Miten on? Kuka kaipaa vanhanaikaista kunnon puistohomoilua ja rajua menoa?
https://www.youtube.com/watch?v=cAJNJjqOVrU
Hips or lips?
9
943
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla jo vähän vanhaa aikaa mutta onhan tollakin tyylillä faninsa
- Anonyymi
Vanhat ukot tuntuvat vielä harrastavan ulkomailla, ja kyllähän täällä Suomessakin väitetysti teiden levähdyspaikoilla tapahtuu kaikkea jännää. Taitaa tietty tässä tapauksessa olla enemmän niin, että on eletty vuosikymmenet kaapissa tai "heterona" avioliitossa.
- Anonyymi
Nahkahomo ajurin lakki päässä muna kovana puistossa... uuh!
- Anonyymi
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
Kiihottaa ajatuskin Super Macho miehestä ottamassa rajusti...
- Anonyymi
Liekö machohomoja lainkaan vai onko kaikki jotain iniseviä bottomeita-
- Anonyymi
Minä olen Tosimies, Raju Rakastaja, Super Macho Man. Antaudu minulle, orja boy!
- Anonyymi
Mitä vitun machohomoja;D Mistä lähtien homo on ollut oikea mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584846On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352006- 1151889
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161879- 931678
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201166
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka291115