Uudet innovaatiot,peilittömät kuorma-autot

Anonyymi-ap

Viime vuosien aikana on ilmestynyt katukuvaan MB kuorma-autoja joissa ei ole perinteisiä peilejä ollenkaan , samoin on tuonut markkinoille DAF samaa ideaa.
Pelkkä tappi sivulla jonka päässä on kamera. On nähty myös Audissa henkilöauto puolella. mielestäni kuorma-auto on jotenkin alaston ja puutteellinen,kuten myös se ,että aurinkolipasta on luovuttu tai ne on säälittävän pieniä. Tämä kaikki jotta polttoaineen kulutusta voidaan vähentää. Mitkä on käyttäjäkokemukset näistä kamera / näyttö"peileistä" Toimivatko paremmin ,laadukas kuva eli ovat paremmat kuin perinteiset peilit?
MIten ne toimivat kun perutetaan pimeässä? Tai jos perutetaan aurinkoa kohti, sumeneeko näyttö täysin kuten kännykkä kamerassa käy? Asia kiinnostaa ammatillisesti ja siksi toivon hyviä asiallisia vastauksia, varmaan monia kiinnostaa miten se todellisuudessa toimii.

4

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoin eilen keskustelun aloituksen joka on neutraali, ei aina sitä samaa oman työnantajan haukkumista ja yleensä ottaen pahaa mieltä ,kyllä tämäkin keskustelufoorumi kaipaa myös välillä positiivisia aiheita kuljetusalasta keskustelun aiheeksi. Minä itse olen hieman pettynyt ettei yksikään kuljettaja joka ajaa modernilla autolla jossa nuo peruutuspeilit on auton sisätiloissa halunnut kertoa käyttäjäkokemuksia MB autoista joissa peilit on hytin sisällä.Ottakaa nyt vinkki asiasta ja kertokaa kokemuksia kyseisestä asiasta. Vai onko todella niin että Suomi 24 on ainoastaan valittajien kanava purkaa pahaa oloa ja hyvin työssä pärjäävän perus jannun ei kannata edes sinne kirjoitella.

• Anonyymi

Ilmeisesti kaikki uuden karheella ajavat MB miehet joiden autoissa uuden ajan kamerapeilit eivät ole tällä keskustelufoorumilla koska ovat vähän parempia kuskeja eivätkä lue mitään vali vali nari nari keskustelupalstoja. Tai jos lukevatkin niin eivät sitä suoraan halua myöntää. Se on sääli sillä minä tällainen MAN kuski olisin ollut kiinnostunut käyttäjäkokemuksista ihan noin asian teknisen puolen kannalta, onko se hyvä todella ?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17962542C

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

En osaa sanoa, onko niissä hyvä kuvanlaatu, mutta peilit itsessään minua ärsyttää. Rekalla pääkaupunkiseudulla jatkuvasti ajan, ja päivittäin kymmeniä kertoja joutuu risteyksissä kurkkimaan peilien aiheuttaman katvealueen takia, olen jo parikymmentä vuotta miettinyt, jospa joku keksisi kapeammat peilit, nykyiset peilit aiheuttaa n. 30 cm levyisen katveen, 10 metrin päässä se on jo 4 metriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe