Sikariufon valtava nopeus

Anonyymi-ap

13

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää vahvasti ajovalon aiheuttamalta linssiheijastukselta. Tällaisten uutisoinnilla saadaan vaikutelma, että näitähän ne kaikki ufohavainnot ovat.
      Näin ei kuitenkaan ole.

• Anonyymi

No tässä tapauksessa osuu hyvin yksiin ohiajavan auton kanssa. Joten ajovalon aiheuttama heijastus kyseessä kuvaajan kameran linssissä.
      Samanlaiset heijastumat antavat vaikutelman järjettömistä nopeuksista joihin ufouskikset uskovat.
      Leikkikääpä itse peilin kanssa niin huomaatte millaisella nopeudella saatte auringonvalon heijastumaan paikasta toiseen. Siinä ei tarvita järkeä eikä korkeampaa matematiikkaa kun voi omin testein todeta ettei siinä paljon g-voimat merkkaa mitään.

• Anonyymi

Ei tuosta kyllä voi tehdä sellaista johtopäätöstä. Jää tuntemattomaksi.

• Anonyymi

Jos se olisi linssiheijastus, se ei menisi pilveen vaan säilyisi kirkkaana loppuun saakka.

• Anonyymi

Ajoiko joku merellä? 😂😂

• Anonyymi

Niin, siis nyt eräät uksovat, että alien siellä taivalla lentää sikarilla valtavalla nopeudella. Päätelmä on täysin järjetön.

Kuvasta päätellen "alus" olisi useita satoja metrejä pitkä sikari. Minne se sitten lentäisi? Laskeutuisiko se jonnekin? Varmaankin tälläinen jättialus herättäisi huomiota laskeutuneena enemmänkin.

Ongelmallista ufotarinoissa ei ole havainto(virhe), vaan ihmisten valtava mielikuvitus.

• Anonyymi

Mielikuvitus ei lennä taivaalla eikä tallennu videolle, eikä linssiheijastus lennä pilveen.

• Anonyymi

Mulla on samanlainen myös kuvissa. Valoilla ja ilman.

• Anonyymi

Näitä on paljon.

Kaverilla edellään facessa death valley timelapse. Siinä oli neljä erilaista lentävää metallista alusta. Yhdellä oli jotain siiven tapaista. Voin laittaa nuo kuvat jonnekin. Minne? Itse ei ollut kiinnostunut mitä ne olivat.

• Anonyymi

Mulla ei näy????

• Anonyymi

Aikakapseli. Kapteeni Nemo tulee laittamaan hallituksemme ojennukseen.

• Anonyymi

Nopeasti lentävä lehmä näyttääkin juuri sikarilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe