Muistaako kukaan Muonan Baaria Hämeenlinnasta seitsemän kymmentä luvulta ?
Muonan Baari
17
622
Vastaukset
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Sieltä sai hyvät paistinperunat ja lihapullat mokolla .
- Anonyymi
Muistan hyvin. Raatihuoneenkatu 10 ja kylmää halpaa olutta. Sitä sitten jokseenkin paljo juotiinkin.
- Anonyymi
Muonan baari? Kenen nimi on Muona? Tai onko toi jokuväännös muonabaarista sotilaskylässä? Tuskinpa tollasta on koskaan ollutkaan. Muistelijoiden mielestä tälläisessä tuppukylässä on ollut sitä sun tätä mutta tuskin mitään oo koskaan ollut.
- Anonyymi
Muona on sukunimi. Toini Muona oli aikoinaan yksi Arabian muotoilijoista. Minultakin löytyy hänen keramiikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muona on sukunimi. Toini Muona oli aikoinaan yksi Arabian muotoilijoista. Minultakin löytyy hänen keramiikkaansa.
Vittuvati on kyllä hieno.
- Anonyymi
saiko gluteenitonta kebabbia. Muuten en mene.
- Anonyymi
Menethän sä jos saa halpaa kaljaa etsä ekana mitään ruokaa etsi.
- Anonyymi
Oli hyvä baari. Iloisia iltoja ja iloisia veikkoja.
- Anonyymi
Ihan paska.
- Anonyymi
Lukiokatu 20.
- Anonyymi
Aleksanterinkatu 17.
- Anonyymi
Hallituskadulla oli.
- Anonyymi
Raatihuone 13
- Anonyymi
Paasikiventie 11
- Anonyymi
Lukiokatu 20:ssä oli 60-luvulla Muona-baari, nykyisin samassa paikassa on Kotipizza. Muonassa oli jukeboxi ja saattoi olla pajatsokin. Olen istunut baarissa vuosina -67 ja -68 monet monet kerrat. Tämä tarina on tosi.
- Anonyymi
Muona Baarissa tuli käytyä 70-luvulla kalja sielä teki kauppansa se oli sitä aikaa .Mukavia muistoja on sieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866