Kuulokappale korvakäytävän on kovaa muovia, onko tietoa voiko sitä saada esim silikoonina, olisi paljon miellyttävämpi.
Tiedän että niitä pieniä silikoonijuttuja on ja ilmeisesti lievempiin kuulovammoihin.
Kuulokappale korvaan
3
382
Vastaukset
- Anonyymi
Noissa kovissa korvakappaleissa on sisällä osa kuulokojetta. Pehmeä silikoni ei suojaisi sisällä olevaa pikku laitetta kunnolla.
Korvakappaleet valmistetaan kunkin omasta korvasta tehdyn muotin mukaan, joten ne istuvat hyvin.
Erikseen on sitten kuulokojeet, joissa koko koje on korvan takana olevassa osassa, jolloin se on isompi. Näissä korvaan voi tulla silikonitötterö.
Minulla on kovat korvakappaleet, jotka sopivat korvaan hyvin. Ne eivät korvissa tunnu.
Korvakappaleista kannattaa puhua, kun kuulokojetta valitaan. - Anonyymi
Joo, totta siellähän on laite myös korvakappaleessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604