Onko kukaan huomannut mitään eroja eri valmistajien tekemissä Sildenafil ja Tadalafil erektiolääkkeissä?
Sama vaikuttava ainahan niissä on, mutta mitens muut aineet? Toimiiko jokin paremmin ja jokin huonommin? Hinnaltaan on tosin liki sanoja…
Lähinnä valmistajista ajattelin Orion, KRKA, Pfizer, Ratiopharm, Stada, Accord, Sandor, Mylan jne…
Erektiolääkkeiden valmistajat
3
422
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään eroja, kaikki toimii.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179593985
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tosi hyvä kysymys — oon itsekin miettinyt tätä aiemmin. Käsittääkseni Suomessa on virallisesti sallittu vain kolme vaikuttavaa ainetta erektiohäiriöiden hoitoon: sildenafiili, tadalafiili ja avanafiili. Mulla on kokemusta sekä sildenafiilista että tadalafiilista eri valmistajilta (Orion, KRKA, Ratiopharm, Accord, Mylan jne). Vaikka vaikuttava aine on sama, niin käytännössä eroja kyllä huomaa.
Tadalafiilin kanssa jouduin vähän säätämään annostuksen kanssa. 10 mg ei aina riittänyt, mutta 20 mg aiheutti joskus päänsärkyä ja kuumotusta. Lopulta löysin itselle sopivan rytmin: 5 mg pienemmällä annoksella useampana päivänä peräkkäin — toimi tarpeeksi hyvin eikä tullut sivuoireita. Toki tämä on tosi yksilöllistä. Jos kiinnostaa enemmänkin tadalafiilin eri annosten vaikutus, niin tästä aiheesta löytyy hyviä vertailuja ja kokemuksia https://medilux.fi/tadalafil/ Jos joku toimii sulle hyvin, niin kannattaa pysyä siinä. Mutta jos tulee ongelmia, voi olla järkevää kokeilla toista valmistajaa tai eri annosta. Olisi tosi mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia tästä aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191484
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81447- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305