Kuulokappale korvakäytävän on kovaa muovia, onko tietoa voiko sitä saada esim silikoonina, olisi paljon miellyttävämpi.
Tiedän että niitä pieniä silikoonijuttuja on ja ilmeisesti lievempiin kuulovammoihin.
Kuulokappale korvaan
3
269
Vastaukset
- Anonyymi
Noissa kovissa korvakappaleissa on sisällä osa kuulokojetta. Pehmeä silikoni ei suojaisi sisällä olevaa pikku laitetta kunnolla.
Korvakappaleet valmistetaan kunkin omasta korvasta tehdyn muotin mukaan, joten ne istuvat hyvin.
Erikseen on sitten kuulokojeet, joissa koko koje on korvan takana olevassa osassa, jolloin se on isompi. Näissä korvaan voi tulla silikonitötterö.
Minulla on kovat korvakappaleet, jotka sopivat korvaan hyvin. Ne eivät korvissa tunnu.
Korvakappaleista kannattaa puhua, kun kuulokojetta valitaan. - Anonyymi
Joo, totta siellähän on laite myös korvakappaleessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089