Näistä syistä tilasin autokseni uuden vuoden 2023 ladattavan Priuksen.

Anonyymi-ap

1. Koska siinä on teknisesti kaikkein edistyksellisin ja energiatehokkain ja kestävin moottori ja energiatehokkain ja kestävin hybridijärjestelmä. Atkinson-syklillä toimivat bensiinimoottorit (Dynamic Force Engine -sarja) toimivat kehitystyön tuloksena 41 % hyötysuhteella, joka on bensamoottorien maailmanennätys. Viidennen sukupolven hybridijärjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin sekä käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Tutkittuani muiden automerkkien tekniikkaa mm. kevythybrideineen ja erityisesti polttomoottoreita totesin, että sana surkea kuvaa niitä parhaiten.

https://www.apu.fi/artikkelit/toyotan-uusi-bensiinimoottori-yhta-pihi-kuin-hybridi

2. Koska se on sekä sähkön että bensan kulutukseltaan taloudellisin ladattava hybridi.

3. Koska siinä on erittäin edistykselliset turvallisuusvarusteet jo perusmallista alkaen, sillä turvallisuus ei ole Toyotalle lisävaruste.

4. Koska sillä voi liikkua liikenteessä ripeästi, joustavasti ja turvallisesti, mutta kuitenkin lainmukaisesti. Hevosvoimia 223 ja kiihtyvyys 6,8 s/100 km.

5. Koska Toyota on luotettavin automerkki ja Prius sen malleista kaikkein luotettavin. Consumer Reports nimeää Toyota Priuksen luotettavimmaksi ajoneuvoksi vuonna 2020.

https://www.torquenews.com/1083/toyota-prius-number-one-vehicle-overall-quality

6. Koska se on tämän hetken kaunein auto.

179

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Mitä kaunista tuossa on? Samanlainen pölynimuri kuin muutkin vastaavat.


    • Anonyymi

      Mitä varusteita otit? paljo tuli koko paketin hinnaksi?
      Active
      Electric hybrid
      Alkaen 43 979,93 €

      Style
      Electric hybrid
      Alkaen 45 943,83 €

      Premium
      Electric hybrid
      Alkaen 51 054,09 €

      Vain 75Km sähköinen range on ainakin omaan käyttöön täysin riittämätön.
      Tulee 120Km vähintään päivässä. Kallis pa*ka on!

      • Anonyymi

        Jos päiväajosi ovat 120 km ja haluat ajaa ne sähköllä, niin silloin sinulle ei ole vielä valmistettu kunnollista ladattavaa hybridiä. Sellaisia on, joilla voi ajaa 120 km sähköllä, mutta ne ovat niitä surkeita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jos tulee 120km päivässä ja haluaa kaiken sähköllä ajaa ja on kotilatausmahdollisuus, olisi täyssäĥköauto paras ratkaisu, pitemmille reissuille vuokra-auto tai muutaman tonnin auto varalle seisomaan.


    • Anonyymi

      Hihii, hauskoja nämä Toyotan omapojan avaukset, yölliset koeajot ja ties monesko Toyotan ostaminen tänäkin vuonna.
      Ja kaikki jutut niin älyttömiä, ettei kukaan ota niitä tosissaan.

      • Anonyymi

        Vähättelemällä tosiaioita teet vahinkoa vaan itsellesi. Täällä on noita Toyotan omapoikia minun lisäkseni ihmeen paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähättelemällä tosiaioita teet vahinkoa vaan itsellesi. Täällä on noita Toyotan omapoikia minun lisäkseni ihmeen paljon.

        No ei ole kuin yksi ja ainoa jonka kirjoitukset tuntee ja huomaa heti.
        Mitähän vahinkoa totuuden kertominen tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole kuin yksi ja ainoa jonka kirjoitukset tuntee ja huomaa heti.
        Mitähän vahinkoa totuuden kertominen tekee?

        Hauska juttu. Oletkohan terve??


      • Anonyymi

        HJihihihi tyypillä on polkuauto
        Hi hi hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähättelemällä tosiaioita teet vahinkoa vaan itsellesi. Täällä on noita Toyotan omapoikia minun lisäkseni ihmeen paljon.

        ei sitä nakkikattilaa tehä ees pingpongissa vaan jossakin unkarissa m sutta ja syttyrää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HJihihihi tyypillä on polkuauto
        Hi hi hi

        nakkikattilan omistajaa vituttaa, ping pong


    • Anonyymi

      Oikeesti, ostin kyllä Toyotan, mutta se on vuosimallin 2003 Corolla. Sain sen kolmella tonnilla.

      • Anonyymi

        Sinä ostit sellaisen, en minä.


      • Anonyymi

        Onpa kamala hinta vanhasta korollasta


      • Anonyymi

        Älä valehtele, yrität esiintyä jonain toisena, olet kateellinen kaikesta mitä toisella köyhällä o! Olet suistanut valheilla toisen elämän hellvettiin, mutvielä oikeus voittaa!


      • Anonyymi

        siinäki on puolet liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kamala hinta vanhasta korollasta

        no ainut lohtu oli että makso perkeleesti


    • Anonyymi

      Hauskaa kun saksalaisia tekeleitä korjailevat omapojut vetävät herneen nenään kun Toyotasta on kyse. IHMEEN KATEELLISTA PORUKKAA, TOSIN YMMÄRTÄÄHÄN SEN.

    • Anonyymi

      Prius on yksi harvoista suurista automaailman ikoneista. Ikonin pitää muuttaa maailmaa ja Prius teki sen.

      • Anonyymi

        no 50 000 euroo on kumminki aika paljon autosta jolla ajetaa alle tunti vuorokaudessa


    • Anonyymi

      Olin myös kiinnostunut Priuksesta aikoinaan, Toyota kun kiinnosti eniten.

      Nyt on toinen Tesla menossa, Model 3 LR on jo myyty. Tesloilla varmaan ajelen loppuelämäni, ei enää Priukset kiinnosta.

      • Anonyymi

        Onko ollut tesla assa vikaa. Jos on tiedätkin että vara osia odotelaan puoli vuotta ja nekin on purkuosia uut3n auton kun muiya eisaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollut tesla assa vikaa. Jos on tiedätkin että vara osia odotelaan puoli vuotta ja nekin on purkuosia uut3n auton kun muiya eisaa

        Ei ole vikaa ollut, Model 3 oli vain liian pieni perheelleni. Model Y on hyvän kokoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vikaa ollut, Model 3 oli vain liian pieni perheelleni. Model Y on hyvän kokoinen.

        Model y maksa 100 000 e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Model y maksa 100 000 e

        Model Y maksaa 47 990 €. Long Range variantti 54 990 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Model Y maksaa 47 990 €. Long Range variantti 54 990 €.

        ...plus tarpeelliset varusteet 20.000 euroa. Priuksessa ne ovat vakiona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...plus tarpeelliset varusteet 20.000 euroa. Priuksessa ne ovat vakiona.

        Tarpeelliset varusteet (ja enemmän) on Teslassa kaikki AINA vakiona. Lisää voi maksaa penkkien ja maalin väristä ja vanteista, eli ei kovin tärkeitä.

        Niin, ja enhanced autopilotin voi ostaa, hyvin, hyvin harva tosin niin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...plus tarpeelliset varusteet 20.000 euroa. Priuksessa ne ovat vakiona.

        Kumpaankin joutuu ostamaan talvitenkaat vanteineen erikseen, jos ei saa tingittyä mukaan. Mitähän muuta tarvitaan?


    • Anonyymi

      Otan osaa. Prius on onneton imagoltaan (sellainen naismaisen cityhipsterin hyvän ilmasto-omantunnon jatke), onneton tavaratila, karmean ankea harmaa sisustus, ohuet pellit, heikko maalipinta, keskiverto ajettavuus, huutava koneen ääni ja testien mukaan yllättävän laiska ohituskiihtyvyys. Saat paremmat tilat ja yhtä pienen kulutuksen sekä rivakamman arjen kulkevuuden hankkimalla vaikkapa Skoda Scala 1,5 tsi dsg tai Fabia 1,5 tsi dsg.

      • Anonyymi

        On sulla kuvitelmat.


      • Anonyymi

        Siinäpä vasta innostavat autot.


      • Anonyymi

        Luehan uudelleen:

        Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium
        Hinta alkaen: 51 054 €

        Vuosimalli 2024
        Moottori Ladattava hybridi bensiinimoottori 1 987 cm3, 4 sylinteriä, portaaton vaihteisto, etuveto.
        Teho polttomoottori: 112 kW (152 hv), 6000 r/min
        yhteisteho: 164 kW
        Vääntö 190 Nm (4400–5200 r/min)
        Akusto Akuston energiasisältö teoreettinen 13,6 kWh. Lataus Type 2 3,3 kW (1 x 16 A).
        Toimintamatka72 km
        Kiihtyvyys 0—100 km/h 6,8s
        Huippunopeus 177 km/h
        Kulutus (l/100km)
        WLTP-kulutus 0,7 (yhd.)
        CO2-päästöt 16 g/km
        Mitat pituus: 4599 mm, leveys: 1782 mm, korkeus: 1430 mm, akseliväli: 2750 mm
        Tavaratila: 284 l
        Omamassa: 1620 kg
        Takuu 3 vuotta / 100 000 km, hybridijärjestelmä 5 vuotta ja 100 000 km


    • Anonyymi

      Paras hybriditekniikka löytyy Hondalta. Sen tietää kaikki, jotka ovat vähänkään vertailleet eri merkkien tekniikoita keskenään. Ei huuda, vetää sähköllä, ei vaihdelaatikkoa, Civic 315 Nm, reagoi kuten sähköauto ja kaikki vääntö aina käytössä, suorituskyky n. 7,3s, Jarruton vetopaino 600kg, premium sisusta, langattomat AA ja CarPlay, pieni kulutus, voittanut kaikki testit jne.

      • Anonyymi

        Uskoa, toivoa ja kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoa, toivoa ja kuvitelmaa.

        Faktaa Toyotan paremmuudesta... faktaa kaivataan. Sitä ei vain Toyopojilla ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktaa Toyotan paremmuudesta... faktaa kaivataan. Sitä ei vain Toyopojilla ole!

        no miksi Hondaa ei juuri osteta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi Hondaa ei juuri osteta?

        Laita sitä faktaa Toyotan paremmuudesta! Muuten Dacia on parempi kuin Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktaa Toyotan paremmuudesta... faktaa kaivataan. Sitä ei vain Toyopojilla ole!

        Toyota voitti mm rallinkin taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota voitti mm rallinkin taas

        Laihat on faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi Hondaa ei juuri osteta?

        Koska ihmiset on lampaita, naapuri osti toyotan ja kehui sitä, niimpä minäkin ostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi Hondaa ei juuri osteta?

        Top gear ja mm ralli ja katsastustilastot än todiste toyotan ylivoimasta ja luoyettavuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Top gear ja mm ralli ja katsastustilastot än todiste toyotan ylivoimasta ja luoyettavuudesta

        MM-rallilla ja Toyotan osaamisella ei ole mitään yhteistä. Toyotalta tulee rahat, kaikki osaaminen tulee eurooppalaisilta toimijoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sitä faktaa Toyotan paremmuudesta! Muuten Dacia on parempi kuin Toyota.

        mulla on lada 1200L 1991 vuosimallia ja hyvin jaksaa mennä vieläki, ei ehkä mee rikki koskaan. ostin sen 3 pulolla koskenkorvaa eikä oo kaduttanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ihmiset on lampaita, naapuri osti toyotan ja kehui sitä, niimpä minäkin ostan.

        no sitten minäkin ostan


    • Anonyymi

      Itselataava Corolla ihan joka suhteessa parempi eikö tarvitse kaapelin kanssa jumpata.

      • Anonyymi

        Hihii, eikö vuokrakommuunin parkkiksella ole sähköä?
        Itserunkkaava on kaikkein huonoin ratkaisu autoon. Paljon hajoavaa tekniikkaa joka estää ajon ja bensaa palaa reilusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, eikö vuokrakommuunin parkkiksella ole sähköä?
        Itserunkkaava on kaikkein huonoin ratkaisu autoon. Paljon hajoavaa tekniikkaa joka estää ajon ja bensaa palaa reilusti.

        Kokomaailman tunnustama luotettavin auto on Toyotan hybridi ja sinä väität, että siinä on paljon hajoavaa tekniikkaa. Ei ole. Pelkät huollot riittävät. Kahdeksan vuoden kokemus ja kaksi Toyotan hybridiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokomaailman tunnustama luotettavin auto on Toyotan hybridi ja sinä väität, että siinä on paljon hajoavaa tekniikkaa. Ei ole. Pelkät huollot riittävät. Kahdeksan vuoden kokemus ja kaksi Toyotan hybridiä.

        Sun kannattaa lukea muita tilastoja kuin Suomen katsastustilastoja.
        Saksassa ja Briteissä kerätään tilastoja vioista ja tielle jätöistä ja niissä Toyotan menestys on todella surkeaa. Tiedät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, eikö vuokrakommuunin parkkiksella ole sähköä?
        Itserunkkaava on kaikkein huonoin ratkaisu autoon. Paljon hajoavaa tekniikkaa joka estää ajon ja bensaa palaa reilusti.

        Skoda myyjöllö jenee niin huonistimettä pitää tulla toyotanpalstalle yritäön mainistamomaa tyåuotetaannkun kukan ei käy skoda oalstalla eikä skodamkaupassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, eikö vuokrakommuunin parkkiksella ole sähköä?
        Itserunkkaava on kaikkein huonoin ratkaisu autoon. Paljon hajoavaa tekniikkaa joka estää ajon ja bensaa palaa reilusti.

        Mun rav 4 kukutaamkauounki alle 5l
        222hv
        Saastuttaa elämänsä aikana vähiten
        Ei ylisuuria akkuja ja kukutus pieni 4 veto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, eikö vuokrakommuunin parkkiksella ole sähköä?
        Itserunkkaava on kaikkein huonoin ratkaisu autoon. Paljon hajoavaa tekniikkaa joka estää ajon ja bensaa palaa reilusti.

        Hybriidien pikkubika jäätyvä rekesokkeli on baihdetumtakuna uteen kaikkisa hybriidessä
        Toyota huolto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun rav 4 kukutaamkauounki alle 5l
        222hv
        Saastuttaa elämänsä aikana vähiten
        Ei ylisuuria akkuja ja kukutus pieni 4 veto

        Itselatavassa ei ole ykisuuria maailma saastytabimakkuja koska kun mootori esim tuotaa lömpöö se samaalla tuottaa sähköö pikuakuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa lukea muita tilastoja kuin Suomen katsastustilastoja.
        Saksassa ja Briteissä kerätään tilastoja vioista ja tielle jätöistä ja niissä Toyotan menestys on todella surkeaa. Tiedät kyllä.

        Yoyota on huippuluokaa pieni noy'tkahdus on yullut itselataabissa hybriideissä kun asikkat. ei osaa käyttää autoa oikein koska missään autossa ei lu'uhyessö,ajossa akku kerkii lautua tarpeeksi


    • Anonyymi

      Kiinnostaa tietää mitä Toyota Prius maksaa kaksilla renkailla ja lohkolämmittemellä + sisätilanlämmittimellä ja akkulaturilla varustettuna? Entä saako polttoainetoimisen lämmittimen?

      Nyt syksy tulossa vauhdilla ja pakkaset taas antaa hyvän syyn siirtyä sähköautoiluun.
      Ikinä ei tarvitse lähteä kylmällä autolla, sähköautot kun lämpenee vartissa eikä tarvitse muuta kuin näpäyttää kännykästä lämmitys päälle. Mites se hybridi muuten lämpenee talvella?

      • Anonyymi

        Riippuu hybridistä.


      • Anonyymi

        Hybrideissä on sähkövastukset lämmittämässä sisätiloja, etäohjausta ei kaikissa ole. Mutta sähköautoissa omalla kohdalla ongelmaksi muodostuu se, että vetopainot on kehnot tai ei ollenkaan ja samoin kattotelineitä ei saa kaikkiin. Nämä ominaisuudet kun löytyy, niin hinta nousee yli 50 tonnin, ja todella reilusti kun sitä hinnat alkaen mallia ei halua kuitenkaan ostaa. Sähköautoista Tesla Model3 on oikeastaan ainoa, joka voisi nämä ehdot täyttää hintaansa nähden. Siinä on omat ongelmansa käyttöliittymän suhteen sekä vetokoukkua ei saa muuta kuin tehdastilauksena, eli niitä ei jälkiasenneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybrideissä on sähkövastukset lämmittämässä sisätiloja, etäohjausta ei kaikissa ole. Mutta sähköautoissa omalla kohdalla ongelmaksi muodostuu se, että vetopainot on kehnot tai ei ollenkaan ja samoin kattotelineitä ei saa kaikkiin. Nämä ominaisuudet kun löytyy, niin hinta nousee yli 50 tonnin, ja todella reilusti kun sitä hinnat alkaen mallia ei halua kuitenkaan ostaa. Sähköautoista Tesla Model3 on oikeastaan ainoa, joka voisi nämä ehdot täyttää hintaansa nähden. Siinä on omat ongelmansa käyttöliittymän suhteen sekä vetokoukkua ei saa muuta kuin tehdastilauksena, eli niitä ei jälkiasenneta.

        Ravissa lömpiää sisä tilat pakokaasuillakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybrideissä on sähkövastukset lämmittämässä sisätiloja, etäohjausta ei kaikissa ole. Mutta sähköautoissa omalla kohdalla ongelmaksi muodostuu se, että vetopainot on kehnot tai ei ollenkaan ja samoin kattotelineitä ei saa kaikkiin. Nämä ominaisuudet kun löytyy, niin hinta nousee yli 50 tonnin, ja todella reilusti kun sitä hinnat alkaen mallia ei halua kuitenkaan ostaa. Sähköautoista Tesla Model3 on oikeastaan ainoa, joka voisi nämä ehdot täyttää hintaansa nähden. Siinä on omat ongelmansa käyttöliittymän suhteen sekä vetokoukkua ei saa muuta kuin tehdastilauksena, eli niitä ei jälkiasenneta.

        Varmaan joissakin hybrideissä, muttav Rav4 plugin hybrid talviautona on ihan vitsi. Jos pakkasta on -10°C, autoa ei voi esilämmittää edes latauksessa ollessa muutoin kuin jälkiasenteisella polttoainekäyttöisellä moottorinlämmittimellä. Eikä sähköllä lähdetä liikkeelle vaikka ajoakku olisi täynnä. Vasta moottorin lämmettyä voi liikkua pelkällä sähköllä. Myös hallittavuudessa on talviautovertailussa todettuja ongelmia.
        Kannattaa lukea Tekniikan Maailman talviauto 2021, ladattavien autojen vertailu.


    • Anonyymi

      Toyota räjäytti autoteollisuuden, kun se esitteli Priuksen, joka on yksi vallankumouksellisimmista koskaan tehdyistä autoista,

      • Anonyymi

        Hihii, vai räjäytti? Eipä noita hybridejä ostanut kuin piipertäjät ja homot, valittiinhan se homoimmaksi autoksi jo vuosia sitten ja on aina ollut yleisenä vitsinä. Meilläkin myynti on ollut luokkaa 10 kpl vuodessa.


      • Anonyymi

        Siksi Prius on automaailman merkittävin ikoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, vai räjäytti? Eipä noita hybridejä ostanut kuin piipertäjät ja homot, valittiinhan se homoimmaksi autoksi jo vuosia sitten ja on aina ollut yleisenä vitsinä. Meilläkin myynti on ollut luokkaa 10 kpl vuodessa.

        Hihihi skoda on loora ja jä,tielle


      • Anonyymi

        Rumin ainakin


    • Anonyymi

      Entistäkin rohkeampi

      Täysin uusi Toyota C-HR rikkoo rajoja rohkealla ja erottuvalla ulkomuodollaan - ja tekee sen tyylillä! Uudistunut Toyota C-HR on muotoilun innovatiivinen edelläkävijä, joka uskaltaa olla erilainen. Ensimmäiset täysin uudet Toyota C-HR Hybridit saapuvat Suomeen loppuvuodesta 2023 ja ladattavat Plug-in Hybridit alkuvuodesta 2024.

      Tämä Prius Tilaja tilaa seuraavaksi tämän. Ehkä se johtuu siitä ettei Toyotat kestä käyttöä?

      • Anonyymi

        Yksi Toyota-autojen suurimmista vahvuuksista on luotettavuus.

        Toyota -autoilla on ansaittu maine luotettavuudestaan. Niissä on yleensä minimaalisia mekaanisia ongelmia ja ne kestävät paljon kilometrejä ja vuosia. Ei ole epätavallista löytää Toyota-ajoneuvoja, jotka ovat edelleen tien päällä 20 vuoden jälkeenkin yli 320.000 km matkamittarissa. Lisäksi Consumer Reports nimesi Toyotan luotettavimmaksi automerkiksi.

        Consumer Reportsin mukaan Toyota on luotettavin automerkki. Toiseksi luotettavin merkki on Lexus, Toyotan luksusdivisioona.

        https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/


      • Anonyymi

        Erikoista, että kaikkialla maailmassa tunnustetaan Toyotan luotettavuus. Se on silloin todella todellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että kaikkialla maailmassa tunnustetaan Toyotan luotettavuus. Se on silloin todella todellista.

        Brittien ja saksalaisten laajoissa tilastoissa joissa ollaan kerätty dataa korjaamojen tiedoista, vakuutusyhtiöiden tilastoista ja omistajien raporteista, niin Toyotat löytyvät kovin alhaisilta sijoilta. Mm. Brittien listoista sijoilta 19-21, vuodesta riippuen, eikä juurikaan paremmin Saksalaisesta listasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että kaikkialla maailmassa tunnustetaan Toyotan luotettavuus. Se on silloin todella todellista.

        Hih hih loorannskooda ei tuedä sitä elää unelmissan ja hiorajassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että kaikkialla maailmassa tunnustetaan Toyotan luotettavuus. Se on silloin todella todellista.

        harva autonvalmistaja on niin epävarma omista tuotteista että huollatta autoa 15000km välein tai vuosi, huolossahan täytyy rampata koko ajan.. ei kiitos


    • Anonyymi

      Mikähän tämän uuden Priuksen toimituaika on? Tietääkö joku?

      • Anonyymi

        12-16 kk valitettavasti...komponenttipula.


      • Anonyymi

        Mäkin kyselin noita matchbox autoja. Meinasin laittaa pari kappaletta tilaukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12-16 kk valitettavasti...komponenttipula.

        18 viikkoa sanoi automyyjaä.


      • Anonyymi

        kolme vuotta


    • Anonyymi

      Näistä avaajan "syistä" ei valitettavasti yksikään pidä paikkaansa.
      No eipä Toyotan omapoika mitään autoja osta, vaikka kaikki Toyotan uutuudet on kehunut ostavansa, jopa mallit joita ei edes tuoda maahan.

      • Anonyymi

        Miksi sinä valehtelet??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä valehtelet??

        Eikö kasetti kestä totuutta, tälläkään kertaa, hihihiii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kasetti kestä totuutta, tälläkään kertaa, hihihiii!

        Miksi sinä kiellät valheesi??


    • Anonyymi

      Corollaa myydään paljon enemmän kuin Priusta, eli se on paljon parempi auto.

      • Anonyymi

        Tesla Model Yytä myydään paljon enemmän kuin Corollaa, eli se on paljon parempi auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla Model Yytä myydään paljon enemmän kuin Corollaa, eli se on paljon parempi auto.

        Yytä ei näkynyt heinäkuun rekisteröintilistalla. Corolla oli ykkösenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yytä ei näkynyt heinäkuun rekisteröintilistalla. Corolla oli ykkösenä.

        Maailmanlaajuisesti Model Yytä myydään enemmän. Suomessa Model Y taitaa olla kakkosena vielä vähän aikaa.


      • Anonyymi

        johtuu ehkä hinnasta, ei kukaan dille maksa autosta 50000 euroo


    • Anonyymi

      Eihän Toyotaa osta kuin tyhmä ja autoista ymmärtämätön ja se on faktaa.

      • Anonyymi

        Suomalainen ostaa Toyotan, vaikka saman auton saisi Suzukina tai Mazdana halvemmalla.


      • Anonyymi

        Selitätkö miksi Toyota myi viime vuonna ja tänä vuonna myy 2,5 miljoona autoa enemmän kuin Volkswagen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen ostaa Toyotan, vaikka saman auton saisi Suzukina tai Mazdana halvemmalla.

        Sama se on VAG konsernin merkkien kanssa.
        Toki eihän tuo rinnakkaismerkit täysn samoja ole mutta pitkälti kuitenkin.

        Merkeillä on oma imagonsa ja ihmiset ostaa sen imagon mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on VAG konsernin merkkien kanssa.
        Toki eihän tuo rinnakkaismerkit täysn samoja ole mutta pitkälti kuitenkin.

        Merkeillä on oma imagonsa ja ihmiset ostaa sen imagon mukaan.

        Volkswagen-konsernin imago. Millainen se on? Hah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagen-konsernin imago. Millainen se on? Hah!

        Hyvä, siksi niitä ostetaan meillä ja Euroopassa eniten.


    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Jos Prius on mielestäsi hyvä auto, odota kun pääset kokeilemaan kunnon täyssähköautoa. Lähtee meinaan Prius myyntiin kuin leppäkeihäs!

      • Anonyymi

        Vähissä ovat perustelusi.


    • Anonyymi

      Aloituksen kuusi kohtaa pitää täysin paikkansa. Minulla on jo ollut kaksi edellistä ladattavaa Toyotan hybridiä ja uusin on tilauksessa.

      • Anonyymi

        Asiakas on aina oikeassa. Hänellä on kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas on aina oikeassa. Hänellä on kokemusta.

        vittu pitääks niitä autoja tilata joka viikko, ostasit volvon niin ei mee näpräämiseksi


    • Anonyymi

      "Viikko täysin uuden Priuksen kanssa on ylittänyt odotuksemme kaikin tavoin. Toyota on onnistuneesti muuttanut ikonisen hybridin ajoneuvoksi, joka ei ole vain polttoainetehokkuuden edelläkävijä, vaan myös valloittaa silmiinpistävällä muotoilullaan ja edistyneillä tekniikoillaan."

    • Anonyymi

      Milloin alottaja aikoo laajentaa autohalliaan. Vuoden sisällä laittanut tilaukseen jo niin monta Toyotaa.

      • Anonyymi

        jos se vie niitä romutettavaks kerran kuussa


    • Anonyymi

      Samalla rahalla saa Teslan Model Y-auton. Pitää olla melkoinen idiootti, jos Priuksesta maksaa saman.

    • Anonyymi

      Hihihii. Taasko tuli tilattua toyota. Hihihiii. Monesko tojo jo tilattu tänä vuonna. MONESKO?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siintomaalta tulee kohta youtuuppivideo Priuksesta.

      Siintomaa jumaloi Priusta, eikä syyttä.

    • Anonyymi

      Hyvin on sinulle mainos uponnut .

      • Anonyymi

        Autojen koeajajien jutut eivät ole mainoksia. Ja aloituksessakin kaikki on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen koeajajien jutut eivät ole mainoksia. Ja aloituksessakin kaikki on totta.

        Tottahan ne toimivat mainoksina, sillä tuollaiset harrastelijoitten koeajot loppuu jos liikkeen antamaa autoa menee moittimaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Uusi Prius kerää kaikkialla ylistäviä kommentteja.
      Taitaa olla hyvä?

      • Anonyymi

        Hihii, odotellaan taas oikeita testejä ja vertailuja kilpailijoihin, niin saadaan Toyota omalle vakiopaikalleen viimeiseksi.


    • Anonyymi

      Ja nyt jo harmittaa ja pitää vakuutella muille valintaasi.

      Koeta kestää, oma moka

    • Anonyymi

      Auto on 4,6 m pitkä ja takakontti on naurettavat 284l. Mihin käyttöön tämä sopii, no ei sitten mihinkään.

      • Anonyymi

        Se sopii käyttöön missä takakonttiin ei pakate koko omaisuutta.
        Meillä kontti on oikestaan aina tyhjä. Ruokakassit pistetään kuskin taakse.

        Ei sovi kaikille tuo Prius kuten ei sähköautot tai urheiluautotkaan.

        Älä osta jos ottaa noin tunteeseen mutta mieti miksi ottaa tunteeseen. Miksi päästät asian korveisi väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sopii käyttöön missä takakonttiin ei pakate koko omaisuutta.
        Meillä kontti on oikestaan aina tyhjä. Ruokakassit pistetään kuskin taakse.

        Ei sovi kaikille tuo Prius kuten ei sähköautot tai urheiluautotkaan.

        Älä osta jos ottaa noin tunteeseen mutta mieti miksi ottaa tunteeseen. Miksi päästät asian korveisi väliin.

        Mihin tila on hukattu? Tuon pituisessa autossa takakontti on 500l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tila on hukattu? Tuon pituisessa autossa takakontti on 500l

        Tykkäätkö ottaa tavaraa takakonttiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tila on hukattu? Tuon pituisessa autossa takakontti on 500l

        Käy katsomassa. Autoja on jo myyjillä.

        Jos et tykkää niin miksi näet vaivaa koko asian kommentoimisessa? Haetko vain ahdistusta itsellesi. Ehkä joku asiantuntija voisi auttaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy katsomassa. Autoja on jo myyjillä.

        Jos et tykkää niin miksi näet vaivaa koko asian kommentoimisessa? Haetko vain ahdistusta itsellesi. Ehkä joku asiantuntija voisi auttaa sinua.

        En käy, kun huonosti suunniteltu. Muilla on parempia tarjolla. Autojen keskustelupalstalla kuuluu asioihin kantaa ottaminen, että katsele vaan peiliin mitä vikaa sieltä löytyy.


    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan tilannut itselleni uutta autoa. Kun vanhalla autolla on tullut ajeltua riittävän kauan, niin silloin menen autokauppaan ja katselen käytettyjen autojen rivistöstä itselleni sopivan auton ja teen siitä kaupat. Kun menettelen näin, niin saan auton heti mukaani, kun autokuume on vielä korkealla.

      Jos tilaisin auton ja odottelisin sitä kuukausikaupalla, niin autokuume saattaisi laskea liikaa, ja silloin uusi auto ei ehkä tunnukaan niin hyvältä kuin oli tilaushetkellä kuvitellut. Tämän vuoksi ostan aina käytetyn auton. Rahaa kyllä olisi uuteenkin ajopeliin.

      • Anonyymi

        Mullakin on maksuhäiriömerkintä.


      • Anonyymi

        Ei kai autoa mielijohteessa autokuumeessa osteta. Kuka pöljä tekee tunnepäätöksiä niin isossa asiassa, ei kai kukaan ainakaan tunnusta olevan tunteiden vietävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on maksuhäiriömerkintä.

        mullakaan ei oo rahaa, sen takii täytyy ajaa pankin corollalla..


    • Anonyymi

      Onhan mahtava auto. Katso youtube Marko siintomaa prius.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Noista upeista moottorien ja hybridijärjestelmien upeudesta pitäisi myös saada video.


    • Anonyymi

      Espanjassa myydään autoja paljon netin myynti-ilmoituksilla, kuten yksi 10-vuotiaasta Toyota Prius-taksista, jolla on ajettu 700.000 kilometriä ja hinta on 4,999 euroa.

    • Anonyymi

      Toyota-myyjä kertoi että ensimmäinen erä Priuksia asiakkaille tulee syys-lokakuun vaihteessa.

      • Anonyymi

        Jos ne molemmat Priukset toimitetaan samana päivänä niin se onkin sitten koko Priuksen asiakasmyynti tältä vuodelta.

        Juhlapäivä ja silleen. Jihuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne molemmat Priukset toimitetaan samana päivänä niin se onkin sitten koko Priuksen asiakasmyynti tältä vuodelta.

        Juhlapäivä ja silleen. Jihuu.

        Nytkö jo harmittaa tuleva Priuksen myynti?


    • Anonyymi

      7. Koska se on huippuvarusteltu sekä turvavarustelun, että muiden varusteiden puolesta ja silti edullinen.

      • Anonyymi

        Sitten kun vertaa Teslaan... no joo, olen Toyotakaupoilla ja Teslakaupoilla käynyt ja vertaillut.

        Tesla tuli mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun vertaa Teslaan... no joo, olen Toyotakaupoilla ja Teslakaupoilla käynyt ja vertaillut.

        Tesla tuli mukaan.

        Tesla on erittäin huolimattomasti rakennettu huonolaatuinen epäluotettava auto. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on erittäin huolimattomasti rakennettu huonolaatuinen epäluotettava auto. Kokemusta on.

        Tesla on ollut varsin laadukas. Kokemusta on. Tesla Model 3 on eräs luotettavimmista autoista, autovuokrasfirma Hertzin mukaan. Myös pienimmät korjauskulut Hertzin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on erittäin huolimattomasti rakennettu huonolaatuinen epäluotettava auto. Kokemusta on.

        Ne ihan alkupään Teslat oli koreiltaan ja viimeistelyltään kuraa, mutta nehän tehtiin Toyotan vanhoilla roboteilla ja koneilla ja osaaminen ei ollut ihan parasta.
        Näitä Saksassa tehtyjä malleja ollaan vastaavasi kehuttu laadukkaiksi tekeleiksi.
        Itse en pidä Teslan korimalleista ja sisustus on kamalan näköisiä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eurooppalaisten merkkien yksikään ladattava hybridi ei täytä noita aloittajan mainitsemia kriteereitä. Prius on tämän hetken kaikilta osin paras lataushybridi.

      • Anonyymi

        Prius on teknisesti täysin ylivoimainen muihin markkinoilla oleviin ladattaviin hybrideihin. Vapaasti hengittävä maailman energiatehokkain moottori yhdistettynä huippuunsa kehitettyyn hybridijärjestelmään on voittamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prius on teknisesti täysin ylivoimainen muihin markkinoilla oleviin ladattaviin hybrideihin. Vapaasti hengittävä maailman energiatehokkain moottori yhdistettynä huippuunsa kehitettyyn hybridijärjestelmään on voittamaton.

        Hihii, hyvin on mainokset uponneet otolliseen maaperään/https://historianet.fi/tekniikka/kuka-rakensi-ensimmaisen-sahkoauton(Toyotan omapoikaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prius on teknisesti täysin ylivoimainen muihin markkinoilla oleviin ladattaviin hybrideihin. Vapaasti hengittävä maailman energiatehokkain moottori yhdistettynä huippuunsa kehitettyyn hybridijärjestelmään on voittamaton.

        Eurooppalaiset ovat edellä jo vuosia ja lisäksi löytyy kattavat mallistot sähköautoja.
        Prius on järjettömän kallis laatuunsa ja ominaisuuksiinsa nähden. Pieni, epäkäytännöllinen ja Toyota fanien inhoama kaapelijumppa alkaa. Ruostuminen on alkanut jo rahtien aikana ja suojaus tietenkin Toyotan filosofian mukaan puuttuu.


    • Anonyymi

      Lähes 200 ladattavaa Priusta saapuu kuun lopulla hankoon.

    • Anonyymi

      Kohdat 1-5. vääriä ja 6. on myös väärä vaikka onkin mielipide :D

      • Anonyymi

        Millä perusteella totuus on väärää?


    • Anonyymi

      Lokakuussa tulee yhdessä erässä Suomeen 125 uutta Priusta. Näin kertoi Toyota-myyjä.

      • Anonyymi

        Mukava nähdä suuri ladattavien ensirekisteröintilukema.


      • Anonyymi

        Hihii, vai kertoi?


    • Anonyymi

      5 vuotta sitten olisi ollut kova sana, nyt täyssähköt ovat menneet kysynnässä ja hinnassa jo pahasti ohi.

      • Anonyymi

        Ja kilpailijoilla on parempia ladattavia hybridejä myös. Toyota leipoi liian kauan noitten itsehinkkaavien kanssa ja jäi sitten jälkeen uudemmissa voimalinjoissa kun muut paneutuivat asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kilpailijoilla on parempia ladattavia hybridejä myös. Toyota leipoi liian kauan noitten itsehinkkaavien kanssa ja jäi sitten jälkeen uudemmissa voimalinjoissa kun muut paneutuivat asiaan.

        Katoppas tuosta mitä se Toyota leipoo.

        Se on elokuun loppuun mennessä maailman suurimpana autonvalmistajana valmistanut 1.375.966 autoa enemmän kuin kakkosena oleva Volkswagen. Toyota elää täsmälleen ajan mukana ja tekee kovaa tulosta.

        Vuositasolla tulee yli kaksi miljoonaa autoa enemmän.


    • Anonyymi

      Kun Tojo putos puusta kaikki kavi äkkiä, ei nähty itse sikaa eikä edes säkkiä.

    • Anonyymi

      Vain max 3,3 kWh latausteho, eli ei mikään sähköauto pitkällä matkalla.

      • Anonyymi

        Ei sitä ole pitkälle matkalle sähköautoksi tehtykään, vaan sitä varten siinä on vain ja ainoastaan 4,5 l/100 km moottoritienopeudella kuluttava polttomoottori. Se ladataan öiseen aikaan kotilaturissa päivittäisiä ajoja varten joten siinä ei mitään pikalatauksia tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole pitkälle matkalle sähköautoksi tehtykään, vaan sitä varten siinä on vain ja ainoastaan 4,5 l/100 km moottoritienopeudella kuluttava polttomoottori. Se ladataan öiseen aikaan kotilaturissa päivittäisiä ajoja varten joten siinä ei mitään pikalatauksia tarvita.

        Kallis bensa-autoksi ja surkea sähköautoksi.


    • Anonyymi

      Fiksut ostaa viimeisen vuosimallin Toyotan tuotannosta.
      Ikinä ei kannata ostaa ensimmäistä koska siinä on a9na enten vikoja-

      • Anonyymi

        Noin on muilla merkeillä mutta ei Toyotalla. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin on muilla merkeillä mutta ei Toyotalla. Kokemusta on.

        Sairasta jumaloida jotain ajoneuvoa noin kiihkeästi, aivan sama mitä esinettä merkistä riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta jumaloida jotain ajoneuvoa noin kiihkeästi, aivan sama mitä esinettä merkistä riippumatta.

        Onpa outo teksti. Sen kirjoitti Skodan jumaloija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin on muilla merkeillä mutta ei Toyotalla. Kokemusta on.

        Jos pyörät pysyy kiinni, niin hyvä. Muutenkin auto oli täysin keskeneräinen latauksen ja akkujen lämmitysten suhteen ja tulevaisuudessa vasta nähdään mahdolliset heikkoudet ja viat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyörät pysyy kiinni, niin hyvä. Muutenkin auto oli täysin keskeneräinen latauksen ja akkujen lämmitysten suhteen ja tulevaisuudessa vasta nähdään mahdolliset heikkoudet ja viat.

        Älä valehtele.


    • Anonyymi

      IS: "Auton vaatimaton 3,3 kilowatin latausteho kun edellyttää käytännössä useiden tuntien kertalataussessiota, jotta Priuksen lataamisesta olisi ihan aitoa kulutushyötyä."
      "syksyisen koleissa Suomi-säissä ajetussa koeajossa toimintamatka sähköllä ylsi paikoin jopa yli 60 kilometriin."

      Talvella ehkä 45-50 km?

      • Anonyymi

        Kukaan ei tarvitse nopeampaa latausta päivittäisiin ajoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tarvitse nopeampaa latausta päivittäisiin ajoihin.

        Tojokuskit ei taatusti tarvitse mutta moni muu kylläkin.


    • Anonyymi

      Kui helvetin taval sitä oikke voi rakasta rätei ja lumpui? Kui helvetin taval sitä oikke voi rakasta kaukoidän Toyotaa?

      • Anonyymi

        Maailman suurimman autonvalmistajan yksitoista miljoonaa ostajaa tänäkin vuonna antavat sinulle siihen vastauksen. Auto on kaikkein luotettavin. Laatu ja luotettavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurimman autonvalmistajan yksitoista miljoonaa ostajaa tänäkin vuonna antavat sinulle siihen vastauksen. Auto on kaikkein luotettavin. Laatu ja luotettavuus.

        Vanhan Corollan omistaja iloitsee, kun 11 milj ihmisellä on varaa ostaa uusi Tojo. Käyhän se noinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurimman autonvalmistajan yksitoista miljoonaa ostajaa tänäkin vuonna antavat sinulle siihen vastauksen. Auto on kaikkein luotettavin. Laatu ja luotettavuus.

        Tojo on viimeinen automerkki johon suostun jalallani astumaan, seuraavina tulevat datsunit sun muut japsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on viimeinen automerkki johon suostun jalallani astumaan, seuraavina tulevat datsunit sun muut japsit.

        Et ymmärrä todellisesta laadusta yhtään mitään...etkä ilmeisesti mistään muustakaan.


    • Anonyymi

      Toyotan uusi alustarakenne takaa erinomaisen ajettavuuden. Priuksen ajettavuus on huippukokemus. Erinomaisia ovat myös Corolla ja Rav4 Yarista unohtamatta. Toyotan ajettavuus on 2018:n jälkeen tehnyt todella suuren loikan. Tällä hetkellä ajettavuuden suhteen Toyota on esikuva, ei Mersu eikä vallankaan BMW.

      • Anonyymi

        No on sulla jutut! Laita mittari kainaloon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sulla jutut! Laita mittari kainaloon!

        Eurooppalainen autoteollisuus on syvässä kusessa. Se tuottaa ulkonäöltään brameaa, mutta teknisesti jälkeenjäänyttä keskinkertaisuutta. Nykisin bemaritkin alkavat olla laadultaan fiatteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sulla jutut! Laita mittari kainaloon!

        Kyllä Yariksen ajettavuus on parasta mitä maailmasta löytyy. Rovanperäkin tietää sen.... ja minä.


    • Anonyymi

      paska mikä paska, kuka ostaa 51 000 euroa maksavan nakkikattilan

    • Anonyymi

      Ei ole tervettä porukkaa toyotistit, ei!

      • Anonyymi

        Vuosittain maailman suurimman autonvalmistajan Toyotan autoja myydään 11 miljoona autoa ja kakkosen kaksi ja puolimiljoonaa autoa vähemmän.

        KUKA ON TERVE?


      • Anonyymi

        Maailman suurimman autonvalmistajan Toyotan autoja ostetaan vuosittain 11 miljoonaa autoa ja kakkosen peräti 2,5 miljoonaa vähemmän.

        KUKA ON TERVE??


    • Anonyymi

      Mukavahan tällä uudella Priuksella on ajella.

      • Anonyymi

        Voihan se olla jos ei ole tottunut kunnolliseen autoon. Onnea ja iloa sinulle.


    • Anonyymi

      Vain Toyotan omistaja tarvitsee tällaista perusteetonta ja katteetonta hengenkohotusta päivittäin.
      Tärkeintä on, että omapojalla on tuo työ ja niin hän pysyy poissa pahanteosta, eikä suunnittele mitään iskuja mihinkään.

    • Anonyymi

      NYT KYLLÄ PASSAA
      LIENEE MAAILMAN PARAS AUTO, JOTA ON KOSKAAN VALMISTETTU. ILMANMUUTA VALMISTETTU POHJOIS- KOREASSA, NÄITÄHÄN EI MUUALLA PYSTYTÄ VALMISTAMAANKAAN, KUN KYSYMYS ON MAAILMAN PARHAASTA.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe