Meidän katti sai tuossa sunnuntaina 3 poikasta. Muuten on mennyt hyvin, mutta nyt jostain syystä emo on alkanut purra tyttöpennun kaulaa(Luulin eka että oli viemässä muualle pentuaan,mutta ei sitten kuitenkaan). Onko kellään muulla vastaanvanlaisia kokemuksia? Miten olette saaneet lopetettua pennun puremisen? Muita pentuja (2kpl:tta,molemmat poikia)ei pureskele. Muuten on kyllä hellä ja huolehtivainen äiti.
emo kissa puree pentuaan
6
3197
Vastaukset
- kissafani
ainakin meidän kissat "näykkivät"/"jyrsivät" toisiaan kun puhdistavat toistensa turkkeja. Mutta en tiedä onko teillä tuosta kyse. Kannattaa seurata miten tilanne etenee, ja tietysti tarkkailla, ettei haavereita pääse tapahtumaan.
Hyvää kesää teille ja kissoillenne!:-) - -.....-
Onko se tyttöpentu jatkuvasti tunkemassa emonsa kaulaan tms..? Yleensä meillä ainakin on yksi pennuista sellainen joka on aina siellä kaulassa. Joskus emokissa on sitten siihen hermostunut ja puree kaulasta. Tai onko emo muuten hermostunut? Tuntee olonsa uhatuksi?
- --*--
..emo alkaa hylkiä pentua. Ei silleen että sen pitäisi huolehtia vaan että se ei enään meinaa hoitaa sitä....en tiedä...
- nasu
Mietin tuossa että ei se ainakaan síllon pure kun se kaulalla makaa(veljet makaavat myös). En tiiä vaikka johtuisi siitä että on hermostunut. Välillä se tyttö huutaa ihan kamalasti, ja sillon se yleensä ottaa sitä kurkusta kiinni. (Pari kertaa oon sen tytön pelastanut,kun en oo tiennyt että meinaako se tappaa sen). Mutta kun takasin annan niin se alkaa hoivata sitä. Kai sillä menee hermot sen huutoon?
- ..on..
nasu kirjoitti:
Mietin tuossa että ei se ainakaan síllon pure kun se kaulalla makaa(veljet makaavat myös). En tiiä vaikka johtuisi siitä että on hermostunut. Välillä se tyttö huutaa ihan kamalasti, ja sillon se yleensä ottaa sitä kurkusta kiinni. (Pari kertaa oon sen tytön pelastanut,kun en oo tiennyt että meinaako se tappaa sen). Mutta kun takasin annan niin se alkaa hoivata sitä. Kai sillä menee hermot sen huutoon?
Jos se kerran silloin ottaa kiinni kun tyttö huutaa niin se on siihen hermostunut.. Onko kissalla tressaava ympäristö? Kuljetaanko siitä koko ajan ohi? Tai sitten se ei muuten vaan siedä sitä huutoa. Onko ensimmäiset pennut? Silloin emot ovat varsin hermostuneita..
- Polpetta
täällä on emolla sama harrastus. ei se näytä kovin kovaa purevan, joten en ole ollut huolestunut. näyttäis, että se yrittäis jotenkin rauhoittaa pentua paikoilleen. pennut on 7vko ja niitä on kolme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628