"– On tyrmistyttävää, että DNAn, Elisan ja Telian asiakaspalvelijat ylimielisesti länkyttävät, että "kohta kaikilla on älypuhelin, joten emme myy mitään muita liittymiä edes Dorolle", Nummila sanoo Helsingin Uutisille lähettämässään juttuvinkissä."
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6113193
Netittömään puhelimeen pakkomyydään netti
Anonyymi-ap
3
243
Vastaukset
- Anonyymi
Prepaid ja Elisan latausliittymä on onneksi olemassa. Niissä ei ole kk maksua vaan niissä maksetaan siitä mitä käytetään.
- Anonyymi
Globetel Jätti 11,95 e/kk on RAJATON eikä sisällä nettiä.
Näitä on turha etsiä Googlesta joka tarjosi vuosientakaista Teliaa 15,90 e/kk.
Se on nyt jotain 20e eka vuosi ja sitten nousee, Netti 20 Mbit/s
Itsellä puheliittymä "ilmainen" prepaid eli avaus- ja latausmaksun edestä voi soitella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200