, kun kaikkee ei vaan voi saada eli täytyy olla realistinen kumppanin suhteen. Tosiaan miitit olis yks hyvä vaihtoehto tutustua uusiin ihmisiin😊

      • Anonyymi

        Niin onko se yks tapa ilmasta ettei kiinnosta jatkaa eteenpäin. Että antaa toisen tehdä hommat ja itse kyräilee vieressä mököttävä ilme naamalla. Kaikenlaista porukkaa tuollakin on liikkeellä.


      • Anonyymi

        Miittejä voisi olla enemmän, mutta kuka järjestää ja mistä sopiva tila. Lisäksi pitää huolehtia miitin mainostaminen, että sinne tulee porukkaa. Joskus jotain järjestäneenä olen huomannut, että ihmisiä on yllättävän vaikeaa saada liikkeelle käytännössä, vaikka kiinnostusta teoriatasolla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miittejä voisi olla enemmän, mutta kuka järjestää ja mistä sopiva tila. Lisäksi pitää huolehtia miitin mainostaminen, että sinne tulee porukkaa. Joskus jotain järjestäneenä olen huomannut, että ihmisiä on yllättävän vaikeaa saada liikkeelle käytännössä, vaikka kiinnostusta teoriatasolla on.

        No miks ei vois kesällä olla puistossa tai kahvila, baari tms. missä tutustua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks ei vois kesällä olla puistossa tai kahvila, baari tms. missä tutustua?

        Ilman muuta kannatan ideaa, mutta jossain siitä pitäisi ilmoittaa ja jonkun ottaa vastuu ainakin itsensä hoitamisesta paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks ei vois kesällä olla puistossa tai kahvila, baari tms. missä tutustua?

        Saako tulla muutkin kuin feminiiniset?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe