Miten on? Kuka kaipaa vanhanaikaista kunnon puistohomoilua ja rajua menoa?
https://www.youtube.com/watch?v=cAJNJjqOVrU
Hips or lips?
9
939
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla jo vähän vanhaa aikaa mutta onhan tollakin tyylillä faninsa
- Anonyymi
Vanhat ukot tuntuvat vielä harrastavan ulkomailla, ja kyllähän täällä Suomessakin väitetysti teiden levähdyspaikoilla tapahtuu kaikkea jännää. Taitaa tietty tässä tapauksessa olla enemmän niin, että on eletty vuosikymmenet kaapissa tai "heterona" avioliitossa.
- Anonyymi
Nahkahomo ajurin lakki päässä muna kovana puistossa... uuh!
- Anonyymi
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
Kiihottaa ajatuskin Super Macho miehestä ottamassa rajusti...
- Anonyymi
Liekö machohomoja lainkaan vai onko kaikki jotain iniseviä bottomeita-
- Anonyymi
Minä olen Tosimies, Raju Rakastaja, Super Macho Man. Antaudu minulle, orja boy!
- Anonyymi
Mitä vitun machohomoja;D Mistä lähtien homo on ollut oikea mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1704651Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k73550Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1562209Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331368- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751121En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963