Sardiniassa on evakuoitu 600 henkilöä Posadan, Siniscolan sekä Solinasin alueilta metsäpalon takia.
Corriere della Sera kirjoittaa: 'Liekkihelvetti ja turistien pakeneminen rannoilta ja kylistä erityisesti Kaakkois-Sardiniassa. Kymmeniä tulipaloja, jotka ovat hyvin pahoja ja joita kiihkeä myrskytuuli (puuskat yli 80 kilometriä) lietsoo, niin paljon pelkoa, mutta ei loukkaantumisia, vaikka tulipalot ovat riehuneet taloissa ja tuhonneet maatiloja. Pahimmin on kärsinyt Sarrabus: Muravera, Costa Rei, Porto Corallo, Feraxi, San Priamo, Villaputzu ja sisämaassa Gairo. Tulipalo ei kuitenkaan säästänyt Cagliarin sisämaata, Asseminin ja Capoterran alueita eikä Sulcis Iglesientea.
Linkki uutiseen: https://www.corriere.it/cronache/23_agosto_06/incendi-sardegna-78cb374e-3467-11ee-aa95-d76d2964c992.shtml
Sardiniassa evakuoidaan ihmisiä metsäpalon takia
Anonyymi-ap
1
536
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588