Upea Arkana

Anonyymi-ap

Olipa tässä mahdollisuus ajella pari viikkoa Renault Arkanalla. Moottori oli n. 140 pollen bensa ilman sähköhärpätyksiä. Upea ja nautittava auto! Tässä hinta- ja kokoluokassa on tuskin toista, joka yltää samaan laatuun ajamisen mukavuuden ja helppouden suhteen. Tämäkin auto osoitti Renaultin ylivoimaisen filosofian, jolla syntyy autoja, jotka eivät väsytä ajajaansa, vaan tekevät matkasta nautinnon. On uskomatonta, kuinka ajettava sekä taajamassa että moottoritiellä Arkana on.

Ja te köyhät, jotka joudutte ajamaan 15 v. vanhoilla idänihmeillä, antakaahan taas palaa ja yhtykää kuoroonne. Eihän teillä raukoilla ole muutakaan ilonlähdettä.

13

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Wauh, melkoinen tykki, ihan kaikki 140 hummaa.

      • Anonyymi

        TM 14/23 Mitsubishi ASX oli kiihtynyt 11,3 sekuntiin Renaultin "140" hv mahtimoottorilla. Hevosvoimien määrää on liioiteltu 30:llä.


    • Anonyymi

      Olin aivan otettu kirjoituksesta ja siitä miten auto tuottaa mielihyvää omistajalleen, kunnes...

      "Ja te köyhät, jotka joudutte ajamaan 15 v. vanhoilla idänihmeillä, antakaahan taas palaa ja yhtykää kuoroonne. Eihän teillä raukoilla ole muutakaan ilonlähdettä."

      Ei näytä edes uusi auto tuovan onnellisuutta tällä tyypille. Toisaalta miksi materia sitä tekisikään. Itse ajan wanhalla autolla mutta minulla on paljon ystäviä ja harrastuksia joista tulee hyvä mieli. En pysty näkemään että renkailla varustettu peltilaatikko voisi koskaan tehdä samaa olotilaa, hintaluokka mikä vaan.

      Toivotaan nyt että rellu kestää, ettei tule vielä pahempi mieli omistajalle.

      • Anonyymi

        Noin kirjoittaa kateellinen köyhä.
        Jos olisit oikeasti onnellinen, niin et puolustelisi ja selittelisi juttua noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kirjoittaa kateellinen köyhä.
        Jos olisit oikeasti onnellinen, niin et puolustelisi ja selittelisi juttua noin.

        Diagnoosisi ei ihan osunut kohdalleen, mutta ymmärrän kyllä että koet tarpeelliseksi tuoda negatiivisia tunteitasi esille.

        En oikeasti pysty olemaan kateellinen uudesta autosta, sellaisen ostaminenhan on useimmille sulaa hulluutta. Niin huonoa sijoitusta ei toista löydykkään kuin uuden auton ostaminen.

        Tänään 50t euroa, viiden vuoden päästä 20t euroa. Ei edes pörssiromahduksessa koe tuollaista tappiota.

        Oma tilanteeni on se, että en käy töissä, omaisuutta on sen verran että elän loppuelämän näinkin. En halua ostaa uutta autoa, vaikka pystyisin, ihan sen vuoksi, että siinä ei ole järkeä. Pidän rahani sijoituksissa ja käytän niin, että ne riittää oletetun loppuelämäni ajan.

        Minä nautin elämästä, nukun aamulla pitkään, teen mistä tulee hyvä mieli, Mitä sensijaan tämä rellun ostaja tekee? Heitetään ihan arvauksena että joka hemmetin arkiaamu hilaa itsensä rakennustyömaalle, oli sitten 20 pakkasta tai niin kuuma että paita on märkänä. Nivelissä kolottaa fyysinen työ, vatsa roikkuu huonon ruokavalion vuoksi, ehkä hermolääkkeenä kaljaa ja kossua viikonloppuisin jne.

        Jos tuohon elämään siis uusi rellu tuo onnellisuutta, niin mikäpä minä olen sitä kieltämään. Mutta aloittajan vääntäminen köyhistä kertoo rujoa kieltään siitä, että kaikki ei sittenkään taida olla henkisellä puolella kovin hyvin vaikka nenä nuuhkuttaa uuden auton tuoksua.

        Ihan rakkaudella tämä, kaikille osapuolille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diagnoosisi ei ihan osunut kohdalleen, mutta ymmärrän kyllä että koet tarpeelliseksi tuoda negatiivisia tunteitasi esille.

        En oikeasti pysty olemaan kateellinen uudesta autosta, sellaisen ostaminenhan on useimmille sulaa hulluutta. Niin huonoa sijoitusta ei toista löydykkään kuin uuden auton ostaminen.

        Tänään 50t euroa, viiden vuoden päästä 20t euroa. Ei edes pörssiromahduksessa koe tuollaista tappiota.

        Oma tilanteeni on se, että en käy töissä, omaisuutta on sen verran että elän loppuelämän näinkin. En halua ostaa uutta autoa, vaikka pystyisin, ihan sen vuoksi, että siinä ei ole järkeä. Pidän rahani sijoituksissa ja käytän niin, että ne riittää oletetun loppuelämäni ajan.

        Minä nautin elämästä, nukun aamulla pitkään, teen mistä tulee hyvä mieli, Mitä sensijaan tämä rellun ostaja tekee? Heitetään ihan arvauksena että joka hemmetin arkiaamu hilaa itsensä rakennustyömaalle, oli sitten 20 pakkasta tai niin kuuma että paita on märkänä. Nivelissä kolottaa fyysinen työ, vatsa roikkuu huonon ruokavalion vuoksi, ehkä hermolääkkeenä kaljaa ja kossua viikonloppuisin jne.

        Jos tuohon elämään siis uusi rellu tuo onnellisuutta, niin mikäpä minä olen sitä kieltämään. Mutta aloittajan vääntäminen köyhistä kertoo rujoa kieltään siitä, että kaikki ei sittenkään taida olla henkisellä puolella kovin hyvin vaikka nenä nuuhkuttaa uuden auton tuoksua.

        Ihan rakkaudella tämä, kaikille osapuolille.

        Muka rakkaudella, heh, kun kateus hyppää silmille jo alkuriveiltä.


    • Anonyymi

      Oliko koeajon jälkeen takapuoli arkana?

    • Anonyymi

      Tais olla aloittaja vaan maistellut liikaa Renault konua ja vähän lähti mielikuvitus laukalle. Katsoin noita Arkana malleja ja Suomessa ei näytä edes olevan myynnissä muuta kuin hybridi malleja. Vaikee enää löytää mitää bensa autoo vaikka haluis.

      • Anonyymi

        Bensakoneella se käy hybridikin. Rellun arkailijoissa on itselataava hybridi.


    • Anonyymi

      Nyt on kyllä aloittaja unohtanut ottaa lääkkeet niuvassa! Renault ja upea samassa lauseessa 🤣😆🤣😆🤣😆

      • Anonyymi

        Renault herättää kovasti kateutta.


    • Anonyymi

      Tuo Arkana on luonnossa nähtynä aika pienen ja kapeankorkean näköinen. Sivukuvissa näyttää hyvältä.

    • Anonyymi

      Ostamalla tämän auton kuski haluaa viestittää olevansa epävarma liikenteessä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe