Miten on? Kuka kaipaa vanhanaikaista kunnon puistohomoilua ja rajua menoa?
https://www.youtube.com/watch?v=cAJNJjqOVrU
Hips or lips?
9
878
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla jo vähän vanhaa aikaa mutta onhan tollakin tyylillä faninsa
- Anonyymi
Vanhat ukot tuntuvat vielä harrastavan ulkomailla, ja kyllähän täällä Suomessakin väitetysti teiden levähdyspaikoilla tapahtuu kaikkea jännää. Taitaa tietty tässä tapauksessa olla enemmän niin, että on eletty vuosikymmenet kaapissa tai "heterona" avioliitossa.
- Anonyymi
Nahkahomo ajurin lakki päässä muna kovana puistossa... uuh!
- Anonyymi
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
Kiihottaa ajatuskin Super Macho miehestä ottamassa rajusti...
- Anonyymi
Liekö machohomoja lainkaan vai onko kaikki jotain iniseviä bottomeita-
- Anonyymi
Minä olen Tosimies, Raju Rakastaja, Super Macho Man. Antaudu minulle, orja boy!
- Anonyymi
Mitä vitun machohomoja;D Mistä lähtien homo on ollut oikea mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693757Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109