Viitasaarella ollaan niin ollakseen yrittäjiä. Vaik ei firma ole ollut toiminnassa vuosiin, niin ei sitä kuitenkaan lopeteta. Mitä yrittämistä se on??
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jokaisen oma asia.Välillä kantsii tehdä muuta.Tekisi varaan hyvää jokaiselle.Ei menisi motivaatio työhön.Kateusko siellä pisti päätään.
- Anonyymi
Tuntuin näin yhtäkkii et vapaassa Suomenmaassa itte kukin saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee ja mielekkääksi kokee, mut joillakin kateuden piru taitaa viedä kalatkin vedestä. Itte kun ei osata "paskatikkua vuolla", mut kyl toisii kadehditaan ja siihen tuhlataan vähäinenkin äly- ja energiavarat.
- Anonyymi
Kyllä tässä osataan ja on saatu aikaiseksi. Oon sitä mieltä, ken perustaa yrityksiä yrityksien perään, eikä hoida niitä kuin pitäis, niin turha hymyillä missään, että kun on toi tollanen firma taas laitettu pystyyn, vaik tietää et on taas kohta konkassa ja jo seuraavaa suunnittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651750Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541320Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220955- 71887
- 55786
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89711
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt199654Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”144603