Sikariufon valtava nopeus

Anonyymi-ap

12

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää vahvasti ajovalon aiheuttamalta linssiheijastukselta. Tällaisten uutisoinnilla saadaan vaikutelma, että näitähän ne kaikki ufohavainnot ovat.
      Näin ei kuitenkaan ole.

    • Anonyymi

      No tässä tapauksessa osuu hyvin yksiin ohiajavan auton kanssa. Joten ajovalon aiheuttama heijastus kyseessä kuvaajan kameran linssissä.
      Samanlaiset heijastumat antavat vaikutelman järjettömistä nopeuksista joihin ufouskikset uskovat.
      Leikkikääpä itse peilin kanssa niin huomaatte millaisella nopeudella saatte auringonvalon heijastumaan paikasta toiseen. Siinä ei tarvita järkeä eikä korkeampaa matematiikkaa kun voi omin testein todeta ettei siinä paljon g-voimat merkkaa mitään.

      • Anonyymi

        Ei tuosta kyllä voi tehdä sellaista johtopäätöstä. Jää tuntemattomaksi.


      • Anonyymi

        Jos se olisi linssiheijastus, se ei menisi pilveen vaan säilyisi kirkkaana loppuun saakka.


      • Anonyymi

        Ajoiko joku merellä? 😂😂


    • Anonyymi

      Niin, siis nyt eräät uksovat, että alien siellä taivalla lentää sikarilla valtavalla nopeudella. Päätelmä on täysin järjetön.

      Kuvasta päätellen "alus" olisi useita satoja metrejä pitkä sikari. Minne se sitten lentäisi? Laskeutuisiko se jonnekin? Varmaankin tälläinen jättialus herättäisi huomiota laskeutuneena enemmänkin.

      Ongelmallista ufotarinoissa ei ole havainto(virhe), vaan ihmisten valtava mielikuvitus.

      • Anonyymi

        Mielikuvitus ei lennä taivaalla eikä tallennu videolle, eikä linssiheijastus lennä pilveen.


      • Anonyymi

        Mulla on samanlainen myös kuvissa. Valoilla ja ilman.


      • Anonyymi

        Näitä on paljon.

        Kaverilla edellään facessa death valley timelapse. Siinä oli neljä erilaista lentävää metallista alusta. Yhdellä oli jotain siiven tapaista. Voin laittaa nuo kuvat jonnekin. Minne? Itse ei ollut kiinnostunut mitä ne olivat.


    • Anonyymi

      Mulla ei näy????

    • Anonyymi

      Aikakapseli. Kapteeni Nemo tulee laittamaan hallituksemme ojennukseen.

    • Anonyymi

      Nopeasti lentävä lehmä näyttääkin juuri sikarilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe