hei! kertokaa kaikkia tavaroita mistä gerbut pitää..!!! niinkuin että mistä virikkeistä ... ne pitää... entäpä miten tehdään gerbiileitten häkkiin KEINU!!!!!!! ois tosi kiva tietää....
gerbiilit + virikkeet
4
296
Vastaukset
- Gerbutti
Meillä on gerbujen häkeissä...
-"rautakierreputki"
-kukkaruukku
-paperia
-pahvitötsöjä
-pesäkoppi
ajattelin ostaa juoksupyörän, jossa ei olisi välejä!
Ja sitte on semmosia kivoja palloja, jonka sisällä gerbu saa juosta. :) Maksaa jotaa 10€.
Ja onhan niitä vaikka mitä.
Siis minkälainen keinu?
Riippukeinun voi tehdä tuksevasta kankaasta, jonka kiinnittää häkin kattoon esim. kahdella rautalangalla (lanka ei käy, koska gerbut jyrsii sen poikki). Sitte eläinkaupoissahan on niitä linnun puukeinuja.- BanaaniKaakao
Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)
Sitten meijän gerrbujen terraariossa on:
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*pesäkoppi( yhdistetty taso)
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!! - gerbiili 3kk
BanaaniKaakao kirjoitti:
Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!niin ootko itte tehny ne tasot gerbujesi häkkiin? miten ne tehään?
- TeroJaNiilo
BanaaniKaakao kirjoitti:
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!Onhan olemassa myös niitä puisia juoksupyöriä ja kyllähän semmosta muovista voi vähän aikaa siellä joka päivä pitää jos valvoo ettei ne jyrsi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400