emo kissa puree pentuaan

nasu

Meidän katti sai tuossa sunnuntaina 3 poikasta. Muuten on mennyt hyvin, mutta nyt jostain syystä emo on alkanut purra tyttöpennun kaulaa(Luulin eka että oli viemässä muualle pentuaan,mutta ei sitten kuitenkaan). Onko kellään muulla vastaanvanlaisia kokemuksia? Miten olette saaneet lopetettua pennun puremisen? Muita pentuja (2kpl:tta,molemmat poikia)ei pureskele. Muuten on kyllä hellä ja huolehtivainen äiti.

6

3197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissafani

ainakin meidän kissat "näykkivät"/"jyrsivät" toisiaan kun puhdistavat toistensa turkkeja. Mutta en tiedä onko teillä tuosta kyse. Kannattaa seurata miten tilanne etenee, ja tietysti tarkkailla, ettei haavereita pääse tapahtumaan.
      Hyvää kesää teille ja kissoillenne!:-)

• -.....-

Onko se tyttöpentu jatkuvasti tunkemassa emonsa kaulaan tms..? Yleensä meillä ainakin on yksi pennuista sellainen joka on aina siellä kaulassa. Joskus emokissa on sitten siihen hermostunut ja puree kaulasta. Tai onko emo muuten hermostunut? Tuntee olonsa uhatuksi?

• --*--

..emo alkaa hylkiä pentua. Ei silleen että sen pitäisi huolehtia vaan että se ei enään meinaa hoitaa sitä....en tiedä...

• nasu

Mietin tuossa että ei se ainakaan síllon pure kun se kaulalla makaa(veljet makaavat myös). En tiiä vaikka johtuisi siitä että on hermostunut. Välillä se tyttö huutaa ihan kamalasti, ja sillon se yleensä ottaa sitä kurkusta kiinni. (Pari kertaa oon sen tytön pelastanut,kun en oo tiennyt että meinaako se tappaa sen). Mutta kun takasin annan niin se alkaa hoivata sitä. Kai sillä menee hermot sen huutoon?

• ..on..
        nasu kirjoitti:

Mietin tuossa että ei se ainakaan síllon pure kun se kaulalla makaa(veljet makaavat myös). En tiiä vaikka johtuisi siitä että on hermostunut. Välillä se tyttö huutaa ihan kamalasti, ja sillon se yleensä ottaa sitä kurkusta kiinni. (Pari kertaa oon sen tytön pelastanut,kun en oo tiennyt että meinaako se tappaa sen). Mutta kun takasin annan niin se alkaa hoivata sitä. Kai sillä menee hermot sen huutoon?

Jos se kerran silloin ottaa kiinni kun tyttö huutaa niin se on siihen hermostunut.. Onko kissalla tressaava ympäristö? Kuljetaanko siitä koko ajan ohi? Tai sitten se ei muuten vaan siedä sitä huutoa. Onko ensimmäiset pennut? Silloin emot ovat varsin hermostuneita..

• Polpetta

täällä on emolla sama harrastus. ei se näytä kovin kovaa purevan, joten en ole ollut huolestunut. näyttäis, että se yrittäis jotenkin rauhoittaa pentua paikoilleen. pennut on 7vko ja niitä on kolme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5243
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5044
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1774
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe