Ilmoittakaa AINA toisille koirien omistajille, että olette tulossa puistoon sisälle. Se on pieni vaiva huikata, mutta säästyy koiratappeluilta ja muilta vahingoilta. Jo ihan senkin puolesta, ettei ne muut koirat pääse karkuun kun portin aukaisee ja saa varusteet portilla omalta pois ennen leikkejä. Ja sit tietty ne joiden koirat eivät tule toisen uroksen/nartun/pennun jne. kanssa toimeen, voivat poistua paikalta. Turhia oppirahoja että tullaan puistoon sisälle ennen kuin ollaan mitenkään kontaktissa muihin koirien omistajiin.
En koskaan uskaltaisi mennä minkään koiran kanssa puistoon kysymättä ensin siellä olijalta, että millainen koira siellä on. Kysyin aina miten tulee toimeen ja seurasin koirien reaktiota toisiinsa aidan takana. Sit vasta tein päätöksen mennäkö vaiko ei. Ja vaik oolisikin koira tullut aina toimeen muiden kanssa,niin aina saattaa tulla se kenen kanssa ei nyt natsaakaan. Ne on eläimiä kuitenkin. Kilttikin koira voi purra yllättäen. Jokainen vastaa omastaan.
Kysy lupaa puistoon tullessasi
4
419
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Kerran sanoin kolme kertaa että odota hetki. Silti se tuli ennen kun olin saanut oma koira kiinni ja poistunut puistosta. Onneksi ei käynyt mitään. Pieni vaiva se onkin. Jos ei voi edes puoli minuutti odottaa oman egon takia ei kannata hankkia koiraa
- Anonyymi
Kysyn aina ja sen lisäksi koirani saa vapaana nuuskutella ja tervehtiä rauhassa portin läpi jonkin aikaa. Siinä on kaikilla aikaa tarkkailla reaktioita. Koiran omistaja saattaa sanoa että koiransa on kiltti ja kaikkien kaveri mutta silti ryhtyy rähjäämään jo ennen kuin porttia edes avataan.
- Anonyymi
Oma sakemannini osaa kyllä puolustatua, joten siksi en näe tarpeelliseksi ilmoittaa. Ja joskus sen sun Fifin vaan pitää oppia puolustautumaan itse.
Ärsyttäviä tuollaiset "Curling" koiranomistajat.. Kyllä luonto hoitaa! - Anonyymi
Minä sidon koiran remmillä koirapuiston portin kiinni, kun ollaan sisäpuolella. Ei pääse sit yllättämään ja saan koirani kiinni, ennen kuin vieras koira tulee puistoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919