Jokin menee pieleen

Anonyymi-ap

Kun klikkaa Lähetä, niin valkoinen pylpyrä pyörii aikansa. Sitten tulee hieno virheilmoitus "Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudelleen". Kun klikkaa uudelleen Lähetä, niin joskus lähetys onnistuu, joskus tulee tuo sama ilmoitus, tai joskus tulee ilmoitus "Voit lähettää saman viestin vain kerran". Viimeisen toteutuessa uusi viesti ei näy keskustelussa, mutta kun menee pois keskustelusta ja palaa siihen, niin silloin se näkyy.

Jos ylläpidossa on enää ketään töissä, niin tuon voisi korjata. Emma taitaa olla lähtenyt muualle jo aikoja sitten.

19

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä se kirjoitus kuitenkin menee perille. Näkyy kun poistuu keskustelusta ja menee sitten takaisin.

      • Anonyymi

        Det är sant.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Det är sant.

        Flera dagar redan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Det är sant.

        Flera dagar redan.


    • Anonyymi

      Mitä erikoista on S24:n tietotekniikassa, kun millään muulla sivustolla ei esiinny milloinkaan samanlaisia häiriöitä kuin mitä täällä on jatkuvasti?
      Johtuuko se raudasta, ohjelmistosta vaiko ihmisistä?
      Onko kenelläkään sisäpiiritietoa?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti tietokantoja ei ylläpidetä asianmukaisesti. Vaikuttaa siltä, ettei päivityksiä tehdä. Tämä taas johtuu siitä, että vastuutaho ei osaa kantaa sitä vastuuta. Se valitettavasti näkyy ylläpidon läpeensä leväperäisenä asenteena.

        Osaava johtaja laittaisi tilanteen kuntoon. Tuskin haluamme tietää, miten Puurunen aikansa käyttää.


    • Anonyymi

      Mainoksia on niin paljon ettei mielipiteisiin riitä data.

      Tätä myöten käyttö vähenee, kun ei pysty enää kirjoittamaan omaa tekstiä

    • Anonyymi

      Muutamalla palstalla olen avannut keskusteluja, joista ei löydy mitään kommentoitavaa. Palaan sen seurauksena ko. palstan etusivulle etsiäkseni seuraavan mielenkiintoisen keskustelun, joten painan palstan nimeä (sininen teksti) ja näytöksi tulee:
      "Pahus. Sivua ei löytynyt."

      Tätä on jatkunut yli viikon ko. palstoilla. Ällöpito ei tee Suoli24:llä mitään asian korjaamiseksi.

    • Anonyymi

      Jokin menee pieleen taas. Missä se lomake on, joka pitää lähettää Emmalle, niin Emma sitten korjaa vian?

    • Anonyymi

      Ja taas menee jokin pieleen 😟

      • Anonyymi

        Samoin taas "Pahus. Sivua ei löytynyt." (pettyneen hymiö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin taas "Pahus. Sivua ei löytynyt." (pettyneen hymiö)

        Oivoi. Se on rikki nyt.


    • Anonyymi

      Taas menee jokin pieleen. Ylläpidon elämässä tietysti kaikki, mutta myös palstan toimivuudessa.

      • Anonyymi

        Havaitsin saman yhdellä palstalla.


      • Anonyymi

        Pahus. Sivua ei löytynyt.


      • Anonyymi

        "Oletko botti?"
        "Tämä palvelu (kommentointi) on vain rekisteröityneille käyttäjille."

        (edellä sulut oma lisäykseni alkuperäiseen viesti-ilmoitukseen)

        Milloin kommentointi (vastaaminen) on siirtynyt vain rekisteröityneille käyttäjille?


    • Anonyymi

      elättiyhteiskunta täynnä teatteripellejä.

    • Anonyymi

      voi olla kun puolustusministeri häkkänen on televisiossa jatkuvasti. onko isä nussinut perseeseen nuorena poikana niin isommat natsat korjaamassa tuota palkkiongelmaa.

    • Anonyymi

      Jokin meni pieleen. Kokeile hetken kuluttua uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe