gerbiilit + virikkeet

gerbiili 3kk

hei! kertokaa kaikkia tavaroita mistä gerbut pitää..!!! niinkuin että mistä virikkeistä ... ne pitää... entäpä miten tehdään gerbiileitten häkkiin KEINU!!!!!!! ois tosi kiva tietää....

4

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerbutti

      Meillä on gerbujen häkeissä...
      -"rautakierreputki"
      -kukkaruukku
      -paperia
      -pahvitötsöjä
      -pesäkoppi

      ajattelin ostaa juoksupyörän, jossa ei olisi välejä!
      Ja sitte on semmosia kivoja palloja, jonka sisällä gerbu saa juosta. :) Maksaa jotaa 10€.
      Ja onhan niitä vaikka mitä.

      Siis minkälainen keinu?
      Riippukeinun voi tehdä tuksevasta kankaasta, jonka kiinnittää häkin kattoon esim. kahdella rautalangalla (lanka ei käy, koska gerbut jyrsii sen poikki). Sitte eläinkaupoissahan on niitä linnun puukeinuja.

      • BanaaniKaakao

        Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)

        Sitten meijän gerrbujen terraariossa on:
        *Kukkaruukkuja
        *Tasoja
        *paljon jyrsittävää
        *pesäkoppi( yhdistetty taso)
        *Keppejä(risuja,oksia)
        *Tunneleita

        HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!


      • gerbiili 3kk
        BanaaniKaakao kirjoitti:

        Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)

        Sitten meijän gerrbujen terraariossa on:
        *Kukkaruukkuja
        *Tasoja
        *paljon jyrsittävää
        *pesäkoppi( yhdistetty taso)
        *Keppejä(risuja,oksia)
        *Tunneleita

        HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!

        niin ootko itte tehny ne tasot gerbujesi häkkiin? miten ne tehään?


      • TeroJaNiilo
        BanaaniKaakao kirjoitti:

        Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)

        Sitten meijän gerrbujen terraariossa on:
        *Kukkaruukkuja
        *Tasoja
        *paljon jyrsittävää
        *pesäkoppi( yhdistetty taso)
        *Keppejä(risuja,oksia)
        *Tunneleita

        HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!

        Onhan olemassa myös niitä puisia juoksupyöriä ja kyllähän semmosta muovista voi vähän aikaa siellä joka päivä pitää jos valvoo ettei ne jyrsi sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe