Miten on? Kuka kaipaa vanhanaikaista kunnon puistohomoilua ja rajua menoa?
https://www.youtube.com/watch?v=cAJNJjqOVrU
Hips or lips?
9
788
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla jo vähän vanhaa aikaa mutta onhan tollakin tyylillä faninsa
- Anonyymi
Vanhat ukot tuntuvat vielä harrastavan ulkomailla, ja kyllähän täällä Suomessakin väitetysti teiden levähdyspaikoilla tapahtuu kaikkea jännää. Taitaa tietty tässä tapauksessa olla enemmän niin, että on eletty vuosikymmenet kaapissa tai "heterona" avioliitossa.
- Anonyymi
Nahkahomo ajurin lakki päässä muna kovana puistossa... uuh!
- Anonyymi
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
Kiihottaa ajatuskin Super Macho miehestä ottamassa rajusti...
- Anonyymi
Liekö machohomoja lainkaan vai onko kaikki jotain iniseviä bottomeita-
- Anonyymi
Minä olen Tosimies, Raju Rakastaja, Super Macho Man. Antaudu minulle, orja boy!
- Anonyymi
Mitä vitun machohomoja;D Mistä lähtien homo on ollut oikea mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652