Huomenna se alkaa, nimittäin rokkijuhlat kirkonkylällä, lähellä Sulkavankosken myllyä. Mitä mieltä olet tästä festarista?
Huomenna alkaa kirkonkylän Multamäessä rokkijuhla !
20
492
Vastaukset
- Anonyymi
Rokkaatko tämän elämän jälkeen? Minä pelkään että joudut katumaan iankaikkisesti.
- Anonyymi
Onko se laituri löytynyt esiintymislavaksi?
- Anonyymi
Totta, hyvä idea. Jos laituria ei olisi viety toiseen paikkaan, voisi sitä käyttää hyödyksi esiintymislavana kirkonkylän yhteiseksi eduksi! Eipä tätä olla aiemmin ymmärretty?
- Anonyymi
HOX HOX MULTAMÄKEEN !!
- Anonyymi
HOX HOX MULTAMÄKEEN !!!
- Anonyymi
Pöpilä
- Anonyymi
Pöpilä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöpilä
heinola !!
- Anonyymi
hyvää festaria!
- Anonyymi
hyvää festaria niin kuin roy orbison !
- Anonyymi
mää ajan koko yön !
- Anonyymi
Idolla
- Anonyymi
Johan tää voittaa hönölässä jyräänki, paljon parempia ja tunnetumpia esiintyjiä saatu paikalle, toisin ku tähän jyrääseen, mikä taitaa olla enempi lasten konsertti kenguru meiningeineen...
- Anonyymi
Multamäkifest on aito hyvänmielen festivaali!
- Anonyymi
Hauskaa oli mutta mitään en muista. Päässä jyskyttää ja omatunto soimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa oli mutta mitään en muista. Päässä jyskyttää ja omatunto soimaa.
Ihan helvetin hyvä meininki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan helvetin hyvä meininki!
Kiroilijalla tämän elämän jälkeen ei ole hyvä meininki
- Anonyymi
Hauskaa oli !!!
- Anonyymi
Hienoa !! Headland saanut haastajan.
- Anonyymi
Lähdetkö onnellisena kerran?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818