Armeijassa tapahtuu kaikenlaista

Anonyymi-ap

Oli pitkä marssi alokasaikana ja kyllä usein siinä alkoi kantapäät olla loppuvaiheessa rakoilla ja yhden tytön toinen maihari oli tosi pahasti hangannut hänen kantapäätänsä, eikä edes laastarit auttaneet.
Sanoin sille tauolla että mulla olisi siihen tosi hyvä konsti ja otin jalkineen mukaani ja menin sivummalle metsään, vedin sinne kunnon spermalastin ja levitin sen tasaisesti kengän kantaosaan sisälle.
Kassulla tyttö kiitti ja halasikin vielä ja sanoi että ei enää hangannut yhtään loppumarssilla ja kyseli mitä olin siihen tehnyt, sanoin vain panneeni siihen nahkaa pehmentävää rasvaseosta, heh.

7

5837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppuaikoina tahtoi olla sitä vapaa-aikaa liikaakin ja kun oltiin vielä saaressakin ja osan piti aina olla viikonloppuisinkin kiinni, muka hälytysryhmässä.
      Kassun ylimmäisessä kerroksessa vintissä oli varasto jossa niitä punaraitaisia patjoja oli kasattu satoja, yksi jätkä sitten sai mut houkutelluksi illalla sinne ja naimiseksihän se heti meni. Olin ja ollut pitkään kiimassa ja kaipasinkin kunnon kyytiä tosi paljon, asetuin muovin suojaamalle patjalle ja riisuin housut kiimaisena katsellen koko ajan kaverin kullia jonka punahehkuisesta päästä jo kirkaat kiimatipat valuivat ja kyllä oli pillunikin jo melkoisen märkänä.
      Kylläpä kuuma kulli tekikin heti melkoisen hyvää ja hengästyneenä aloin saamaan melkein heti orgasmia, pilluni suorastaan imi kullista mehuja, Rami kiihdytti koko ajan tahtiaan ja pettymykseksini alkoi melkein heti laskemaan lastiansa sisääni.
      Olin vasta päässyt alkuun ja kun kulli alkoi sisällämi veltostumaan Ramikin huomasi pettymykseni ja koitti sormettaa klittaani, mutta olisin halunnut lisää kovaa kullia.
      Pyyhin pillusta valuvaa spermaa nenäiinaan ja puin pikkuhousujani kun Rami kysyi, antaisinko myös hänen tupakaverilleni, ensin suutuin melkoisesti, mutta lopulta suostuin ja rami soitti heti alakerrassa olevalle kaverille joka juosten tulikin melkein heti. Olin siinä patjala selälläni pikkuhousuisillani ja en ollut koskaan nähnyt kuinka nopeasti mies riisuituu ja kyrpä juhlakunnossa heti. Pilluni oli vielä melkoisen märkänä ja en edes ehtinyt riisua pikkuhousujani kun siitä sivusta jo kullia sisääni työnnettiin ja keskenjäänyttä orkkua aloin saamaan. Nythän nainti kestikin melkoisen kauan ja sain jo toista orkkua, patjan suojamuovi oli elkoisen liukas peppuni alla eritteistä ja vihdoin kuumaa spermaa taas sisääni laskettiin. Ramin siinä katsellessa olikin tullut uudelleen kiimaan ja kalu oli taas kovana ja hyppäsi heti päälleni kun pilluni maiskahtaen luovutti seuraavalle. Ei edes tainnut kunnolla pilluni sulkeutua kun jo tunsin Ramin kullin alkavan työstämään sitä uudelleen ja seuraava kaluhan jo puolikovana ootti sisääni pääsyä, kaappasin märän kullin suuhuni sitä esityöstämään ja kovenihan se melkein heti ja vauhdissa jätkät vaihtoi paikkoja, olin aivan kiimoissani ja pilluni suorastaan tulvi. Tupaan mentyäni toiset tytöt olivat puoliympyrässä vierelläni kateellisina kertoessani heille tapausta ja sain loppuajaksi Kiima - Anna lisänimen, mutta en katunut yhtää tapahtumaa

      • Anonyymi

        Ei ollut minun nuoruudessa vielä tyttöjä armeijassa vaan sotkun tähtiä ja kapteenin vaimoa piti käydä panemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minun nuoruudessa vielä tyttöjä armeijassa vaan sotkun tähtiä ja kapteenin vaimoa piti käydä panemassa

        Juu ihan varmasti. Kas kun et puolustusvoimain komentajan muijaa.


      • Anonyymi

        Toi on ainut syy miksi naiset hakee armeijaan ei kiinnosta isänmaa vaan oma alapää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ihan varmasti. Kas kun et puolustusvoimain komentajan muijaa.

        Nythän on niitä yhteisiä tupia jossa tytöt ja jätkät pnkkaa samassa tuvassa, voin kateellisena vain aavistaa millainen kiimaisten pillujen tuoksu tuvissa lienee ja varmaan usein johtaa ekan jutun kaltaisiin sessioihin.


      • Anonyymi

        Mikä vitun aivovamma sinulla on kun et pysy kerronnassa mukana? Ensin viittaat "yhteen jätkään" ja sitten "kaveriin", ja sitten, monen lauseen ja selityksen jälkeen tuot yhtäkkiä esiin "Ramin" jonkun täysin tuntemattoman kolmannen osapuolen joka alkoi kiihdyttämään tahtiaan. Mitä tahtia, kenen kanssa ja missä? Olet selvästi jotenkin vammainen kun et ymmärrä kerronnan suhteita, etkä ymmärrä että lukijat eivät voi ymmärtää satujasi koska ne eivät pysy loogisesti kasassa! Liity johonkin paikkakuntasi kirjailijaryhmään, niin he opettavat sinulle mitä tarkoittaa loogiset kokonaisuudet kun selvästikään sinulle ei niitä mielisairaalakoulussa ole opetettu!


      • Anonyymi

        Voi voi ei taida tästäkään päivästä tule hyvää sulle. Yöllä jo alat sekoilee.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe