Minkälaisia saunakokemuksia?

Anonyymi-ap

Nyt kun tissit alkaa olla jo kun aikusilla niin on alkanut hävettä sekasauna. Meillä käy mökillä paljon tuttuja ja aina ollaan saunottu alasti. Nyt se vaan tuntuu erilaiselta ku viimevuonna.

15

997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itellä on ihan sama kenen kaa käyn saunassa. Mulle se ei oo mikää seksuaalinen tilanne tms

    • Anonyymi

      Olin 15v kun aloin seurustelemaan ja olin aika ujo alastomuudelle. Poikakaverin perheessä olivat avoimempia ja niinpä päädyin heidän perheeen kanssa ensimmäistä kertaa alasti ”vieraiden” kanssa sekasaunaan. Tuntui ihan luontevalta ja mukavalta. Siitä lähtien alastomuus sekasaunassa, rannalla on ollut minulle ihan luontevaa.

      • Anonyymi

        Miltä sinusta tuntui näyttää itsesi alasti poikakaverin isälle?
        Miten päädyitte sekasaunaan heidän kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä sinusta tuntui näyttää itsesi alasti poikakaverin isälle?
        Miten päädyitte sekasaunaan heidän kanssaan?

        Jännitti aika paljon,olihan tämä ensimmäinen kerta kun ”vieras” näkee minut paljaana.
        Toki jännitti myös nähdä aikuinen mies paljaana.
        Olimme mökillä ja illalla poikakaverini isä sanoi että laittaa saunaan tulet, kun sauna oli sitten valmis hän sanoi että halukkaat saunaan, katsoin poikakaveriani ja hän sanoi että mennäänkö, ei tarvitse ujostella tämä on meillä ihan normaalia että saunotaan tuttujen kanssa yhdessä.


    • Anonyymi

      Kun lukioaikana kerroin luokan tyttökavereille, että meillä perhe edelleen saunoo yhdessä, he kauhistuivat. He eivät voisi kuvitella menevänsä isänsä kanssa saunaan. Minä puolestani hämmästelin moista kauhistelua, kerroinpa vielä, että meillä saunotaan näin vieraidenkin kanssa. Se järkytti heidät lopullisesti.

      Kun sitten vakavasti seurustellessani perheemme kesämökillä poikaystäväni, nykyinen mieheni ensi kertaa joutui tulemaan mukaan minun, anopin ja apen kanssa saunaan, se oli hänelle kuulemma kulttuurishokki.

      Että tällaista.

      • Anonyymi

        Tossa ylhäällä kerroin omasta vastaavan tyyppisestä kokemuksesta jossa minä menin mökillä poikakaverini perheen kanssa saunaan.
        Miten teillä jutut jatkuivat?
        Millaisia keskusteluja te kävitte ennen ja jälkeen ensimmäisen kerran?


      • Anonyymi

        Meillä käydään myös. Vanhemmat, sisko ja minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä käydään myös. Vanhemmat, sisko ja minä.

        Minkä ikäisiä olette, sinä ja siskos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä olette, sinä ja siskos?

        13 v kaksoset, poika ja tyttö.


    • Anonyymi

      Minä kun aloin käymään tyttöystävän kanssa saunassa niin se monesti johti seksiin, oltiin yli tuntikin sen vuoksi saunassa.
      Varmaan vanhemmat aavisti.

      • Anonyymi

        Joo sama kävi itellä kyl sun vanhemmat takuul ties että te panette. Aika selvää kun alkaa saunareissut kestään pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama kävi itellä kyl sun vanhemmat takuul ties että te panette. Aika selvää kun alkaa saunareissut kestään pitkään.

        Totta kai tietävät/tajuavat.
        Oman kanssa sama juttu, aika usein pannaankin saunareissulla ja reissut kestää.
        Porukat nyt on onneksi siinä mielessä ihan ok, että ovat antaneet olla saunassa rauhassa eivätkä ole muutenkaan alkaneet hösöttämään mitään seksistä ylipäätäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tietävät/tajuavat.
        Oman kanssa sama juttu, aika usein pannaankin saunareissulla ja reissut kestää.
        Porukat nyt on onneksi siinä mielessä ihan ok, että ovat antaneet olla saunassa rauhassa eivätkä ole muutenkaan alkaneet hösöttämään mitään seksistä ylipäätäänkään.

        Jeb porukat antanu aina itellekin yksityisyyttä ja varsinkin kun aloin seurusteleen. Ja ohan se normaalia et haluat seksiä sun tyttöystäväs kanssa. Ja just ilman hössötystä seksistä mikä kuiteskin normaali osa seurustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeb porukat antanu aina itellekin yksityisyyttä ja varsinkin kun aloin seurusteleen. Ja ohan se normaalia et haluat seksiä sun tyttöystäväs kanssa. Ja just ilman hössötystä seksistä mikä kuiteskin normaali osa seurustelua.

        Niinpä.
        Omat porukat on onneksi sen verran täyspäisiä, etteivät hössötä ja tietävät, että osataan ajatella myös omillakin aivoilla ja käyttäytyä sen mukaan. Ja just sen tajuavat, että seksi on yhtäläinen osa suhdetta kuin vaikka ruuanlaitto toisen kanssa tai leffoissa käynti tm yhteisen ajan viettäminen.
        Ainoa, miten porukat "puuttuivat" aikanaan tuohon seksiasiaan oli se, että sanoivat vaan että vastuusi kannat ja teet just sen verran, mitä kestät kantaa. Hyvä neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Omat porukat on onneksi sen verran täyspäisiä, etteivät hössötä ja tietävät, että osataan ajatella myös omillakin aivoilla ja käyttäytyä sen mukaan. Ja just sen tajuavat, että seksi on yhtäläinen osa suhdetta kuin vaikka ruuanlaitto toisen kanssa tai leffoissa käynti tm yhteisen ajan viettäminen.
        Ainoa, miten porukat "puuttuivat" aikanaan tuohon seksiasiaan oli se, että sanoivat vaan että vastuusi kannat ja teet just sen verran, mitä kestät kantaa. Hyvä neuvo.

        Jeb sama täällä porukat sano vaan että hoitakaa ja muistakaa ehkäsy kuntoon. Ja hyvin menny ainakin tähän asti kunhan tyttäystävä muistaa syödä pillerinsä :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe