https://e-asiointi.lahti.fi/eFeedback/
Ainakaan minulla yksikään palaute ei tunnu menevän läpi.
Mihin laittaa palautetta kun Lahden palautepalvelu ei toimi?
5
180
Vastaukset
- Anonyymi
[email protected]
Tuonne voi myös laittaa viestiä. - Anonyymi
Oletko laittanut palautteeseen sähköpostiosoitteesi? Mulla ei menneet palautteet läpi ennen kuin laitoin s-postiosoitteen. Vastaus palautteeseen tuli sitten suoraan sähköpostiin sekä palautesivulle ja vielä hyvin nopeasti.
En olisi välttämättä tarvinnut suoraa henkilökohtaista vastausta, sillä palaute koski yleistä asiaa, joten sen takia en ensin "tajunnut" tuota sähköpostiosoitetta laittaa. - Anonyymi
En laittanut sähköpostiosoitetta kun ei ollut pakollinen tieto. Saisivat laittaa tiedon sivuilleen jos on pakko antaa sähköpostisoite. Luulin pelkän nimen riittävän. Kiitti tiedosta.
- Anonyymi
Hei nyt huume porukka taas yrittää netti kiusatun tappaa.Eli ,jos näet huume kauppaa laita video päälle ja lähetä Poliisi.Et syyllisty rikokseen,koska rikoksesta voi ottaa kuvan.Auta siis netti kiusattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753