Tuli tässä mukava muisto mieleen. Saunottiin 70 kymppisen sedän kanssa,pitkän kaavan mukaan. Sedälläni on järkyttävän kokoinen kyrpä,löysänäkin puoleen reiteen,oikea lesken tekijä...Siinä kun oltiin terassilla,vaimo toi lisää kylmiä oluita,setä herrasmiehenä halaamaan vaimoa kiitokseksi,sitten näin kun vaimon silmät suureni ja puna nousi poskille...hän näki sedän kyrvän..vaimo änkytti voiko hän juoda teidän kanssa oluen,sanottiin että sopii. Setä alasti ja jalat auki,kyrpä lepäsi reittä pitkin.Vaimon katse oli naulautunut sedän kyrpään,ja paljon oli vaimolla asiaa. Seurasin oikein kuinka vaimo katsoi vaan kyrpää..sedän kyrvän kruunaa suuri terska,mikä paljaana siinä loisti.Vaimoa ei meinannut saada pois terassilta,sit sanoin että me mennään saunaan,siinä kun setä nousi ylös,melkein kuulin kun vaimo huokaisi...mukava saunamuisto
Sedän suuri kyrpä
Anonyymi-ap
0
8906
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104