hei! kertokaa kaikkia tavaroita mistä gerbut pitää..!!! niinkuin että mistä virikkeistä ... ne pitää... entäpä miten tehdään gerbiileitten häkkiin KEINU!!!!!!! ois tosi kiva tietää....
Vastaukset 4
- Gerbutti
Meillä on gerbujen häkeissä...
-"rautakierreputki"
-kukkaruukku
-paperia
-pahvitötsöjä
-pesäkoppi
ajattelin ostaa juoksupyörän, jossa ei olisi välejä!
Ja sitte on semmosia kivoja palloja, jonka sisällä gerbu saa juosta. :) Maksaa jotaa 10€.
Ja onhan niitä vaikka mitä.
Siis minkälainen keinu?
Riippukeinun voi tehdä tuksevasta kankaasta, jonka kiinnittää häkin kattoon esim. kahdella rautalangalla (lanka ei käy, koska gerbut jyrsii sen poikki). Sitte eläinkaupoissahan on niitä linnun puukeinuja.- BanaaniKaakao
Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)
Sitten meijän gerrbujen terraariossa on:
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*pesäkoppi( yhdistetty taso)
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!! - gerbiili 3kk
BanaaniKaakao kirjoitti:
Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!niin ootko itte tehny ne tasot gerbujesi häkkiin? miten ne tehään?
- TeroJaNiilo
BanaaniKaakao kirjoitti:
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!Onhan olemassa myös niitä puisia juoksupyöriä ja kyllähän semmosta muovista voi vähän aikaa siellä joka päivä pitää jos valvoo ettei ne jyrsi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992164Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411408Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381054Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321028- 95873
- 82856
- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 92710
- 51669
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28516Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14480Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28472- 35464
- 33443
- 40437