Punajuuri ja kookos

Anonyymi-ap

Kertoiko joku keitosta, jossa on punajuurta ja kookosta? Etsin vaihtelua kasviskeittoihin mutta en nyt löydä sitä viestiä mistään.

11

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kerroin punajuuri/linssi/kookoskeitosta. Googlaamalla löytyy useita versioita. Itse voi kehitellä lisää.
      Laitan usein, enkä ole vielä kyllästynyt - eivätkä lapenlapsetkaan..)) Raejuustoa kun nakkaa päälle niin saa lisää proteiinia, linssien lisäksi.
      Kiva kun kiinnosti..))

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta.Varmasti tuo kookosmaito antaa kivaa pientä makeutta keittoon. Itse olen lisännyt sinihomejuustoa, mutta lempeämmältä maulta vaikuttaa tuo kookos ja raejuusto. Tulee ravitsevaakin. Ja maistuu myös lapsille.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17959814K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kypsyykö linssit ja punajuuret samassa ajassa? Soseutetaanko ja saako linssitkin sileiksi? Munkä väristä tulee keitosta?

      • Kuten sanottu, Ano 9.55. Googlaamalla löytyy erilaisia vaihtoehtoja tuosta linssi/punajuuri/kookoskeitosta.
        Itse valmistan sitä vähän näppituntumalla. Laitan kaikki ainekset, kookosmaitoa lukuunottamatta, pataan samaan aikaan, keitän hetken ja laitan sitten haudutuskattilaan (Aromapesä) muutamaksi tunniksi. Kokoosmaidon lisään vasta kypsennyksen jälkeen. En tiedä voisiko tehdä toisinkin..))
        Kyllä aineksista sileätä saa, sauvasekoittimella. Linsseistä tavoittaa ehkä vain miedon maun.
        Ja totta tuo, minkä Ano 16.29 kirjoitti, kookos antaa keitolle lempeän maun..))

        Onnea kokille ! Varmasti onnistut, kun minäkin olen saanut maukasta keittoa ja siitä on yleisesti tykätty. Viimeksi jouduin kiireessä käyttämään esikeitettyjä punajuuria, myydään muovipakkauksessa Lidlissä, mutta minusta maku oli huonompi kuin "itsekuorituissa", tuoreissa punajuurissa...


    • Anonyymi

      Kookosrasva on verisuonille pahasta.

      • Näin on, Ano 10.50. Ja lisäksi huono valinta ekologisesti. "Mutku" suo siellä, vetelä täällä...
        On enää vaikeata löytää sellaista ravintoa, jossa ei olisi moitittavaa.
        Emmekä tiedä edes kotimaisesta ravinnontuotannosta millaisissa oloissa se on kasvatettu, mitä suoja- ja torjunta-aineita sen tuottamisessa on käytetty ...


    • Anonyymi

      Demeter.
      Miksi keitos pitää ajaa pillillä imettävään muotoon?
      Minusta on parempi myhkyräinen, on parempi myös suolistolle.
      Tarpeeksi vanhaksi kun elelee, niin pilliruokia voi olla kylliksi.
      Noh, jokaisella on omat mieltymyksensä.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys, Ano 19.32. Minä vain seurasin ohjetta..))
        Mutta totta puhut, kuitua ei koskaan saa tarpeeksi ! Ehkä kuitenkin ajattelen, että maksu olisi parempi "samettisena" ja kuten sanot: jokaisella on mieltymyksensä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys, Ano 19.32. Minä vain seurasin ohjetta..))
        Mutta totta puhut, kuitua ei koskaan saa tarpeeksi ! Ehkä kuitenkin ajattelen, että maksu olisi parempi "samettisena" ja kuten sanot: jokaisella on mieltymyksensä...

        toi edellinen oli siis mun vastaus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys, Ano 19.32. Minä vain seurasin ohjetta..))
        Mutta totta puhut, kuitua ei koskaan saa tarpeeksi ! Ehkä kuitenkin ajattelen, että maksu olisi parempi "samettisena" ja kuten sanot: jokaisella on mieltymyksensä...

        Höh ! "Maku" ei maksu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe