Sinä sukututkijaksi itseään sanonut. Häpeä, kun soitit eräälle mummolle (tiedät kyllä kenelle) ja tivasit sukua. Jälkeenpäin mummo vaihtoi paniikissa pankkikortin ja oli vaihtamassa puhelinnumeroakin. Hän luuli jälkeenpäin, että oli antanut tietoja johonkin huijaukseen. Onneksi uskalsi kertoa tässä vaiheessa soitosta. Numeroa ei enää löydetty eikä sitä saa operaattorilta.
Antoi kyllä myös väärää tietoa, kun puhui talojen ja kylällä käytetyillä nimillä henkilöistä. Ja se keskeinen asia naapuristosta on ihan huhua. Se asia joka liittyy erääseen entiseen ministeriin asti.
En löytänyt muita paikkoja laittaa tietoa, mutta tätä palstaa kait suomalaiset sukututkijat lukevat.
Suosittelen tutkimaan vain omaa sukua, jos on pakko jotain kaivella.
Häirikkösoittaja sukututkija
Anonyymi-ap
4
364
Vastaukset
- Anonyymi
Lisätään tarkennus, että soittaja oli melko varmasti nainen tai sitten lihava mies. Mummo ei ole ihan varma, kun soittaja oli puuskuttanut tai ääni oli tullut jostain muusta. Ja erityisesti kysytty suku on kotoisin lounaisesta Suomesta. Soittaja oli ilmeisesti alueelta, jossa minä sanotaan mie. Oli sanonut välillä mie ja välillä minä.
- Anonyymi
Soittaja varmaan lukee tätäkin palstaa....
- Anonyymi
Kikkeli
- Anonyymi
Kikkeli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428