Oli todella onnistunut ja loistava tapahtuma. Mustat Enkelit, Pyhä Klaani Dingo biiseillä aivan huippu vetoja. Onni Kivipelto Alajärven kunkku veti rohkean ja hyvän keikan. Järjestelyt ja muut hienosti hoidettu. KIITOS kaikille mukana olleille. Lisää tämmöistä 👍🏼
Syysrieha.
12
956
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpa Kannuslaiset oppisi vielä nauttimaan hyvästä musiikista.
- Anonyymi
Kumpa Kannuslaiset ymmärtäisi hyvän musiikin arvon ja olisivat suurena massana paikanpäällä.
- Anonyymi
Minkä verran oli porukkaa? Menin ohi ennen klo 20, ja näyttii, että ehkä 100. Oliko näin??
- Anonyymi
Siis ennen klo 22, sorry🫣
- Anonyymi
Paljoko oli porukkaa? Sata?
- Anonyymi
Eikö siellä ollut ketään joka tietäs väkimäärää? Minuakin kiinnostaa.
- Anonyymi
Miks se teitä kiinnostaa? Varsinkin kun huomaa ettette olleet paikalla?
- Anonyymi
Niin, että oliko siellä porukkaa? Se kiinnostaa. En voinu tulla, kun oli toinenkin musa tapahtuma, olin siellä. Miks ei voi kertoa?
- Anonyymi
Olin paikalla ja kyllä siellä parisataa ihmistä oli.
- Anonyymi
Ok, eli vähä enempi kuin Jessen keikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, eli vähä enempi kuin Jessen keikalla.
No Jessehän oli ihan huippu, yllätti täysin, minusta tuli ihan fani.
- Anonyymi
Missä keikka oli?
Aika sairaan paska yleisömäärä jos ei ollut paikallisessa räkälässä.
En edes ymmärrä, miksi Kannus on kaupunki, se on saatanan kylä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131712Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 701192
- 541163
- 741065
- 109989
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6911Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840