Miten on? Kuka kaipaa vanhanaikaista kunnon puistohomoilua ja rajua menoa?
https://www.youtube.com/watch?v=cAJNJjqOVrU
Hips or lips?
9
954
Vastaukset 9
- Anonyymi
Alkaa olla jo vähän vanhaa aikaa mutta onhan tollakin tyylillä faninsa
- Anonyymi
Vanhat ukot tuntuvat vielä harrastavan ulkomailla, ja kyllähän täällä Suomessakin väitetysti teiden levähdyspaikoilla tapahtuu kaikkea jännää. Taitaa tietty tässä tapauksessa olla enemmän niin, että on eletty vuosikymmenet kaapissa tai "heterona" avioliitossa.
- Anonyymi
Nahkahomo ajurin lakki päässä muna kovana puistossa... uuh!
- Anonyymi
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin on miehekästä eikä mitään neiteilyä!
Kiihottaa ajatuskin Super Macho miehestä ottamassa rajusti...
- Anonyymi
Liekö machohomoja lainkaan vai onko kaikki jotain iniseviä bottomeita-
- Anonyymi
Minä olen Tosimies, Raju Rakastaja, Super Macho Man. Antaudu minulle, orja boy!
- Anonyymi
Mitä vitun machohomoja;D Mistä lähtien homo on ollut oikea mies?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396