hei! kertokaa kaikkia tavaroita mistä gerbut pitää..!!! niinkuin että mistä virikkeistä ... ne pitää... entäpä miten tehdään gerbiileitten häkkiin KEINU!!!!!!! ois tosi kiva tietää....
gerbiilit + virikkeet
4
279
Vastaukset
- Gerbutti
Meillä on gerbujen häkeissä...
-"rautakierreputki"
-kukkaruukku
-paperia
-pahvitötsöjä
-pesäkoppi
ajattelin ostaa juoksupyörän, jossa ei olisi välejä!
Ja sitte on semmosia kivoja palloja, jonka sisällä gerbu saa juosta. :) Maksaa jotaa 10€.
Ja onhan niitä vaikka mitä.
Siis minkälainen keinu?
Riippukeinun voi tehdä tuksevasta kankaasta, jonka kiinnittää häkin kattoon esim. kahdella rautalangalla (lanka ei käy, koska gerbut jyrsii sen poikki). Sitte eläinkaupoissahan on niitä linnun puukeinuja.- BanaaniKaakao
Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)
Sitten meijän gerrbujen terraariossa on:
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*pesäkoppi( yhdistetty taso)
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!! - gerbiili 3kk
BanaaniKaakao kirjoitti:
Gerbutille:Mun mielestä gerbiileille sellasset pallot ei ole hyviä...mun omille gerbiileillä tuli kamala paniikki siellä pallossa ja sen jälkeen en oo sitä käyttämyt...niin!!!Ja niistä juoksupyöristä terraarioon missä ei ole välejä...niitä ei myydä kun VAIN MUOVISIa...ja mä tosiaankin toivon ettet laita sellasta niille...KIITOS:):):)
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!niin ootko itte tehny ne tasot gerbujesi häkkiin? miten ne tehään?
- TeroJaNiilo
BanaaniKaakao kirjoitti:
*Kukkaruukkuja
*Tasoja
*paljon jyrsittävää
*Keppejä(risuja,oksia)
*Tunneleita
HUOM.Ethän laita gerbbuillesi MITÄÄN muovista etkä juoksupyörää!!!Onhan olemassa myös niitä puisia juoksupyöriä ja kyllähän semmosta muovista voi vähän aikaa siellä joka päivä pitää jos valvoo ettei ne jyrsi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232638- 1392017
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151332Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971226
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078