Homoseksualisuuden eheytyshoidot? Oletteko saaneet apua?

Anonyymi-ap

Olen kärsinyt jo pitkään homoudesta. Mitä eheytyshoitopaikkaa suosittelette? Onko joku jolla oikeasti homous lähtee?

Alkoholismi parantui aikaisemmin hyvin minnesota hoidossa

17

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etsi sopiva nainen, ja kuvittele oleva hetero. Lumevaikutus on todistetusti tehokas.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­y­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179594362

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vois ehkä lopettaa tuon lietsomisen , kun ei edes ole mikään homo, vaan ajaa omaa agendaansa

    • Anonyymi

      Eheytyshoitoihin uskotaan KD-piireissä. Nuorten vanhemmat ovat uskovaisia, eivät nuoret. KD:n kannatus on 2 prosenttia. Saa olla vapaasti gay 98 prosentissa perheistä.

    • Anonyymi

      Pekasta ja masasta on sitä apua yhtälailla sen antin kanssa.

    • Anonyymi

      Minulle opetettiin lapsena että homous lähtee lyömällä ja nälkä syömällä.

    • Anonyymi

      Olet oikealla tiellä! Älä anna periksi!

      Heteropride

    • Anonyymi

      Miten luulet vaivasi eheyttää asian jossa on perintötekijät vaikuttavia. Koromosomit ja geenit jotka sinulla on ei kukaan voi eheyttää.

    • Anonyymi

      Inkvisition keinot käytössä. Hirviöiden uskonto.

    • Anonyymi

      Voisiko heterot eheyttää homoiksi? Koska homous on ainoa luonnollinen seksuaalisuus!

      • Anonyymi

        Ainakin loppuu ympäristöongelmat, kun lapsia ei syntyisi enää koko pallolle viimeisten homoksi kääntyneiden kuollessa.


    • Anonyymi

      Eheytyshoito ei paranna homoutta eikä yksikään eheytyshoitola edes väitä tätä. Kyseessä on "terapia" jossa henkilöä autetaan omaksumaan "oikea" elämäntapa ja torjumaan sekä vastustamaan kiusauksia yms.

      Eli vaikka kuinka kävisit terapioissa yms. homous ei vain lähde pois. Eheytys parhaimmillaan saa sinut vain tuntemaan fyysistä ja henkistä kuvotusta seksiä ja seksuaalisuutta kohtaan ja kaikkea mitä voidaan kyseisiin asioihin liittää.

      Pahimmillaan eheytyshoito voi saada sinut torjumaan kaikenlaisen läheisyyden, jokka mm. estää sinua syleilemästä omaa poikaasi, veljeä tai isää puhumattakaan äidistä, siskoista tai tyttäristä jne.

      Tämän takia eheytyshoitolat eivät koskaan mainitse riskeistä eikä myöskään mainitse epäonnistumisista, heille riittää ettei henkilö omaksu "väärää" elämäntapaa ja käytöstä, henkilön hyvinvointi ei merkitse yhtikäs mitään, sillä he joko haluavat tienata rahaa, tai pelastaa sieluja.

      Jos sinusta seksi kahden miehen välillä on väärin, asiaan on hyvin yksinkertainen ratkaisu. Ryhdy selibaatiksi ja kieltäydy seksistä, ei siihen mitään eheytyshoitoa tarvita.

    • Anonyymi

      Minä olen eheytynyt! Ennen himoitsin anaaliyhdyntää ja Muna suussa oli parasta. Nyt ymmärrän että se oli synti ja kauhistus. Nykyään rakastelen vain naisia.

      Terveisin ex gay

      • Anonyymi

        Tuota ei usko kukaan olet pelkkä feikki/trolli🖕


    • Anonyymi

      Joku pressuehdokas ehkä voi vastata noista kaikista.

    • Anonyymi

      Vähemmän niistä haittaa on kuin sukupuolen "vaihdosta", ne pitäisi ehdottomasti kieltää puoskarointina tai ainakin teetättää omalla kustannuksellaan, eikä tehdä mitään muutoksia virallisiin papereihin. Seksuaalisuus voi muuttua, mutta sukupuoli ei muutu vaikka mitä tekisi.

      • Anonyymi

        Eikä kukaan synny väärään kehoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3075
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2311
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      123
      1689
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      944
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe